Ik had dit een keer met een broek! Ik dacht dat ie zwart was en toen ie aankwam was het precies dezelfde kleur als dit shirt
Ik las dit verkeerd en dacht dat er stond aanbieden aan de persoon die daar werkt
dacht even dat iedereen hier wel heel vriendelijk was.
De kledinghanger is ook zwart (is gewoon zo’n standaard goedkope hanger) en precies dezelfde kleur als de blouse, helpt dat om het te zien?
Haaa nee ook niet. Die is voor mij ook bruin/goudachtig
Ik zie het nu wel!
Ja ik zie het dan ook. Alsnog lijkt het me gewoon een erg verwassen vaal kledingstuk.
Na mn tamponvraag en nu ik ongesteld ben vraag ik me weer af hoeveel van jullie er een menstruatiecup gebruiken. Ik heb ooit zo’n ding gehad maar dat beviel me niet. Vond het ook lastig in te brengen. Maar misschien moet ik het nog een poging geven.
Een menstruatiecup:
- Gebruik ik
- Gebruik ik niet
- Gebruik ik soms
0 stemmers
Cup en disc geprobeerd. Disc was iets beter dan cup, maar alsnog niet fijn. Ik gebruik gewoon weer tampons, is voor mij het makkelijkst en minste omkijken naar.
Ik gebruik al jaren een cup overdag en in de nacht snuggs.
Er zullen ook vast mensen zijn die de 2e gratis Snicker aan hun collega geven om vervolgens een Tikkie te sturen voor de helft van wat ze voor hun eigen Snicker hebben betaald.
Ik heb nu die kleine cup van Kruidvat en die vind ik supermakkelijk inbrengen. Hoe moet m ietsjes sneller legen, maar verder vergeet ik soms dat ik ongesteld ben door die cup. Heel blij mee! Laatst bracht ik weer een tampon in door omstandigheden en ik vond dat gewoon pijnlijk, zo extreem droog ofzo?
Ja ik heb het overwogen mee te nemen maar ik hoef dat soort enge dingen niet te weten ![]()
Wel een tijdje geprobeerd maar vond het uiteindelijk toch ook oncomfortabel om in te brengen. Gebruik nu meestal menstruatie ondergoed maar tegenwoordig soms toch ook weer tampons of maandverband. Vind het eigenlijk allemaal kut.
Ja same! Je hebt niet zo’n koortje de hele tijd bungelen of zo’n plakkaat in mijn broek vind ik ook echt een vreselijk gevoel. Cup voel ik niet, zie ik niet, echt een verademing. En op mijn eerste dag doe ik het soms icm met een lichte period onderbroek
Disc geprobeerd en keek er echt naar uit maar vond het echt precies niets, teveel gedoe.
Ik wil gewoon niets in me (op d*ck na). Kan niet goed zijn ook. Dus Snuggs. Gelukkig maar 2-3 dagen ongesteld.
?
Ja dat klinkt wel goed. Ga vandaag wel zo’n ding halen. Ik gebruik bijna altijd ob mini pro comfort. Daar zit zo’n laagje omheen waardoor je hem makkelijker inbrengt. Dat erin duwen kan zo naar voelen, of een bijna droge tampon eruit trekken.
ew.
Ik gebruikte ook mini tampons, waarschijnlijk weet je dit al maar een tip voor de zekerheid: in menstruatiecups heb je ook verschillende formaten! Dus daarvan heb ik ook mini/maat s (?) kunnen nemen en dat is meer dan groot genoeg voor een hele dag voor mij.
Dat laagje hebben kruidvat tampons tegenwoordig ook.
Kan in de kosten schelen als je deze fijn vindt.
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/prd-images/h43/haf/45565432561694/temp-prd-front-5829381-1_600x600/temp-prd-front-5829381-1-600x600.jpg