Ja het ding is dat dat oprecht niet zijn intentie was en hij ook graag kookt. Maar hij heeft heel hard iets in zijn hoofd van “hoe het moet” en vindt het moeilijk om af te wijken ook al is het nodig.
Ik zou nog eerder dat doen na het koken haha
Hahaha jeeezus ook echt het minste romantische aanzoek ooit
Als partner zou koken dan ga ik wel naar de winkel voor die ene vergeten boodschap, ik wil niet in zijn plaats koken hoor
Je hebt een muis in huis (ik weet dat ze zeggen ‘het zijn er altijd meer’ maar bij ons heeuussss niet) en die is op een avond op pad geweest. Op weg terug naar z’n hol schrikt hij je op omdat hij midden in de kamer tegen een gehaakte rammelaar aanrent. Met een sprongetje maakt hij zich uit de voeten. Je bent aan de rammelaar gehecht en deze wordt nu gebruikt door kind 2 (6 maanden). Wat doe je?
- Ik verbrand de rammelaar en gooi de muizen erbij op de brandstapel
- Ik gooi de rammelaar gewoon weg (saai)
- Ik gooi de rammelaar in een kookwas met weetikhet biotex en hoop dat ‘ie er ongeschonden uitkomt
- Ik was de rammelaar af met heet water en laat ‘m drogen
- Ik leg de rammelaar terug in de box
- Anders
0 stemmers
Oh dit doet gewoon pijn om te kijken.
schoonmaken met 96% alcohol van de drogist ![]()
Ik vind muizen niet zo bijzonder vies eigenlijk. Dus gewoon in de wasmachine en als ik zou denken dat de rammelaar 90 graden niet zou overleven zou ik 30 graden ook goed vinden met was desinfectie wasmiddel ofzo
Ik doe geen moer lekker op t bankie met een glas wijn
Dan eten we maar later hahaha
Jij zou koken toch? Groeteeee
Ik zou niks doen? ![]()
Boeit me echt niks dit. Ik zou me eerder zorgen maken dat die muis ook over je vloer en vast ook over je aanrecht loopt enzo.
Haha ja ieuw. Het is een vrij beschaafde muis want we vinden nergens sporen maar hij loopt sowieso over het aanrecht. Dat maken we ook extra schoon. Ik vind meer de combi met m’n baby zo goor.
Heb je iets van smeg?
- Koelkast
- Fornuis
- Waterkoker
- Broodrooster
- Bestek
- Bestekhouder
- Blender
- Keukenmachine
- Koffiemachine
- Pan
- Nog iets anders
- Helemaal niks
0 stemmers
als het eten zo snel mogelijk klaar moet zijn zou ik het sowieso zonder dat ene ingrediënt maken. als er ook nog naar de winkel gegaan kan worden, kan er ook nog wel gepoetst worden zou ik denken.
Ik ben 12 en denk altijd aan smegma ![]()
Precies de reden waarom ik het niet wil.
ik dacht een keer toen ik 18 ofzo was dat smegma een pokemon was omdat ik niet wist wat het betekende dus toen typte ik het in op google afbeeldingen omdat ik wilde weten hoe hij er ook alweer uit zag (ik was in de war met slugma)
Als ik een keer die snijplank zou ophalen bij mijn AH, zou ik een snijplank hebben. Alle apparatuur met die naam er zo gigantisch op nein danke.
Ja ik houd er dus ook niet van, behalve een koelkast dat vind ik nog wel een klassieker. En m’n fornuis vind ik nog steeds het mooiste ooit, maar dat is helemaal niet in zo’n standaard smegstijl met een soort ronde vormen en glanzend plastic.
Ik heb wel een Smeg koelkast, maar niet het bekende retromodel, gewoon een roestvrijstalen.
Net zo lelijk als Kitchenaid