Lol ik zag gisteren dat ik een
-reactie had gekregen op een post waarin ik zeg dat ik er bijna hetzelfde uitzie als 10 jaar geleden.
Het jeukt om dr niet te taggen want ik heb bewijsdrang.
Lol ik zag gisteren dat ik een
-reactie had gekregen op een post waarin ik zeg dat ik er bijna hetzelfde uitzie als 10 jaar geleden.
Het jeukt om dr niet te taggen want ik heb bewijsdrang.
oh snap ik, ik onthou ook altijd wie zulke zure dingen op mij reageert hahahah
Ben jij zo?
0 stemmers
Hoeveel mensen heb jij geblokt?
0 stemmers
Blocken werkt hier niet omdat je dan een melding ziet dat iemand op je blocklist iets gepost heeft. Soort rode lap op een stier voor mij.
Dat takkewijf heeft iets te zeggen, klik hier voor gegarandeerde irritatie ![]()
Ik heb āik vergeetā gestemd omdat mijn fanclub te groot is om elk lid afzonderlijk te onthouden ![]()
Oh echt? Ik heb iemand geblokkeerd en zie die persoon gewoon nooit meer. Maar misschien is ze gewoon gestopt; dat kan ook haha.
Denk je dat iemand jou geblokkeerd heeft?
0 stemmers
Het duurt wel 1-2 uur meestal, mijn hoofd wil niet uit. Hoe vroeg / laat ik ook ga slapen. ![]()
Forever jaloers op deze mensen IK WIL DIT ![]()
(ik woon samen met zoān magisch wezen, ugh)
Ik heb ook dit talent en het is zo prettig! Ook op alle andere plekken, zoals vliegtuigen en strandbedjes. En, als ik een dutje doen kan ik met mezelf afspreken wanneer ik wakker word. Dan denk ik āff 20 minuten slapenā en ben ik na 19 minuten weer wakker ![]()
In slaap vallen geen probleem, in slaap blijven lukt alleen niet ![]()
Als ik wakker word (wat altijd gebeurt) kan ik vaak niet goed verder slapen.
Wat is dit voor reactie? Ik vind het gewoon niet fijn om dagenlang een tampon of iets anders in me te hebben wat er niet hoort? Ben bang voor tamponziekte, alle alternatieven doen pijn en ik red me prima met Snuggs
Ik heb dit meerdere keren geprobeerd maar ik krijg het er gewoon niet lekker in, of ja, het klapt niet uit ofzo.
En tampons vind ik ook lastig. Gebruik het soms wel en dan zit het ook goed. Maar het iets mentaals ofzo denk ik. Krijg zo de rillingen van het idee van watten tegen mn vaginawand(?). Beetje zoān idee van watten in je mond. Brrrrrr. Krijg al de rillingen.
Serieus als ik een talent of gave zou mogen kiezen dan zou ik hiervoor gaan. Ik kan niet inslapen op een ānormaleā tijd, niet doorslapen en geen dutjes doen op de bank of in een vliegtuig of bus. Slaap eigenlijk sinds mān 12e al te kort en bijna nooit door.
Nu niet schijnhelig doen he er zat duidelijk een oordeel in je eerdere berichten. āKan niet goed zijn ookā ādagenlang in je vagijnā alsof je niet elke paar uren wisselt.
Om er dan onmiddellijk angst bij te gaan betrekken is ook weer zoān dooddoener.
Ik weet dat @Zemraluani mij geblokt heeft (of had, maar denk nog steeds heeft want ze reageert nooit op mij en dat is heerlijk rustig haha)
Wacht is blokken hetzelfde als die functie dat je iemands berichten niet ziet? Of is er verschil tussen
Als jouw huidige partner een briefje zou ophangen: kom om x uur naar de plek van onze eerste date. Zou je dan weten waar je moet zijn?
0 stemmers
Ik zou echt geen benul hebben waar ik heen moetš¤Ŗ
Als ik een superkracht zou mogen kiezen zou het deze zijn. Wat heerlijk! Vooral ook in vliegtuigen
Ik neem in vliegtuigen dan soms toch maar slaapmedicatie maar dat werkt niet genoeg en dan zit ik in een soort weirde hallucinatoire trip tussen slaap en waak in die me juist alleen maar onrustiger maakt ![]()
Heb je al gestemd?
0 stemmers
En op welke partij?
0 stemmers
Stem voor als je nog niet weet waar je op gaat stemmen:
0 stemmers
Stem je ook op een wijk/dorpsraad?
0 stemmers
En heb je nog op een bijzonder stembureau gestemd?
0 stemmers