OMG ik heb net de nieuwe variant van de bruin-blauwe cq wit-gouden jurk ontdekt op Vinted.
Is deze top:
- Lichtbruin-beige-goud-achtig
- Zwart
0 stemmers
Hij is zwart!
OMG ik heb net de nieuwe variant van de bruin-blauwe cq wit-gouden jurk ontdekt op Vinted.
Is deze top:
0 stemmers
Hij is zwart!
3 weken in de zon gelegen zwart dan?
Ja hij is waarschijnlijk zwart maar door het licht lijkt ie bruin toch?
Ja ik wil best geloven dat het zwart is maar ik zie het niet hoor
Dit is gewoon een slechte foto waarbij er zonlicht op schijnt. Overigens denk ik dat deze top verwassen zwart is, hij oogt wat vaal. Dat in combinatie met die gouden gloed, lijkt die bruin denk ik.
Ja doe! Ik zag er vanochtend een heel aantal waar haar ogen en mond uit de posters waren gesneden en een heel aantal die verscheurd waren. Dat wegsnijden is wel wat eng. Maar ja zij ook.
Ik ben opgegroeid in een huishouden met 3 vrouwen zonder prullenbak op de wc
wij liepen ook altijd naar de keuken.
Ik heb nu wel een prullenbak op de wc voor de kattenbak, maar die heb ik niet meer dus misschien moet ik even kijken of daar iets in ligt
ik loop zelf namelijk ook nog steeds naar de keuken dus ik gebruik dat prullenbakje niet.
Oh en toen ik nog werving deed deur aan deur moest ik gewoon bij mensen binnen naar de wc en was er geen prullenbakje was, dan was het ook gewoon tampon in mijn jaszak en buiten in de zwarte bak weggooien.
ik snap niet hoe je hier zwart in kan zien?? zijn er nog andere foto’s?
Ik had dit een keer met een broek! Ik dacht dat ie zwart was en toen ie aankwam was het precies dezelfde kleur als dit shirt
Ik las dit verkeerd en dacht dat er stond aanbieden aan de persoon die daar werkt
dacht even dat iedereen hier wel heel vriendelijk was.
De kledinghanger is ook zwart (is gewoon zo’n standaard goedkope hanger) en precies dezelfde kleur als de blouse, helpt dat om het te zien?