Dit forum gaat ook weer alle kanten op. Laatst was bewust kiezen of je p.atat eet of niet nog “supervermoeiend” maar nu is komkommer erbij weer doodnormaal ![]()
Ben wel bewust bezig met mijn vezel inname, door meer bonen etc. te eten (volkoren brood etc. eet ik al). Maar ik vind het lastig, want ik ben echt geen fan van veel bonen, peulvruchten etc.
Komkommer is eigenlijk ook gewoon een knisperend glas water, je drinkt toch ook bij zout eten.
- Mensen die melk drinken bij de avondmaaltijd zouden gefusilleerd moeten worden
- Ik vind dat mensen mogen drinkend wat ze zelf willen danwel niet willen bij elke maaltijd
0 stemmers
Ik trek wel echt de grens bij volkorenpasta
Dat doe ik alleen mijn kind aan
Ik houd echt van de koude melk-zoute friet combo.
Bestel dan gewoon een milkshake viezerik
Waarom zit er geen ja bij ![]()
Ik had laatst zo’n calorietracker ingevuld en was na de lunch gestopt en toen had ik al genoeg vezels gegeten. Terwijl ik er niet eens op let maar ik eet vaak bonen bij de lunch.
Het zou me niet echt boeien maar ik zou juist moeite moeten doen om geen groente te eten op een dag? Ik kan me niet echt voorstelling maken van een dag dat ik geen groente eet eigenlijk
Jij gaat ook tegen de muur ![]()
Jk hé oké
Als we maar niet weer hier treurige lijstjes gaan invullen met wat je vandaag allemaal hebt gegeten. Maar ik zag dat dat topic er volgens mij al is.
Even weer terug naar poep, denk jij dat het verschonen van een poepluier van je eigen baby minder erg is dan die van een andere baby?
- Ja ik denk dat dat minder vervelend voelt
- Nee het blijft toch hetzelfde
0 stemmers
Ik heb echt wel eens staan kokhalzen met tranen in mn ogen. So hey
Nu ik de ervaring heb kan ik zeggen dat het echt niet/veel minder erg is als het je eigen kind is. Al staan we alsnog regelmatig te vloeken door de lucht of driedubbele poepaanval wtijdens het verschonen
Kap
Kak
Het is me echt een raadsel waarom sommige mensen op dit forum zo graag over poep praten altijd
Een vieze luier is een vieze luier, en ik heb er duizenden verschoond
Kun jij goed dingen vergeten?
- Ja als ik bewust mijn best daarvoor doe
- Gewoon ja
- Nee al doe ik nog zo mijn best
- Gewoon nee
- Nog een andere optie
0 stemmers
Ja joh, sinds m’n zwangerschap is mn brein echt een vergiet dus vergeet alles.
Dingen die ik wil vergeten niet. Dingen die ik moet onthouden wel ![]()
Ja dit precies ![]()
Hahaha