Ik print altijd alleen maar de hele bon zodat ik nog even kan nalezen hoeveel korting/bonus ik heb gescoord ![]()
Sorry kan/wil het niet laten: in de ah app kun je je kassabonnen zien dus dan hoef je geen papier te gebruiken
Bij onze AH kun je kiezen om met je bonuskaart het poortje van de zelfscan te openen, maar dat is ook niet overal. Ben wel benieuwd waar ze dat op programmeren.
Ik ken het niet anders, dacht dat dat inmiddels wel overal was.
Je wint olympisch goud. Jouw welverdiende spotlight moment. Vlak na het ontvangen van je medaille, tussen pers en weet ik het wat gaat je partner op één knie.
- Jaaa, heel leuk!!
- Omg nee ga weg DIT IS MIJN MOMENT
- Niet mân favoriete keuze qua timing maar het kan er mee vooruit, blijft leuk
0 stemmers
Het gaat er ff niet om of je het ĂŒberhaupt wel of niet fijn vindt dat dit in het openbaar is, ff specifiek nu na het winnen van goud
Ik woon in een klein dorp en daar kan het wel, maar in de stad waar mijn ouders wonen kan het niet en dat is bijv een AH XL.
Ohja, dat zou je andersom verwachten. Google weet ook niet waar het op gebaseerd is haha.
- Ja
- Nee
- Nee, maar wil ik wel snel gaan doen
0 stemmers
Is dit echt gebeurd?
Hij dacht waarschijnlijk âgaat mij niet gebeuren dat ze gaan schrijven: goud en nu nog een man/trouwenâ
Ja ![]()
![]()
bij onze eigen Groenewoud vanmiddag/vnv
Het lijkt me ook gewoon niet leuk/bijzonder meer dan? Ik zou helemaal met mijn hoofd bij dat goud zitten en totaal geen ruimte hebben voor nog iets. Even snel aanzoek tussendoor, en weer verder.
Lijkt me zo zonde dan, want ik wil dat mijn huwelijksaanzoek ook gewoon een bijzonder moment is (en privé graag, maar dat was de vraag niet).
Je partner kookt vandaag. Jullie komen net thuis, later dan gepland en eten moet zsm klaar zijn. Iets vergeten, partner gaat naar de winkel en vraagt of je alvast wil beginnen met groenten snijden. JijâŠ
- Ruimt de vaatwasser uit en in met de vuile afwas, doet nog een afwasje, evt nog de keuken stofzuigen en dwijlen en begint dan met groente snijden. Tegen tijd dat partner thuis is is er 1 wortel geschild.
- Zet de reeds vuile afwas opzij (in lavabo bv), kuist het aanrecht en begint groenten te snijden. Wanneer partner thuis komt is alles klaar.
0 stemmers
Vuile afwas afwassen, ja doe ik altijd als er nog iets staat voor het koken. Maar stofzuigen en dweilen is echt een hele rare timing
ik zou trouwens degene zijn die naar de winkel gaat als mân partner kookt.
Ik stofzuig / dweil / vaatwas helemaal niet dus ook dan niet hahaha
Volgens nu.nl was dit haar reactie: âIk ben helemaal van mijn Ă propos. Ik vind het goud mooier, maar de ring in zilver is ook heel mooi.â ![]()
Waarom zou ik in hemelsnaam moeten stofzuigen en dweilen voor je kunt koken, je kookt toch niet op de grond
Ongetwijfeld weer een vent
Haha ja deze situatie is heel duidelijk mijn ergernis vanavond. Kan ook niet âboosâ zijn want altijd fijn dat ons huis proper is, maar jongen!! Time management!! Doe al die dingen terwijl de saus aan het pruttelen is aub
Bahhhh echt zoân had geen zin om te koken terwijl ik ja heb gezegd maar ook geen zin in boze vriendin dus ga maar wat ânuttigsâ doen en dan kan ze niet boos zijn. Ik zou boos zijn haha