Janken
Hopelijk genoeg mensen die wel normaal stemmen
Janken
Hopelijk genoeg mensen die wel normaal stemmen
Ik ben alleen dit jaar al 3 x een weekend weg geweest zonder mân man. Ik ga in de meivakantie 2 weken zonder hem weg maar dat is voor het eerst.
Maar die weekendjes weg kosten me geen vakantiedagen of maximaal 1.
Hij moet vaak de weekenden wachtdienst draaien en dan vind ik het fijn om weg te zijn.
Mijn angst is dan een verstopping en dat ze erachter komen dat door die tampon komt ![]()
Ja dat snap ik, het ligt wel aan welk gebouw, huis, horeca, etc je bent. Ik dacht zelf, dit is zoân oud niet niet gerenoveerd pand. Dan verstopt het snel. In principe zijn de leidingen zo goed dat in de meeste wcâs het gewoon kan worden doorgespoeld (wat ik heb gehoord). Vergeet nooit weer hoe boos @ellegirltalk werd op mij op het egf dat ik zei dat ik wel eens tampons doorspoelde. Ook dat ze zei âik hoop dat je bang bentâ. Nou dat is niet gelukt haha
Openbaar, spoel jij wel eens je tampon door de wc?
0 stemmers
Waarom niet in de prullenbak buiten de wc?
Dit gaf in mn laatste relatie elke keer gedoe. Ik ga gewoon heel graag alleen op reis, maar daar deed mn toenmalige partner elke keer vervelend over. Blij dat ik daar geen last meer van heb
Maar dan wel ergens waar geen prullenbak is en ik me te gegeneerd zou voelen om het elders weg te gooien in huis/ te vragen. Dus echt heel zelden.
Ik ga niet een hele tijd met een vieze tampon in mân tas rondlopen.
Vroegah (lees tussen mân 14e en begin 20) spoelde ik hem altijd door btw. Ik wist niet dat dat niet handig was en tot verstoppingen kon leiden. Mân moeder spoelde mân ook altijd door volgens mij ![]()
Ja i donât care eigenlijk als dat al zou zijn. Moet je maar een prullenbakje hebben hoor. Het is de afgelopen 5 jaar ook maar 1 keer gebeurd denk ik dus bij de meeste wcâs is het gewoon prima hoorđ
Die enge nazikop van Lidewij is echt overal dit jaar idd, terwijl zij helemaal niks te maken heeft met de gemeenteraden. Gelukkig worden ze in Amsterdam bijna allemaal gevandaliseerd. Ik zag vanmorgen dat er eentje op mijn vaste hondenuitlaatrondje hangt, denk dat ik morgenvroeg een stift meeneem.
Inmiddels niet meer maar toen ik in mn tienerjaren tampons gebruikte altijd. Mijn moeder deed dat ook en heeft me ook nooit geleerd dat dat niet de bedoeling was. Ik vroeg het laatst eens en toen zei ze âja dat wisten we toen nog helemaal niet, dat dat niet goed wasâ. Jaaaaa hoor ![]()
Denk t niet. Gaat om den Bosch he
Ja ik heb pas op EGF geleerd dat dat niet de bedoeling is. Mijn moeder spoelde ze altijd door en ik dus ook. Nu altijd in het prullenbakje maar als er geen prullenbakje staat dan gaan ze toch echt de wc in. Komt gelukkig echt maar heel weinig voor.
Ja same, ik gebruik ze nu sporadisch maar no way dat ze bebloed mn tas ingaan als er geen prullenbakje is hoor
Ik heb ook geen prullenbak op de wc maar hoop dat mensen het wel even melden dan. Je kan toch niet verlangen dat iedereen een prullenbak heeft, vraag dan gewoon waar je je tampon kan weggooien
Ik vind een prullenbakje op de wc waar gasten komen echt gastvrijheid 101. Je verwacht toch niet van je bezoek dat ze in een woonkamer vol met gasten vragen waar ze hun gebruikte tampon weg kunnen gooien?
Zou jij ooit naar de Maladiven willen?
0 stemmers
Je kan toch ook zelf nadenken en je tampon weggooien in de keuken of gang waar waarschijnlijk een prullenbak staat ![]()
Ja tuurlijk kan ik zelf nadenken maar ze geeft zelf aan âvraag dan waar je het kunt weggooien voordat je het doorspoeltâ. Ik vind doorspoelen raar, maar geen prullenbakje op je wc waar gasten komen ook raar
Ik zou er prima heen willen, maar 1000 andere bestemmingen waar ik liever heen ga.
Snorkelen schijnt wel top te zijn daar!
Ja ze hoeven het niet per se in de woonkamer te vragen waar iedereen bij is maar oké ik gooi dat altijd buiten in de kliko gelijk. Vind een soort tussenstation goor. En dingen rondom de wc vind ik ook goor en dat ik dan daar moet bukken en die bak leeggooien en dat bakje ook moet schoonmaken.
Maar nooit over gedacht dat mensen en dat Ăn de wc gooien. Zal een bordje ophangen voor al mân gasten.