Stel je persoonlijke vraag #58

Ik moet zelfs wel eens nadenken welke maand het nu is. Dan weet ik gewoon echt even niet welk seizoen het überhaupt is.

4 likes

Er stond hier vorige week een werver voor de deur en halverwege zijn verhaaltje vroeg hij of ik wel al 30+ ben. Ik zei met volle overtuiging nee en pas toen hij weg was bedacht ik dat ik 3 weken geleden 30 ben geworden :sweat_smile:.

2 likes

Ik ben 33, maar denk vaak 34

3 likes

Ik sta wel eens op een rommelmarkt en vind het altijd vreselijk. Eenmaal daar ga ik het steeds leuker vinden en het is echt wel een chille manier om geld te verdienen en je spullen kwijt te krijgen.

Ga meestal wel met mijn moeder/zus. Alleen zou ik heel saai vinden en ook in de praktijk lastig met plassen enz

1 like

Ik neem mijn kleedje mee en ga dan met mijn vriendin en onze kinderen daar lekker zitten (het is altijd een klein festivalletje) en dan gaan die kinderen spelen en wij wijn (of iets anders) drinken.

3 likes

ben jij zo iemand die per se elke dag groente wil eten?

• ja helaas ben ik zo cringe
  • nee let ik niet op boeit me 0 yolo
  • niet élke dag maar het liefste wel zo veel mogelijk
  • anders?

0 stemmers

2 likes

Ik zou willen dat ik zo was

4 likes

Groente is lekker en is absoluut niet cringe.

11 likes

nee k vind groente natuurlijk niet cringe maar ik vind het gewoon gaar van mezelf dat ik echt denk ‘oh vanavond eet ik p@t@t dus moet ff groente eten bij de lunch’ oid

3 likes

Ik haat het wel dat ik tegenwoordig zo’n persooon ben die naast de friet en snacks het liefst wat snack tomaatjes ofzo andere salade/rauwkost eet voelt ook echt alsof ik een health freak ben :sob: maar vind het gewoon lekker fris er naast ook

7 likes

Deze post bevestigt het punt van @Vuile_bitch wel :crazy_face:

5 likes

Haha ah zo, ja herkenbaar :sweat_smile:

1 like

Haha nee ik zou sowieso niet alleen gaan want mijn blaas trekt dat inderdaad niet.
Wat jij zegt is precies mijn hoop/verwachting eigenlijk, van ‘jezus wat kut’ naar ‘eigenlijk is het best ok’

Ik pas wel eens op een hond en als die niet elke dag andijvie of sla krijgt gaat ze tijdens het wandelen heel agressief gras eten en je helemaal naar de berm slepen want ze heeft gewoon die crunchy frisse mondbehoefte. En ik weet niet waarom ik me in een hond herken maar ik ben dus tegenwoordig ook zo en als ik geen frisse groenten heb, vooral op brood tijdens de lunch, ga ik ijsblokjes eten voor de frisse crunch.

Dus ja eigenlijk moet ik dwangmatig iedere dag groentes eten maar niet omdat ik denk dat is gezond.

16 likes

Heb jij zo’n poster in huis van de plaats waar je woont?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

hahahahhaha ja ik heb dat precies ook wat een relatable hond

2 likes

Dit is dus heel suf, maar sinds ik 35 ben heb ik dit. Daarvoor hoefde ik nooit na te denken, maar sinds mn 35e verjaardag moet ik er echt over nadenken.

3 likes

Ik zeg standaard 32, maar over 2 weken ben ik alweer 34 :older_woman:t2:

2 likes

Ik vind het ook herkenbaar, ik ben 31. Ook dat ik vroeger heel vaak dacht: ik wil x en y nog leren, maar heel veel dingen ga je ook gewoon nooit meer echt (goed) leren als je ouder wordt. Of je hebt geen tijd meer over, minder energie etc.

En alles gaat zo snel inderdaad! Ik heb steeds meer het gevoel een soort tijdgebrek te hebben. En dat het te snel gaat om er goed bij stil te staan of lang van dingen te genieten ofzo?

Uiterlijk ben ik er ook echt ineens ouder uit gaan zien merk ik inderdaad. Dat ik nu ineens denk: oh, wat was ik eigenlijk knap toen ik 20 was. Maar dit is wel een voordeel van een oudere partner hebben haha. Ik vind het fijner om eruit te zien als 30-jarige met iemand van 40, dan dat ik echt nog zo jong lijk.

6 likes

Haha dit is een heel toevallige vraag want ik dacht dat ik niet zo was, maar gisteren bleek duidelijk van wel. Ik was aan het koken en toen ik de koelkast open trok was het van WAT ik heb geen groente in huis?!?! Dat gebeurt eigenlijk nooit. Dus toen heb ik melodramatisch/obsessief echt elke soort groen dat ik kon vinden in een bak gedaan, want het eten voelde gewoon niet compleet ofzo? Ik had rijst met (tofu)saté en pindasaus en toen dus een ‘salade’ van avocado, een stuk komkommer dat ik nog ergens vond, bosui en koriander. Ik vond het ook echt iets toevoegen aan het eten haha love salades überhaupt met warm eten zo lekker fris en crunchy

Edit: ik herken me dus ook in die saladehond van @Zemraluani

6 likes