Jouw reactie was op het gebruik van een cup.
Wat is jouw minst favoriete onderwerp van discussie?
- Poep
- Menstruatie
- Dieten
0 stemmers
Lol ik dacht wat zijn dieten nou weer ![]()
als het een coole man was die calisthenics in het sprookjesbos of wat dan ook deed was het helemaal vet geweest maar als het een vrouw is die atletische sheit in een carrousel doet is het opeens ordinair en asociaal om āandermans spullen (een attractie in een attractiepark) niet te gebruiken waarvoor ze bedoeld zijnā
bye hoor
Voor de b&b kijkers zie je nu Menno voor je die toen in a Frankrijk bij een vrouw die eruit zag of ze Eveline kon heten maar niet zo heette heel hard op een muurtje botste toen hij calisthenics probeerde en toen zo maniakaal lachte en het opnieuw deed?
- Ik ben geen bb kijker
- Ik kijk bb maar begrijp desondanks niks van dit alles
- Ja!!!
- Ik begrijp wel wie je bedoelt maar nee!
0 stemmers

Nee dit vind ik eigenlijk exact hetzelfde sentiment?
nja het zou niet ordinair en ongepast in een kinderpretpark worden genoemd
Nee das waar ik moet zeggen dat ik de conversatie hier (en het artikel) niet goed aan het volgen was, in mijn hoofd ging het vooral nog over de poll waarin ik het gevoel had dat vooral de main character energy/aandachtzoekerij de consensus was, en ik denk niet dat dat (hier) anders had geweest met jouw voorbeeld.
Ik had het bericht niet gelezen voor ik stemde maar ik dacht icm met haar OF werk dat ze dus wel half bloot aan die paal zou hangen. Maar dat is niet zo dus dan is het vooral kijk mij nou eens lekker gek doen
nee ik denk dat we hier massaal haters waren geweest haha maar ik reageerde op zemra die het over het commentaar had dat ging over paaldansen in normale outfit in de efteling is ongepast want de activiteit is seksueel en kinderen mogen het niet zien
Ja in dat geval zeker mee eens!!
Na hoeveel keer je zin herhalen (omdat iemand je niet verstaat) spreek jij je zin extra hard, langzaam en/of geĆÆrriteerd uit?
Ben benieuwd, ik heb hier echt zero tolerance voor merk ik net ![]()
- 1x
- 2x
- 3x
- 4x
- 5x
- Ik heb engelengeduld
0 stemmers
En dan ligt het er ook nog aan tegen wie, mijn dromerige ASS kind moet ik eerst zorgen voor focus want anders ligt het aan mezelf dat ik het vier keer moet zeggen maar iemand die beweert naar je te luisteren heeft het na twee keer maar gehoord en anders niet verdorie
Als jij tankt, en je betaalt het zelf (dus geen tankpas oid), kijk je dan naar de prijzen voor je ergens tankt?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik vind het zo bizar dat er altijd zoveel mensen bij de Shell aan de snelweg staan. Terwijl je vijf minuten rijden van de snelweg een goedkopere Sakko of Tinq of wat dan ook voor iets vaags heb staan. En als het dertig cent per liter verschil is, is dat het echt wel waard.
Misschien hebben veel van die mensen wel een tankpas?
Ja dat kan natuurlijk, maar dan ben ik wel benieuwd wat het percentage van mensen met een tankpas is, want dat zal wel veel zijn. Als ik de prijzen bij mijn geliefde goedkope tankstation zie, en hoe weinig mensen daar komen, vind ik dat wel opvallend.
Toen ik ooit een tankpas had vond mijn baas het ook wel fijn als ik dan niet langs de snelweg tankte trouwens.
De buurvrouw leent vaak de auto en betaald daar ook gewoon voor. Laatst had ze getankt en dat trekt ze dan af van het bedrag dat we per km van haar krijgen. Waar ze getankt had was 40(!!!) cent per liter duurder dan waar ik tank. Ze rijden zelf elektrisch dus ze heeft geen idee maar mijn vrekkenhart moest wel een traantje laten.
Nee maar als ik het idee heb dat het ergens veel te duur is tank ik gerust maar voor ā¬20 ofzo en dan zie ik later wel weer.
Omdat ik het op een of andere manier altijd zo lang mogelijk uitstel heb ik eigenlijk nooit de luxe om te kiezen.
Gezien de huidige prijzen heb ik vanochtend voor 5l ergens goedkoop getankt en rij ik vanmiddag (iets) om zodat ik goedkoop in Belgiƫ kan tanken. Hoop alleen dat ik daar dan niet een kwartier in een tank file sta ![]()