Stel je persoonlijke vraag #58

Ja ik zit in een linkse bubbel dus ben toch altijd wel teleurgesteld.

Ja ik vind dit ook goor, maar als ik klaar ben met plassen/poepen/tampon wisselen/weet ik het, en mn handen heb gewassen dan wil ik daarna gewoon schoon blijven en niet nog weer die tampon weg moeten brengen, al helemaal niet naar een kliko en onderweg nog drie deurklinken aan moeten raken en daarna dan weer mn handen wassen. Dat vind ik echt veel goorder dan eens in de week oid dat prullenbakje leeg halen.

9 likes

Je wikkelt die tampon toch in toiletpapier? Is niet alsof je die aan het touwtje vast blijft houden tot je m in de prullenbak kan gooien en met bebloede handen de klink aanraakt toch.

14 likes

Van alle dingen die je kunt verlangen in een toilet vind ik deze niet heel gek? :sweat_smile:

52 likes

Ik zie wel eens tampons drijven in toiletten en zou het bijzonder vervelend vinden als de toiletbezoeker na mij, mijn tampon ziet drijven.

Daarom dus nooit gedaan. Maar het alternatief, met een warme tampon in je hand de gastvrouw om een afvalemmer vragen, lijkt me nog erger. Zou zelf een tampon in mijn keuken ook goor vinden (maar daarom heb ik gewoon bakjes in het toilet).

Enige wat ik dus wel heb gedaan, is een tampon in mijn jaszak mee naar huis nemen. Geloof wel dat ik toen gelukkig nog iets waterdichts zoals een chipszakje of snickerwikkel bij me had, om hem in te doen.

2 likes

EChT???

Nee dat snap ik ook wel, maar je hebt dat daar dan toch met je vieze handen in gewikkeld, daarna was je (hoop ik) je handen en raak je die ingewikkelde tampon weer aan en daarna moet je dan weer je handen wassen? Dan vind ik dat goorder (en meer gedoe) dan die tampon in het prullenbakje op de wc te gooien, je handen te wassen en verder te gaan met je dag, en dan eens per week dat prullenbakje leeg te halen.

3 likes

Ik ben hier niet trots op maar het houdt de stank goed tegen (ook als er wel een prullenbakje is bij anderen kan ik me daar ongemakkelijk bij voelen, als er voor de rest geen maandverband of zo in ligt). Maar voelt ook schoner als je het ergens anders in huis moet weggooien of zelfs in je tas oid moet doen in echte nood.

2 likes

Ja hierin en dan in de kliko.

De moeder van mijn beste vriendin was zo, en daar moest ik dus als tiener met mijn maandverband je of mini-tampon omslachtig door de woonkamer naar de keuken waar een prullenbak stond. Haar moeder vond een prullenbak ook vies.
Gelukkig heb ik van mijn eigen moeder geleerd om een doosje met allerlei smaken tampons en maandverband neer te zetten voor eventuele gasten, een prullenbak met vuilniszakken erin en een plankje met vochtige doekjes en schoonmaakmiddel voor noodgevallen.

10 likes

Zooooo dat is gewoon een soort politieke vandalisme. Plus vorige week had ik zo’n kutweek en dan zag ik onderweg wel 30 keer zijn kop naar me staren.
Werd er zo agressief van.

Nu wil ik het ook weten wie die man is

Same. Wij hebben een mandje staan met een assortiment aan middelen (die ik overigens zelf niet gebruik want menstruatiecup en menstruatieondergoed). Tampons in verschillende maten, maandverband, inlegkruisjes, natte doekjes, reserve toiletrol, deodorant, geurtje. Ik heb dat ooit ergens gezien en vond dat zo gastvrij dat ik dat zelf ook heb besloten zo aan te pakken.

8 likes

Ik heb er ook handcreme staan en gastendoekjes liggen. Al weet ik eigenlijk niet wat iemand met dat laatste moet doen maarja.

1 like

Het gaat om het idee! Die handcreme ga ik ook toevoegen!

3 likes

Ik weet nog keer dat ik een rotdag had en hem toen in het echt zag en hem aankeek en zei toen hardop: Gatver ook dat nog

@Schaakmat Richard de Mos

4 likes

Ah dat vermoeden had ik al. Maar in elke plaats heb je wel een arrogante witte man die in staat is onnodige flyers in andermans brievenbus te douwen

3 likes

Ja hier hetzelfde. Ben echt teleurgesteld over de gemeente waar ik nu woon na altijd in linkse studentensteden gewoond te hebben. Echt een treurnis met al die rechtste aka rascistische partijen hier.

1 like

Ik deed dit 15 jaar geleden wel: ik was mee met mijn toenmalige vriend naar een feest van de ouders van een vriend en toen zag ik nergens een prullenbakje. Dus ik ben wel een woonkeuken met mensen ingegaan met de vraag waar een prullenbak was. Ik dacht ergens van dadelijk spoelt het niet door, maar ik dacht ook gewoon “jullie hebben geen prullenbak, deze eventuele awkwardness reken ik op jullie conto, ik schaam me verder niet en zie het als jullie ongastvrijheid”.

Op wel keer feestjes gedaan, die mensen die dan een stap op zij moeten om je bij de prullenbak te laten :smile:

4 likes

Stel je bent met een collega op het station bij een kiosk en je koopt een snickers. Blijkbaar krijg je er een gratis bij. Wat doe je?

• Je eet ze allebei zelf op
  • Je eet er een op en de ander bewaar je zelf
  • Je eet er een op en je vraagt of je collega de ander wil hebben
  • Nog iets anders

0 stemmers

Ook als ik er maar een zou hebben zou ik de helft aanbieden aan degene met wie ik ben

3 likes