Wat je even kwijt wil #72

Dat is me een keer gelukt! Ik vind t ook mega zielig want t zijn bijna altijd van die kleine veldmuisjes. Ik hoop dat ik de volgende kan redden :pray:

4 likes

Je zou het shirt komende week in de zon kunnen leggen, vlekken willen nog wel eens bleken in de zon

1 like

We gaan morgen op vakantie en ga mijn kat zo missen :smiling_face_with_tear:

21 likes

Krijg de nieuwsbrief van m’n volkstuin:

🫠😂

45 likes

Mijn hemel wat een draak van een beest

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #59

Oeps verkeerde topic

1 like

Ohhh is er een poll-topic o.i.d.??
Sorry ik kom maar in 3 topics hier :rofl: :sweat_smile:

3 likes

Bij persoonlijke vragen topic zie je meestal dit soort vragen

Linkje

2 likes

Klinkt als een logisch topic hiervoor, excuus. Ik ben bij een ander forum gewend aan 1 random thread voor al je random hersenspinsels. Maar er is al gestemd dus misschien kan een lieve admin deze verplaatsen? :innocent:

1 like

Waterstofperoxide gebruiken?

3 likes

Ik moet echt iets gaan doen met hoe obsessief ik met het weer bezig ben. Ik ga over 1,5 week een week naar Frankrijk waar het nu bloedheet is en ik check ongeveer elk uur wat nu de verwachtingen zijn als ik er ben. Echt zonde van m’n tijd want het is ten eerste nog te ver weg en het is niet alsof ik er zelf iets aan kan doen, behalve me druk maken als de voorspelling warmer is dan het een uur ervoor was :unamused: Ik ben echt jaloers op mensen die hier totaal niet mee bezig zijn

14 likes

Oh ik heb dit ook heel erg 🫠 geen tips helaas

5 likes

Elke keer als je de neiging hebt om te kijken het niet doen. In t begin doe je het om en om dus mag je 1x kijken en 1x niet. De volgende dag mag je 2x niet kijken, 1x wel etc. dan ben je er zo vanaf!

Ik ben trouwens in Portugal en het is minstens 38 graden en soms 43 maar ik vind het prima te doen? Zoveel beter dan dat extreem klamme 38 graden weer in Nederland.

8 likes

Probeer glansspoelmiddel (voor vaatwasser) op de vlek en dan in de zon

Mijn Windows laptop is kapot gegaan, nu gebruik ik een oude Windows ook maar deze ziet mijn externe harde schijf niet. En ik heb hier helemaal een hoge hartslag van. Durf ook weinig te doen voordat het hele ding geformatteerd wordt ineens

2 likes

Dat gebeurt niet zomaar hoor! Als je je laptop helemaal uit zet kun je de harde schijf sowieso veilig verwijderen. Heb je het direct nodig wat er op staat?

Nee niet direct nodig maar word er heel zenuwachtig van dat ik er niet bij kan

3 likes

Ik ben dat nu aan het testen met bellenblaas vlekken op een wit shirt. Ik laat het eerst lang weken.

1 like

Ja dat begrijp ik helemaal, had net nog hetzelfde… maar het via een andere usb ingang proberen hielp bij mij!
Misschien dat dat bij jou ook werkt?

2 likes