ja dat is bullshit, het is niet ongepast maar gewoon cringe (als een man het deed nog erger want mannen zijn automatisch al cringe)
Als je net over de grens gaat wel, sowieso staan er dan ook mensen met een jerrycan. Zou 10 min verder een dorp in rijden, scheelt hier echt een hoop.
Ik lees in de media dat mensen uren in de fileās staan en het er een chaos is bij de eerste tankstations over de grens. Als je kan zou ik verder rijden of bvb op de snelweg blijven, is 10 Ć 15 cent duurder dan in de stad maar nog aanzienlijk goedkoper dan wat jullie betalen.
Net even gekeken er zitten hier een Shell en een Firezone op dezelfde plek, scheelt 9 cent de liter, toch snel verdiend
& @Daelyss ik kom hier wel vaker en is idd het eerste dorp net over de grens maar er zijn wel 3 of 4 tankstations en hoop net voor de spits te gaan dus
dat het meevalt. Verder rijden wordt wel echt om om maar ja als ik er dan toch al ben.
Ik zat net Rijk te kijken met de video over first dates. Dat meisje / Die mevrouw in de aflevering is 19 en kreeg paniek omdat haar ouders voor het eerst zonder haar op vakantie gingen. Was er een beetje verbaasd over.
Tot hoe oud ben jij mee op vakantie gegaan met je ouders?
- Wij gingen niet op vakantie
- Tussen de 10/11/12
- Tussen de 13/14/15
- Tot mijn 16e
- Tot mijn 17e
- Tot mijn 18e
- Tussen de 19/20/21
- Tot 22 en hoger
- Ik ga nog steeds met ze mee op vakantie
0 stemmers
Tot begin 20, maar vanaf mijn 16e ging ik ook al zelf op zomervakantie en ging ik niet jaarlijks meer mee.
Ik ben vorig jaar nog met mijn ouders op vakantie geweest en ik ben 28, hartstikke gezellig! Maar ze gaan ook al jaren met zān tweeen op vakantie, dus die paniek vind ik ook wel vrij bijzonder
Gaf jij ook (stiekem) feestjes in je ouderlijk huis als ze op vakantie waren?
- Niet stiekem maar gaf ze wel
- Ja fissa
- Nee
0 stemmers
Ik zou nooit mijn 15 jarige kind alleen thuis durven laten, op basis van wat ik zelf allemaal flikte
Op mijn 33ste nog, maar toen gingen mijn ouders meer met mij mee haha, naar mijn schoonouders in het buitenland. Nog wel toen ik 23 was meegegaan op een grote reis met ons hele gezin + gezin van een oom, maar vanaf dat ik op kamers ging sowieso niet meer met de standaard vakanties, die we toen toch al amper deden. Sinds iedereen uit huis is gaan ze ook meer op vakantie, maar dan vaak in Nederland of net daarbuiten.
Ging wel lekker vaak op stap maar geen feestjes thuis
Mijne gaan nu echt naar de meest geweldige locaties (naar het Noorderlicht in Lapland, op safari in Zuid-Afrika, dat soort dingen), terwijl we vroeger altijd gingen kamperen in Frankrijk (wat ik altijd leuk vond, daar niet van). Maar good for them, gun het ze van harte. En als er wat te vieren valt (X jaar getrouwd, bijzondere verjaardag) nemen ze ons ook wel eens mee, dus helemaal prima.
Ze gingen vroeger ook wel zonder mij op vakantie, maar met mijn broertje, en dan gaf ik wel eens een feestje, maar dat mocht ook, hoefde dat niet stiekem te doen
Ik ging bij vrienden thuis die alleen waren, bij mij thuis durfde ik dat niet. Ik heb een terrormoeder waar iedereen schrik van had haha
Welke variatie in ei eet je het liefst?
- Gekookt ei
- Gebakken ei
- Paasei
0 stemmers
Heb je het met collegaās over de verkiezingen gehad?
- Nee helemaal niet
- Een beetje
- Ja hebben we het uitgebreid over gehad
0 stemmers
Eigenlijk nauwelijks over gehad maar ik zag echt opvallend veel agendaās geblokt ivm werken op stembureaus, vooral bij collegaās die al zoveel op hun bordje hebben. Trots op ze.
En mān nieuwe leidinggevende die ik niet zo leuk vind blijkt zelf actief in de VVD ![]()
Ik dacht er wel altijd over om dat te doen, hoefde dat dan niet persĆ© stiekem te doen denk ik. Maar in die periode zat ik vaak bij mān des tijds vriendje thuis die zoān 40km bij me vandaan woonde en had daar ook de meeste vriendschappen opgebouwd, dus om iedereen deze kant op te krijgen rond die leeftijd was geen doen. Op die leeftijd had ik ook echt een super goede vriendschap met mān nichtje. dus misschien is er een keer een sleepover geweest, maar dat was ook niet zo heel rebels. behalve de 10 kilo chips en snoep die we dan wegwerkte ![]()
@Daelyss Omg, doet me denken aan dat ik een keer door mān vader met mān vrienden naar een natuurplas werd gebracht zodat wij daar konden gaan zwemmen, vervolgens kreeg mijn vader de bijnaam āā bliksembliksem boeman āā Ook omdat iedereen schrik had van hem.
Mijn ouders gingen nooit zonder ons op vakantie, vooral mijn vader had zoiets van we zijn een gezin, dus als we op vakantie gaan dan met zijn vieren. Vond ik echt heel stom als kind.
Een beetje en toen snel van onderwerp veranderd ![]()
Ik bleek bij de landelijke verkiezingen ineens redelijk wat collegaās te hebben die PVV stemmen. Ook mensen bij wie ik dat niet echt verwacht had.
Maar sindsdien probeer ik dit soort āgesprekkenā te vermijden ja
.