De moeder van mijn beste vriendin was zo, en daar moest ik dus als tiener met mijn maandverband je of mini-tampon omslachtig door de woonkamer naar de keuken waar een prullenbak stond. Haar moeder vond een prullenbak ook vies.
Gelukkig heb ik van mijn eigen moeder geleerd om een doosje met allerlei smaken tampons en maandverband neer te zetten voor eventuele gasten, een prullenbak met vuilniszakken erin en een plankje met vochtige doekjes en schoonmaakmiddel voor noodgevallen.
Zooooo dat is gewoon een soort politieke vandalisme. Plus vorige week had ik zo’n kutweek en dan zag ik onderweg wel 30 keer zijn kop naar me staren.
Werd er zo agressief van.
Nu wil ik het ook weten wie die man is
Same. Wij hebben een mandje staan met een assortiment aan middelen (die ik overigens zelf niet gebruik want menstruatiecup en menstruatieondergoed). Tampons in verschillende maten, maandverband, inlegkruisjes, natte doekjes, reserve toiletrol, deodorant, geurtje. Ik heb dat ooit ergens gezien en vond dat zo gastvrij dat ik dat zelf ook heb besloten zo aan te pakken.
Ik heb er ook handcreme staan en gastendoekjes liggen. Al weet ik eigenlijk niet wat iemand met dat laatste moet doen maarja.
Het gaat om het idee! Die handcreme ga ik ook toevoegen!
Ik weet nog keer dat ik een rotdag had en hem toen in het echt zag en hem aankeek en zei toen hardop: Gatver ook dat nog
@Schaakmat Richard de Mos
Ah dat vermoeden had ik al. Maar in elke plaats heb je wel een arrogante witte man die in staat is onnodige flyers in andermans brievenbus te douwen
Ja hier hetzelfde. Ben echt teleurgesteld over de gemeente waar ik nu woon na altijd in linkse studentensteden gewoond te hebben. Echt een treurnis met al die rechtste aka rascistische partijen hier.
Ik deed dit 15 jaar geleden wel: ik was mee met mijn toenmalige vriend naar een feest van de ouders van een vriend en toen zag ik nergens een prullenbakje. Dus ik ben wel een woonkeuken met mensen ingegaan met de vraag waar een prullenbak was. Ik dacht ergens van dadelijk spoelt het niet door, maar ik dacht ook gewoon “jullie hebben geen prullenbak, deze eventuele awkwardness reken ik op jullie conto, ik schaam me verder niet en zie het als jullie ongastvrijheid”.
Op wel keer feestjes gedaan, die mensen die dan een stap op zij moeten om je bij de prullenbak te laten ![]()
Stel je bent met een collega op het station bij een kiosk en je koopt een snickers. Blijkbaar krijg je er een gratis bij. Wat doe je?
- Je eet ze allebei zelf op
- Je eet er een op en de ander bewaar je zelf
- Je eet er een op en je vraagt of je collega de ander wil hebben
- Nog iets anders
0 stemmers
Ook als ik er maar een zou hebben zou ik de helft aanbieden aan degene met wie ik ben
OMG ik heb net de nieuwe variant van de bruin-blauwe cq wit-gouden jurk ontdekt op Vinted.
Is deze top:
- Lichtbruin-beige-goud-achtig
- Zwart
0 stemmers
Hij is zwart!
3 weken in de zon gelegen zwart dan?
Ja hij is waarschijnlijk zwart maar door het licht lijkt ie bruin toch?
Ja ik wil best geloven dat het zwart is maar ik zie het niet hoor
Dit is gewoon een slechte foto waarbij er zonlicht op schijnt. Overigens denk ik dat deze top verwassen zwart is, hij oogt wat vaal. Dat in combinatie met die gouden gloed, lijkt die bruin denk ik.
Ja doe! Ik zag er vanochtend een heel aantal waar haar ogen en mond uit de posters waren gesneden en een heel aantal die verscheurd waren. Dat wegsnijden is wel wat eng. Maar ja zij ook.
Ik ben opgegroeid in een huishouden met 3 vrouwen zonder prullenbak op de wc
wij liepen ook altijd naar de keuken.
Ik heb nu wel een prullenbak op de wc voor de kattenbak, maar die heb ik niet meer dus misschien moet ik even kijken of daar iets in ligt
ik loop zelf namelijk ook nog steeds naar de keuken dus ik gebruik dat prullenbakje niet.
Oh en toen ik nog werving deed deur aan deur moest ik gewoon bij mensen binnen naar de wc en was er geen prullenbakje was, dan was het ook gewoon tampon in mijn jaszak en buiten in de zwarte bak weggooien.
ik snap niet hoe je hier zwart in kan zien?? zijn er nog andere foto’s?