Stel je persoonlijke vraag #59

Zou wel echt the least of my problems zijn denk ik :joy:

4 likes

Is het verdacht als iemand in een loods woont?

• Nee dat is normaal
  • Ja dat voelt shady

0 stemmers

Hahaha ja sorry ben gewoon nog steeds beetje in ongeloof dat het hier in zo’n klein onbekend dorp tekeer gaat en het aan hem gelinkt wordt :joy:

3 likes

Ik alleen de Lindsay Clansy case afgewisseld met Nepal :frowning:

3 likes

zeer anoniem

3 likes

still sad

14 likes

Ik trakteerde wel op school maar ik was met Koninginnedag jarig dus dat is dan altijd de meivakantie. 2013 is ook het eerste jaar dat ik mijn verjaardag echt op mijn verjaardag heb kunnen vieren want toen kwam Wim-Lex. Ik heb wel ooit een brief van Beatrix ontvangen toen ze een x jaar oud was met hoe fijn het was dat we elk jaar onze verjaardag samen konden vieren (ging naar iedereen die op 30 april jarig was)

14 likes

Same, en mensen die allemaal dingen bakken en verkopen in zo’n “bake shed” bij hun huis

1 like

Geblurde huizen op streetview

• Verdacht
  • Privacy

0 stemmers

Ik vraag me dan altijd af wat mensen te verbergen hebben maar ik kan me soms ook wel voorstellen dat het veiliger is ivm inbraken etc.

Sorry ik zet het hem vaak automatisch op openbaar qua stemmen.

1 like

Volgens mij wordt Rob Jetten hier door de war gehaald met Thierry en Jesse, qua Indonesische roots haha

1 like

gebruik jij AI bij je werk?

• ja elke dag
  • ja wekelijks
  • sporadisch
  • nooit

0 stemmers

1 like

Ik dacht het altijd door zn uiterlijk maar heb nog nooit de moeite genomen te checken of dat klopte, blijkt niet te kloppen

5 likes

Wij hebben een AI-tool die we verplicht moeten gebruiken. Niet ter vervanging van, maar als hulpmiddel. Denk maar aan iets zoals een spellingscontrole.

1 like

Ik zou dit graag willen, maar Spanjaarden/Italianen denken vaak dat ik Duits ben :sob: Echt kut vind ik dat. Maar snap het ook, duits en nederlands staat voor een Zuid-Europeaan niet heel ver van elkaar af. En Duitsland is een veel groter land, dus meer kans.

Ik eigenlijk ook maar hoezo is dat een compliment? Smaken verschillen toch. Ik denk dat de gemiddelde scandinavier mij lelijk vindt. En no way dat ze noors tegen mij gaan praten hahaha. Ik ben alles behalve een mooie witte lange blonde vrouw.

1 like

Bij wie denk je dat jij dat je meer in de smaak valt?

• Zuid europeanen
  • Scandinaviers

0 stemmers

Ik heb dit eigenlijk nog nooit getest want ik. Ik vind zelf noordelijke types niet zo aantrekkelijk. Dat je met zo’n spierwit lichaam in bed ligt. Noooo

Scandinaviers I guess, maar val meer op Zuid Europeanen haha (mits ze lang genoeg zijn).

Vandaar dat ik ook nog single ben.

1 like

Haha een vriendin van mij valt echt op spaans. Ik vind het niks maar oke, ieder zn ding. Ze is volgens haarzelf, elke keer te lang. :sweat_smile: zo klein zijn ze toch ook weer niet.

Iig spanjaarden vinden ons vaak echt reuzen kan ik je vertellen hahaba

1 iemand in mijn hele straat heeft dat en ik verdenk hem er ook zwaar van dat ie shady handeltjes heeft

1 like