Die enge nazikop van Lidewij is echt overal dit jaar idd, terwijl zij helemaal niks te maken heeft met de gemeenteraden. Gelukkig worden ze in Amsterdam bijna allemaal gevandaliseerd. Ik zag vanmorgen dat er eentje op mijn vaste hondenuitlaatrondje hangt, denk dat ik morgenvroeg een stift meeneem.
Inmiddels niet meer maar toen ik in mn tienerjaren tampons gebruikte altijd. Mijn moeder deed dat ook en heeft me ook nooit geleerd dat dat niet de bedoeling was. Ik vroeg het laatst eens en toen zei ze âja dat wisten we toen nog helemaal niet, dat dat niet goed wasâ. Jaaaaa hoor ![]()
Denk t niet. Gaat om den Bosch he
Ja ik heb pas op EGF geleerd dat dat niet de bedoeling is. Mijn moeder spoelde ze altijd door en ik dus ook. Nu altijd in het prullenbakje maar als er geen prullenbakje staat dan gaan ze toch echt de wc in. Komt gelukkig echt maar heel weinig voor.
Ja same, ik gebruik ze nu sporadisch maar no way dat ze bebloed mn tas ingaan als er geen prullenbakje is hoor
Ik heb ook geen prullenbak op de wc maar hoop dat mensen het wel even melden dan. Je kan toch niet verlangen dat iedereen een prullenbak heeft, vraag dan gewoon waar je je tampon kan weggooien
Ik vind een prullenbakje op de wc waar gasten komen echt gastvrijheid 101. Je verwacht toch niet van je bezoek dat ze in een woonkamer vol met gasten vragen waar ze hun gebruikte tampon weg kunnen gooien?
Zou jij ooit naar de Maladiven willen?
- Ja lijkt me een droom
- Nee trekt mij totaal niet
- Ben ik al geweest
0 stemmers
Je kan toch ook zelf nadenken en je tampon weggooien in de keuken of gang waar waarschijnlijk een prullenbak staat ![]()
Ja tuurlijk kan ik zelf nadenken maar ze geeft zelf aan âvraag dan waar je het kunt weggooien voordat je het doorspoeltâ. Ik vind doorspoelen raar, maar geen prullenbakje op je wc waar gasten komen ook raar
Ik zou er prima heen willen, maar 1000 andere bestemmingen waar ik liever heen ga.
Snorkelen schijnt wel top te zijn daar!
Ja ze hoeven het niet per se in de woonkamer te vragen waar iedereen bij is maar oké ik gooi dat altijd buiten in de kliko gelijk. Vind een soort tussenstation goor. En dingen rondom de wc vind ik ook goor en dat ik dan daar moet bukken en die bak leeggooien en dat bakje ook moet schoonmaken.
Maar nooit over gedacht dat mensen en dat Ăn de wc gooien. Zal een bordje ophangen voor al mân gasten.
Ja ik zit in een linkse bubbel dus ben toch altijd wel teleurgesteld.
Ja ik vind dit ook goor, maar als ik klaar ben met plassen/poepen/tampon wisselen/weet ik het, en mn handen heb gewassen dan wil ik daarna gewoon schoon blijven en niet nog weer die tampon weg moeten brengen, al helemaal niet naar een kliko en onderweg nog drie deurklinken aan moeten raken en daarna dan weer mn handen wassen. Dat vind ik echt veel goorder dan eens in de week oid dat prullenbakje leeg halen.
Je wikkelt die tampon toch in toiletpapier? Is niet alsof je die aan het touwtje vast blijft houden tot je m in de prullenbak kan gooien en met bebloede handen de klink aanraakt toch.
Van alle dingen die je kunt verlangen in een toilet vind ik deze niet heel gek? ![]()
Ik zie wel eens tampons drijven in toiletten en zou het bijzonder vervelend vinden als de toiletbezoeker na mij, mijn tampon ziet drijven.
Daarom dus nooit gedaan. Maar het alternatief, met een warme tampon in je hand de gastvrouw om een afvalemmer vragen, lijkt me nog erger. Zou zelf een tampon in mijn keuken ook goor vinden (maar daarom heb ik gewoon bakjes in het toilet).
Enige wat ik dus wel heb gedaan, is een tampon in mijn jaszak mee naar huis nemen. Geloof wel dat ik toen gelukkig nog iets waterdichts zoals een chipszakje of snickerwikkel bij me had, om hem in te doen.
EChT???
Nee dat snap ik ook wel, maar je hebt dat daar dan toch met je vieze handen in gewikkeld, daarna was je (hoop ik) je handen en raak je die ingewikkelde tampon weer aan en daarna moet je dan weer je handen wassen? Dan vind ik dat goorder (en meer gedoe) dan die tampon in het prullenbakje op de wc te gooien, je handen te wassen en verder te gaan met je dag, en dan eens per week dat prullenbakje leeg te halen.
Ik ben hier niet trots op maar het houdt de stank goed tegen (ook als er wel een prullenbakje is bij anderen kan ik me daar ongemakkelijk bij voelen, als er voor de rest geen maandverband of zo in ligt). Maar voelt ook schoner als je het ergens anders in huis moet weggooien of zelfs in je tas oid moet doen in echte nood.
Ja hierin en dan in de kliko.