Stel je persoonlijke vraag #59

De ander moet zich lullig voelen, hoe durft hij iemand daarmee lastig te vallen, wat een gek zeg

4 likes

Ik zou er tbh niet eens op reageren

15 likes

Ja doei! Die persoon had dan toch ook van tevoren kunnen vragen of er betaald parkeren is? Lekker makkelijk zo!

Als je nu een vrij pijnlijke break up zou hebben, hoe lang zou je dan geen relatie willen?

• Zou er meteen weer klaar voor zijn
  • Kwestie van weken
  • Een maand
  • Een klein aantal maanden
  • Half jaartje
  • Langer

0 stemmers

2 likes

En het staat ook aangegeven als je een gebied binnenrijdt. Zijn ook wel een beetje de basics van functioneren in de wereld hoor.

7 likes

Nee heb ik ook niet gedaan hoor. Wat moet ik er ook mee.

2 likes

Nou ik was laatst in Ieper (België) en daar leek ik te staan op een gratis parkeerplaats maar het hele centrum bleek betaald parkeren. We hebben het bord daarvoor over het hoofd gezien :frowning: Gelukkig was de boete maar 25 euro

1 like

krijg je vaak spullen gratis in winkels enzo? ik heb dat heel erg vaak en snap niet echt waarom want vriendinnen zeggen dat dat nooit gebeurt

• ja regelmatig???
  • wel eens gebeurd
  • nee nooit

0 stemmers

Mijn dochter heeft dit. Die krijgt haarstrikken, snoep, speelgoed en meerdere keren gewoon een kledingstuk?? En ook random in Disneyland gratis snacks bij zo’n kraam etc

1 like

Ik heb het best vaak maar meestal wel op plekken waar ik vaker kom.
Dus mijn taartje gratis bij m’n favo koffietent als ik met m’n moeder en zus daar kom koffiedrinken voor m’n verjaardag, gratis zoutspray bij m’n piercer ‘je hebt geluk, neem maar mee’ nadat ze hem vergeet aan te slaan en ik aanbied gewoon een tweede keer ervoor te pinnen, en gratis vegan gevulde chocolade die bijna over datum gaat bij m’n favo bonbonzaak (ik klaag niet hehehe), sowieso krijg ik daar heel vaak gratis een bonbon om ter plekke op te eten.

Maar random op plekken waar ik mensen niet ken overkomt het me zelden.

6 likes

Zeggen deze boeken je iets?

• Nee
  • Ja
  • Huh misschien?

0 stemmers

1 like

Die vond ik zo leuk om te lezen!

1 like

Ik ben nu nog geen week op vakantie en ik heb al 3x gratis een toetje gehad. In Nederland heb ik dit eigenlijk nooit, maar in dit land heel vaak. Ik denk ook omdat we er al jaren komen.

1 like

Zelf nooit gelezen maar mijn zus had ze. Ik was er iets te jong voor volgens mij

2 likes

Omg jaaa ik heb deze echt meerdere keren gelezen. Wat een 90’s looks ook, ik weet nog dat ik Tanja super cool vond

5 likes

Ja ik denk hier zeker nog een paar keer per jaar aan!!! Laatst nog toen ik door de Rhijnvis Feithstraat liep want zij zaten op het Rhijnviscollege geloof ik

1 like

Weet je zeker dat je niet per ongeluk in een all inclusive hotel zit :crazy_face:

8 likes

Haha nee, was dat maar zo. Het is ook in verschillende restaurants waar we altijd komen. De een heeft gelukkig heel lekkere toetjes, maar de andere zijn niet zo lekker, dus is altijd beetje awkward

1 like

Heb jij broers of zussen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, vind jij dat jouw ouder(s) hun aandacht/tijd/(financiële) steun/etc. eerlijk over de kinderen verdelen? Niet vroeger, maar nu.

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Zo nee, ben jij het kind dat de meeste aandacht/tijd/(financiële) steun/etc. krijgt?

• Ja, ben het jongste kind
  • Ja, ben het oudste kind
  • Ja, ben een middelste kind
  • Nee, ben het jongste kind
  • Nee, ben het oudste kind
  • Nee, ben een middelste kind

0 stemmers

Nav een gesprek met een vriendin hierover. We zijn toevallig allebei het jongste kind en zien veel meer aandacht/etc. voor de broers/zussen naarmate we ouder worden.

1 like

Vind je eerlijk verdelen, gelijk verdelen? Want eerlijk kan in mijn ogen ook niet gelijk zijn maar wel eerlijk als verschillende levels/situaties daarom vragen.

49 likes