Stel je persoonlijke vraag #58

Overal die kop van Eva Braun, terwijl je daar niet eens op kan stemmen.

Ik was trouwens wel eens benieuwd naar de lijst van FvD hier in de stad, hoe die mensen eruit zien. Maar daar is gewoon nauwelijks iets over te vinden, geen foto’s of info op hun site. Vind ik ook heel raar.

(Op hun Instagram uiteindelijk een foto gevonden. Precies de sneue kneuzenbende die ik verwachtte).

1 like

Zelfs als je het niet van tevoren vraagt kun je dan nog nee zeggen toch? Ik zou nooit iemands vertrouwen schaden door op iets anders te stemmen, maar als het een stem is die zo tegen mijn principes ingaat, dan ga je maar lekker zelf of regel je iemand anders.

Gisteren stond hier een hele vriendelijke man van GL te flyeren en toen liep er zo’n horkerige vent lange die even aan iedereen binnen 5 meter gehoorsafstand moest laten weten dat HIJ ZEKER NIET OP GROENLINKS GAAT STEMMEN!! Vond ik zo sneu voor die flyerende man dat ik langsgelopen ben om te zeggen dat ik zeker wel!! op ze ga stemmen. Heb zo’n idee dat die hork niet de eerste was die dag, dus vind het knap dat mensen de moeite nemen om er te gaan staan. Volgens mij krijgen ze een hoop ellende en verwensingen naar hun hoofd.

9 likes

Stem jij op Drerrie voor Den Haag?

• Ja
  • Nee
  • Ik woon niet in Den Haag

0 stemmers

Bij een van mijn ouders is D66 de meest linkse partij. :smiling_face_with_tear:

Ja dit inderdaad. Bij de enige twee lokale partijen heb ik even hun programma bekeken en bij woning hadden ze allebei iets over “eigen bewoners eerst” en toen wist ik al genoeg.

1 like

Ik twijfel nog, maar wss wel!

1 like

Staat er een prullenbakje in je wc?

• Ja en ik vind dit ook noodzakelijk
  • Ja maar ik vind dit niet per se nodig
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dus gisteren mn tampon helemaal in wc papier gewikkeld en in mn tas gestopt want ik kon het niet kwijt. En ik hoor mn moeder zeggen “kan je gerust doorspoelen hoor!”

2 likes

Omdat ik binnenkort weer naar de Efteling ga; ben jij wel eens naar de Efteling geweest?:

• Ja, meerdere keren
  • Ja, een keer
  • Nee, nog nooit geweest

0 stemmers

Wanneer was de laatste keer dat je naar de Efteling bent geweest?:

• Afgelopen jaar
  • Minder dan vijf jaar geleden
  • Minder dan 10 jaar geleden
  • Meer dan tien jaar geleden
  • Ik ben nooit geweest :pleading_face:

0 stemmers

2 likes

De laatste keer dat ik daar was, was de Pandadroom er nog niet. En nu is die attractie al lang en breed weg.

1 like

Als begeleider voor mensen met een beperking 2 jaar geleden. Zelf in 2007 ofzo :joy:

1 like

Neem je wel eens vakantie (dus niet 1 dag vrij, maar zeg minimaal 3 dagen) zonder dat je partner/relatie ook vakantie opneemt?

• Ja, een keer gebeurd
  • Ja, komt vaker voor
  • Nee
  • Niet van toepassing (geen relatie, geen werk etc)

0 stemmers

Ga je wel eens alleen op vakantie/een weekend weg terwijl je wel een partner/relatie hebt? (Dus niet met vrienden maar alleen)

• Ja, een keer gebeurd
  • Ja, komt vaker voor
  • Nee
  • Niet van toepassing (geen relatie, ga nooit op vakantie etc)

0 stemmers

Ben zo benieuwd want mijn vriend en ik nemen vaker niet tegelijk vakantie dan wel en gaan doen ook los van elkaar solo tripjes maar mensen doen altijd alsof dat super raar is haha. Terwijl ik het zo normaal vind want ik heb op hele andere momenten in het jaar behoefte aan vakantie dan hij.

Zo leuk! Ook een leuke tijd om binnenkort te gaan. In de winter zijn vaak best veel attracties en achtbanen gesloten. Ben ooit met mn ex op een maandag geweest in januari net na de kerstvakantie. Echt een aanrader als je niet van drukte houd lol, we konden overal zo doorlopen.

1 like

Ik ga daar ook overnachten, waardoor ik een half uur eerder in de Efteling kan. Lang leven last minute boekingskorting

4 likes

Oh in dat nieuwe hote of? En ja dat je eerder het park in kan lijkt me echt een voordeel.

Ja, dat klopt. Ik ben benieuwd

2 likes

Hier hebben we een pareltje hoor

5 likes

Lijsttrekker ook nog dus waarschijnlijk gaan we deze gast ook gewoon daadwerkelijk in ons bestuur hebben :sob:

1 like

Ik werk in het onderwijs en hij niet. Dus wel vaak dat ik vrij ben en hij deel/niet. Maar niet bewust dat ik dan vrij neem zonder hem oid.

4 likes

Als ik een tampon verwissel en er is geen prullenbakje dan gaat ie toch echt in de wc hoor.

8 likes

Hij heeft een kind dus is aan schoolvakanties gebonden (die hij met zijn ex opdeelt). We gaan wel 1x per jaar samen op vakantie buiten de schoolvakanties, en weekendjes/nachtjes weg, en meestal ook 1-1,5 week in de zomervakantie naar Nederland met zijn kind, maar ik ga dus ook vaak genoeg alleen of met vrienden. In NL werk ik meestal vanuit daar, dus dat kost me geen/weinig vakantiedagen

3 likes