Stel je persoonlijke vraag #58

kom je haar wel eens tegen in het khia asylum

De generatie van mijn ouders (geboren jaren 50) hecht enorme waarde aan bedankt worden voor een kaart in mijn ervaring en ik vind dat zoiets sufs
Je stuurt het toch voor de leuk, niet om een bedankt te krijgen (alleen zeggen dat het is aangekomen is niet genoeg ook, bleek. Zucht)

5 likes

Wat de tulpen betreft, heb ik nee gestemd, omdat ik ze nog niet zelf heb gekocht. Maar heb al wel twee keer een bosje tulpen ontvangen! :relaxed:

5 likes
Krijg jij wel eens bloemen?
  • Ja, met regelmaat/vaak
  • Ja, maar zelden
  • Nee, vrijwel nooit

0 stemmers

Van wie krijg jij bloemen
  • Partner
  • Vrienden
  • Lover/date
  • Ouders
  • Ander
  • ik krijg amper bloemen, wil stemmen

0 stemmers

De laatste keer dat ik bloemen heb gekregen kan ik mij niet herinneren. Misschien toen ik geslaagd was van de middelbare school haha. Of een verjaardag misschien, van vrienden van mijn ouder oid.

Ik vind bloemen geven heel leuk, als ze niet prijzig waren gaf ik ze graag nog vaker random aan mensen.

2 likes

Vrijwel nooit gelukkig. Ik heb echt iets tegen bloemen (in huis) :joy:

10 likes

Ik houd zo van bloemen! Het is dat ik er geen oog voor heb/dat het echt lastig is, maar in een bloemenzaak werken lijkt mij top!

1 like

Mn schoonmoeder neemt tegenwoordig standaard een bosje bloemen mee als de langskomt

14 likes

Ik ga nog steeds stuk omdat mn vriend bij zo’n bloemenstal een boeket wilde kopen omdat ik van alles had gebroken en hij had gezegd. Ja doe maar van alles iets :upside_down_face:. Ik kreeg alsnog een heel mooi boeket moet ik zeggen.

Lijkt het jou leuk om bloemist te zijn?

• Ja!
  • Nee niks voor mij
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Ik heb vorig jaar geregistreerd partnerschap gedaan en toen kregen we ineens heel veel bloemen. Nou blijkbaar normaal nooit, want we hadden niet eens een vaas.

Dus ons huis heeft dagen volgestaan met bloemen in afgeknipte colaflessen voordat we vazen zijn gaan kopen bij de kringloop.

6 likes

Leukk! Als ik niet de juiste vaas heb doe ik vaak individuele of duo bloemen in drankflessen. Bierflesjes die ik mooi vind bijv. Of kortgeknipt in borrelglaasjes oid.

Moet wel bij je interieur passen uiteraard!

2 likes

Alleen met biologische bloemen, maar dat aanbod is minder dan 1% van de markt, het is echt zo giftig allemaal.

19 likes

Jaa ik ging ook stuk dat Junior niet de jongste is, was Leroy een ongelukje?

Mijn broertjes en ik idem. Ik heb een ouderwetse naam, m’n ene broertje heeft een asonaam en m’n andere een tijdloze/neutrale. En een van ons heeft wel een doopnaam maar twee niet.

Nou ik had laatst een ouder die al op de bakfiets in een meeting zat omdat het wegbrengproces spaak liep en dus veel vertraging op liep. Dus was ook ja alles goed hoor bij de overdracht. Sorry zit in een meeting dus moet door. Het gebeurt dus echt wel.

2 likes

Maar je kan toch handsfree bellen? Ik heb wel is 1 airpod in, en mijn telefoon zit in een houder vast aan het stuur van mijn bakfiets. Dat vind ik soms handig ivm navigatie.

Qua klank matcht het wel, maar ik heb een bestaande naam en mijn zusjes zijn beide de enige in Nederland (en gok de wereld) met hun naam :sweat_smile:

6 likes

Ik snap dat handsfree bellen bestaat maar je bent dan alsnog niet met je aandacht bij de weg want je bent actief deel aan het nemen aan een ander gesprek. Over het algemeen ga je daar niet beter van rijden of je wordt een slechtere gesprekspartner in de meeting. Mensen overschatten echt hun vaardigheid tot multitasken.

14 likes

Maar dat geldt dan toch ook voor mensen die in de auto bellen / meetings doen? En dat is voor mijn gevoel echt drie kwart va de weggebruikers in de spits heen en terug :sweat_smile:
Ik zie zelf de auto ook als extra werktijd. Net even een belletje of 2-3 extra op een dag

Bel jij in het verkeer (handsfree, fiets auto scootmobiel elektrische step - geen onderscheid)
  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Echt elke rijinstructeur ziet het als een basic skill dat je een gesprek kunt voeren, radio kunt luisteren, kunt navigeren tijdens het rijden en het is hartstikke veilig op de Nederlandse wegen. We kunnen ook doorslaan in het veiligheidsdenken. Vind het trouwens wel heel aso om niet even je oortjes uit te doen in de overdracht en je moet mij echt grof betalen om onderweg al in meetings te stappen.

26 likes

Ik doe geen meetings in de auto, maar bel wel eens met m’n man of moeder ofzo tijdens het rijden. Maar dan is het niet erg als ik af en toe even niet reageer omdat ik me moet focussen op het verkeer :joy:

7 likes