Heb je wel eens gehoord van Marina abramovic?
Wat vind je van het verloop?
- Was te verwachten
- Lost all hope in humanity
- Anders
0 stemmers
Heb je wel eens gehoord van Marina abramovic?
Wat vind je van het verloop?
0 stemmers
Draag je graag zwart? Dus volledig in zwart gekleed
0 stemmers
Nee want ik heb 2 katten met een lichtkleurige vacht, anders had ik het wel vaker gedragen.
Denk je dat dit anders was verlopen als alleen vrouwen mee mochten doen?
0 stemmers
Ging jij vroeger als kind met je ouders naar musea?
0 stemmers
Heb jij ooit in je leven in een huis met vaatwasser gewoond?
0 stemmers
Wij zijn een jaar voordat ik het huis uit ging verhuisd naar een huis met een vaatwasser, en had er een maand of negen een in een gedeelde woning, maar die was de laatste vier maanden kapot
Dus in totaal maar iets van 1,5 jaar van de 40+ die ik al leef.
Maar woon alleen, dus vind het wel prima, zoveel afwas maak ik niet. Alleen als ik eters heb is het wel eens jammer dat ik alles met de hand moet doen, maar vaak helpen ze, en anders zet ik een podcast aan en dan is het meestal toch sneller gedaan dan ik van tevoren altijd denk
Ben nog steeds elke dag dankbaar dat ik een vaatwasser en wasmachine heb. Gewoon een kast die mn servies/kleding schoonmaakt?? Shiiiiit what a time to be alive
Je verkoopt iets op marktplaats voor een habbekrats. Diegene komt het ophalen bij je huis, een week later ontvang je een bericht:
Ik heb een parkeerboete gehad want ik wist niet dat het betaald parkeren was. Je had dit moeten zeggen want dan had het me 45€ gescheeld
Wat vinden jullie?
0 stemmers
Ik vind het vervelend voor die persoon, maar is niet echt mijn fout. Heb nog nooit in een advertentie gezien: let op betaald parkeren! Maar ik denk ook waarom val je me hier nu nog mee lastig. Lesje geleerd volgende keer breng ik oude zooi wel weer naar de kringloop, altijd gezeur op Mp.
Sowieso weet je toch ook niet hoe iemand komt.
Ja doei, moet je dan ook zeggen “pas op, niet te hard rijden want straks krijg je een boete” en “check even of je auto wel verzekerd is, anders krijg je ook een boete!” Wat een onzin zeg.
Helemaal eens, maar baal dan toch dat ik me er lullig over voel.
De ander moet zich lullig voelen, hoe durft hij iemand daarmee lastig te vallen, wat een gek zeg
Ik zou er tbh niet eens op reageren
Ja doei! Die persoon had dan toch ook van tevoren kunnen vragen of er betaald parkeren is? Lekker makkelijk zo!
Als je nu een vrij pijnlijke break up zou hebben, hoe lang zou je dan geen relatie willen?
0 stemmers
En het staat ook aangegeven als je een gebied binnenrijdt. Zijn ook wel een beetje de basics van functioneren in de wereld hoor.
Nee heb ik ook niet gedaan hoor. Wat moet ik er ook mee.
Nou ik was laatst in Ieper (België) en daar leek ik te staan op een gratis parkeerplaats maar het hele centrum bleek betaald parkeren. We hebben het bord daarvoor over het hoofd gezien
Gelukkig was de boete maar 25 euro
krijg je vaak spullen gratis in winkels enzo? ik heb dat heel erg vaak en snap niet echt waarom want vriendinnen zeggen dat dat nooit gebeurt
0 stemmers
Mijn dochter heeft dit. Die krijgt haarstrikken, snoep, speelgoed en meerdere keren gewoon een kledingstuk?? En ook random in Disneyland gratis snacks bij zo’n kraam etc