Ik vind het meestal ook donkerblond maar vind het prima als iemand het lichtbruin noemt (ik heb zelf ook deze haarkleur). Maar ik vind deze voorbeelden wel slecht want ik vind eigenlijk alleen nummer 3 donkerblond ![]()
Vond het wel een uitvinding dat ze bij de school van mijn kinderen een vrije zone hadden. Zowel met de sneeuw in de winter als bij de hitte.
Overtreden was daarna zelf in de vrije zone moeten blijven spelen haha
Hahahaha sorry de timing van mn poll met het nieuws van vandaag
Wat voor product gebruik je daarvoor?
Wella Shinefinity, officieel is het kappersverf maar kan je gewoon online bestellen en het is ultra makkelijk in gebruik. Mijn haar was best wel stro na jarenlang blonderen dus ik heb een tijd terug alles eraf gechopt en ben het nu opnieuw lang aan het laten groeien, en vind dit spul echt een uitkomst, super mooie glans en geen schade
Oeh interessant! Welke tint gebruik je dan?
Scroll jij wel eens door de Appstore/playstore op zoek naar nieuwe apps?
- Ja, leuk toch als er iets nieuws tussen staat
- Ja, maar alleen spelletjes bijv
- Nee
0 stemmers
Heb je al gestemd welk ontwerp je het mooiste vindt voor de eurobiljetten?
- Ja
- Nee ga ik nog doen
- Nee ga ik ook niet doen
0 stemmers
Het Nederlandse ontwerp lijkt net een loterijbiljet
Ik dacht dat ga ik echt niet doen, en toen zag ik hoe lelijk de helft was en heb ik toch maar gestemd. Hopelijk worden het vogels!
Ja same
Oliebollen
- KAN NIET WACHTEN
- Ja zin in
- Lekker maar is nog te vroeg
- Meh donāt care
- Gadverdamme
0 stemmers
Ik houd echt van oliebollen. Enige snack waar ik iets om geef.
Ja ik heb nu alsnog gestemd
. Hoop ook op vogels.
Net gestemd, laatste vraag: waar heb je hierover gehoord, helaas kon ik niet kiezen voor āhet forumā ![]()
Grootste voordeel van mijn Efteling abonnement. Daar staat het hele jaar door een oliebollenkraam.
Moet eerst nog even pepernoten halen en dan wil ik wel door naar de oliebollen.
het is hier kermis en vrienden kwamen bij het feestje dat wij afgelopen weekend gaven aan met oliebollen voor iedereen en ik dacht echt que??? het is toch geen oud en nieuw
maar iedereen vond het lekker dus ja okƩ prima
Oliebollen heb ik ook lang gekoppeld aan de kermis in het dorp. Dat was het moment in het jaar dat wij oliebollen aten. Mijn ouders haalden of bakten ook geen oliebollen met oud en nieuw.
Kan al bij de jumbo toch
? Misschien kan je dan na de oliebol alvast paaseitjes kopen.
Vind het najaar over het algemeen super kut maar dat moment dat die oliebollenkramen weer tevoorschijn komen is wel een lichtpuntje