Stel je persoonlijke vraag #59

Stel je beste vriendin gaat terug naar haar ex die haar vreselijk heeft behandeld, hoe zou jij je vanaf nu naar hem gedragen nu ze weer samen zijn?

• Ik zou gewoon vriendelijk doen
  • Ik zou niet vriendelijk kunnen doen
  • Ik zou hem zo veel mogelijk uit de weg gaan
  • Anders

0 stemmers

Ik heb dit meegemaakt, ik zag hem nooit. De beste meid en hijzelf wisten heel goed wat wat ik van hem vond en zij accepteerde dat ik niets met hem te maken wilde hebben. Dus ik zorgde er altijd voor dat ik hem niet zag. Moet zeggen dat ik in die tijd ook iets afstand had genomen van mijn vriendin.

Maar heb de deur altijd wagenwijd open gelaten voor haar als het weer eens zover was. Gelukkig was de laatste keer ook echt de laatste keer.

8 likes

Ligt er ook wel aan hoe
Stel hij ging vreemd, ze besluiten door te gaan ja dan gewoon vriendelijk.

Stel het was echt heel erg, mishandeling, gaslighting, manipulatief kleinerend etc ja dan echt niet.

6 likes

Moet jij nog jarig worden in 2026?

• Ja moet nog jarig worden
  • Nee ben al jarig geweest
  • Huh ik ben toevallig nu jarig omg

0 stemmers

4 likes

Bereik jij een even of oneven leeftijd dit jaar?

• Oneven leeftijd
  • Even leeftijd

0 stemmers

4 likes

Ik heb Ben & Jerry’s en vind het tijd voor een onderzoek!!

Hoe lang doe jij met een bak B&Js?
  • 1 dag
  • 2 dagen
  • een week
  • langer…

0 stemmers

3 likes

Vanaf moment aankoop of vanaf het aanbreken van de verpakking?

2 likes

Een half uur :joy:

12 likes

Ik doe 3 x met zo’n bak als ik gewoon normaal doe.
In Engeland heb je in precies zo’n verpakking een Vanille smaak van Tesco finest. Die zou ik in 1 keer op kunnen, vind die zoooo lekker, normaal vind ik vanille zo saai maar deze is echt top.

5 likes

Veel langer. Vind het namelijk niet lekker

5 likes

Ik moest hier te lang over nadenken… Ben ik op het punt beland dat ik mijn eigen leeftijd niet meer kan onthouden? :sob:

10 likes

Ben jij al naar de tandarts geweest in 2026?

• Nee
  • Ja eens
  • Ja tweens
  • Ja driens
  • Ja vaker nog

0 stemmers

3 likes

2025 ook niet :sweat_smile:

5 likes

Ben jij morgennacht Belg :soccer: ?

https://www.nu.nl/wk-voetbal/6402000/vs-spits-balogun-niet-geschorst-na-rode-kaart-op-wk-opponent-belgie-verbijsterd.html

• Ja :belgium:
  • Nee boeit mij niet

0 stemmers

Invisalign dus ik ben er elke 6 a 8 weken :money_with_wings:

4 likes

Nee maar moet morgen dus ga daarna wel stem aanpassen natuurlijk

2 likes

Ik ga ook morgen! Ben al een paar jaar niet geweest dus hou m’n hart vast

3 likes

Om die reden stel ik het telkens uit :sob:

2 likes

Wel in mijn slaap, ga er niet voor wakker blijven/worden :sweat_smile: Hopelijk onthoudt mijn onderbewuste dit en droom ik in het Vlaams :smile:

En ben je vanavond voor Spanje of voor Portugal?

• Spanje
  • Portugal
  • Maakt me echt niks uit
  • Rot op met dat voetbal

0 stemmers

Ik vind het echt een moeilijke keuze, want sinds 2010 uiteraard fuck Spanje, maar aan de andere kant Cristiano.

1 like

You can do it! Ik ben net geweest en mn tandarts was er heel lief over! En er waren geen heftige dingen aan de hand maar wel iets waar ik nu nog best veel aan kan doen voordat het een groter probleem wordt (tandvleesontsteking bij 1 tand) dus ben heel blij dat ik dat nu gehoord heb en niet veel later pas

1 like