Maar dit is geen moeras waar die smerige kk beesten zwemmen. En daar waren ze. Natuurlijk heeft florida mooie stranden en zee.
Ik las dat het om deze rivier ging:
Econlockhatchee River
Zou mij niet echt aanspreken om te zwemmen nee. ![]()
Het is ook altijd Florida als je van dat soort berichten leest.
Hoe spreek jij penalty uit?
- Pènálty
- Pènaltíe
0 stemmers
Ze zitten ook in de zee en de mangroves (zijn zoet en zout water) zijn ook heel helder. Ik heb zelf ook wel eens gedacht wow ik duik erin.
Maar dit is wel kort door de bocht. Alligators zijn echt veel minder agressief dan krokodillen en ondanks dat het afgeraden wordt zwemmen echt zoveel mensen in water met gators in Florida. Het is niet zo dat niemand dat doet en alleen zij dom was. Een dodelijke aanval op deze manier blijft heel ongebruikelijk.
Ik vind die rivier er wel vies uitzien en het was heel laag water (daar gebeuren ook de meeste aanvallen) dus dat snap ik dan weer niet. Maar wel heel sneu dat ze is overleden en op zo’n afschuwelijke manier waarop haar armen eraf gerukt werden.
PUHNALTIEEE! (Kun je effe lekker een blokkie kaas voor me snijeeeee? We hebben geen schone messen!!!) sorry dit leeft echt rentfree in mijn hoofd
Penantie
Vind dit een lastige, want wij zijn in Nederland helemaal geen dodelijke dieren gewend. Is het dan ook stom dat mensen in de zee in Australië zwemmen? Daar zijn bijv ook haaien. Of dat ze daar een boswandeling gaan maken terwijl er dodelijke slangen zijn. Denk dat mensen die in die gebieden wonen best een goede inschatting kunnen maken van het gevaar. En als het dan toch mis gaat vind ik het sneu.
Heel benieuwd naar de context van deze vraag.
Maar ze gaat letterlijk in het leefgebied van die beesten zwemmen met overal waarschuwingen. Een haai zwemt eigenlijk toch zelden waar mensen zwemmen? En in australie krijg je dan volgens mij zo’n alarm. Nouja, ik vind het dom. Er zijn ook mensen in alaska die in zo’n dorp wonen waar ijsberen leven. Dan denk ik waaaaaarom ga je daar wonen.
Ja, maar is de context dat dit per ongeluk gebeurde omdat er simpelweg te weinig ruimte is of speelt er überhaupt meer tussen jullie?
Valt tegen. Ik vind de filmpjes van The Malibu Artist op Youtube daarom echt fascinerend als je ziet hoe dichtbij enorme witte haaien super chill tussen surfers zwemmen
Maar een surfer zwemt ook niet waar gewoon normale mensen een beetje een stukje de zee in gaan. Of ja ik ben iig nog nooit zo ver in de zee gegaan. Ik heb er ook niks mee dat scheelt.
Zou jij willen diepzee duiken?
- Ieeee nee niks voor mij
- Ja echt me droom
- Dit doe ik al
- Misschien voor een keertje
0 stemmers
Ik ken dus een stel waarbij de partner haar onder water ten huwelijk heeft gevraagd. Dit zou echt mijn nachtmerrie zijn. Maar dat waren echt van die liefhebbers van diepzeeduiken. Ben ik veel te angstig voor.
Ja love it! Het diepste was ik ben geweest is nu 31 meter! Wat ik vooral zo fijn vind is hoe vrij je je voelt in het water, de hele wereld die je daar ontdekt en het knusse gevoel dat je er van krijgt. Je bent echt even afgesloten van de wereld.
Oh echt doodeng, vind de bodem van een 2 meter diep zwembad met je hand aantikken al een hele belevenis ![]()
Lijkt me echt super gaaf maar heb geen zin om mijn duikbrevet etc te halen
Lijkt me prachtig maar heb een geperforeerd trommelvlies dus helaaaass
Diepzeeduiken klinkt alsof je helemaal naar de donkere bodem afdaalt haha, maar je eerste beginners PADI is tot 18meter dus dat valt op zich wel mee.
Ik vind duiken idd echt zo’n gevoel van vrijheid geven, gewichtloosheid. Ook wel spannend hoor soms, je ademt toch diep onder water en je mag niet in 1 keer naar boven. Maar over het algemeen super koel en mooi