Stel je persoonlijke vraag #58

Ik zit vanaf 2 uur op een stembureau dus doe het dan wel

2 likes

Paaldansen op een draaimolen in de Efteling?:

• Superraar, want de Efteling is bedoeld voor kinderen
  • Superraar, want dit is extreem :sparkles: main character :sparkles: energy
  • Raar, maar ik zou het ook doen
  • Niet raar, mensen zijn gewoon bekrompen
  • Ik wil dat ook doen

0 stemmers

Mijn algoritme de laatste tijd

Ik zag het ook voorbij komen ik heb het maar niet aangeklikt verder haha

Heb jij al geklaagd over de brandstofprijzen?

• Zeker
  • Nee
  • Ik heb geen vervoermiddel waar brandstof in moet

0 stemmers

Ik zag alleen het filmpje waarom ze een reden gaf waarom ze dat heeft gedaan. De reden ze heeft Pots en zit gedeeltelijk in een rolstoel. En paaldansen helpt tegen de pijn. Ook wil ze empowerment showen om foto’s te maken van zichzelf in een rolstoel op allerlei plekken. Begrijp jij het of ik het.

Zou mij wat zijn als je ondersteboven aan de bewegende draaimolen hangt en je knalt met je kop op de grond.

1 like

en @PiuPiu wie post dat en waar ik wil ook meecringen

4 likes

Net gestemd en het was er zo stil :pleading_face:
Had echt medelijden met die mensies

Zoek paaldansen Efteling op en dan vind je het zo op TikTok
In de comments op dat filmpje komt ze uitermate lieftallig over

nee dat heb ik al geprobeerd en ik vind niks

OF ik heb diegene al geblokkeerd omdat ik iedereen irritant vind op tiktok

1 like

lol er is zelfs een artikeltje over gewijd

3 likes

hahahaha jezus wat gaar

2 likes

Hahah wow ik dacht eerst om een of andere reden dat het bij die draaimolen attractie was :joy:
Dan is het nog steeds mega cringe, maar was het wel ook nog soort van impressive geweest, want dat ding gaat snel.

Dit is gewoon super suf²

5 likes

Hier zijn geen bijzondere stembureaus, tenzij je een bejaardentehuis bijzonder vindt

1 like

Heb in de raadzaal bestemd, best mooi. Zag dat het ook in de brandweerkazerne kon.

Museum of theater, m’n vriend mag kiezen want die mag voor het eerst stemmen

1 like

Oh in deze outfit (gewoon normale kleding) valt het ‘raar want de Efteling is voor kinderen’ argument wel weg. Paaldansen is niet inherent erotisch of ongepast, wel als het in lingerie is imo. Maar het is alsnog aandacht zoeken maar boeiend, in principe heeft niemand er last van en iedereen die er wel problemen mee heeft geeft haar precies wat ze wil: aandacht.

10 likes

Ik heb deze nog niet voorbij zien komen, maar ik slik op dagen dat ik friet haal of carbonara eet een multivitamine. :grin:

Ik weet dat het beter zou moeten, maar ik weet ook dat ik dat in de praktijk gewoon niet doe. Dus vind dit zelf wel acceptabel.

11 likes

Op Volt

2 likes

Ik heb in een Chinook gestemd. Was echt vet.

15 likes

Doe even normaal joh met mij schijnheilig noemen. Een tampon, ook al verwissel je ‘m regelmatig, zit per saldo toch maandelijks dagenlang in je lichaam? Terwijl ze toxische stoffen bevatten? (En een minderheid van de vrouwen gebruikt nog tampons van merken als Yoni). Dat vind ik totaal niet prettig en er zijn ook goede alternatieven tegenwoordig.

Als je valt over dat ik zeg dat het niet goed is: het is bij juist gebruik niet onveilig, maar heel gezond is het ook niet: “Tampons hebben een aanzuigende werking, ze zuigen niet alleen bloed op, maar ook de gunstige lactobacillen die na de menstruatie opnieuw de vagina moeten koloniseren. Wasbaar maandverband, menstruatieslips of een menstruatiecup (afhankelijk van het materiaal) kunnen daarom soms een betere keuze zijn om te gebruiken.” (Bron: Barbara Havenith, gynaecoloog en arts voor functionele geneeskunde en Arianne Lim, gynaecoloog bij het Maastricht UMC).

Verder komt het vergeten van een tampon relatief vaak voor in de huisartsenpraktijk en bij gynaecologen en tampons zorgen voor een enorme afvalberg.

6 likes

zullen we gewoon concluderen dat dit voor iedereen een extreem persoonlijke keuze is?

Ik vind zelf maandverband / menstruatieslips arelaxed maar het boeit me werkelijk 0,000% wat andere mensen fijn vinden als ze ongesteld zijn. Joh al prop je een bananenblad in je onderbroek, als dat voor jou werkt… Echt geen discussievoer dit.

32 likes