Ja kan me überhaupt niet voorstellen dat ik in een relatie zou belanden met iemand die naar zo’n plek wil, maar goed in algemene zin zou ik denken ja leef lekker je leven, als jij graag een week op vakantie wil go for it. Vind het ook een beetje beklemmend ofzo dat je de rest van je leven alleen nog maar met je partner op vakantie ‘mag’ als je een relatie hebt.
Het aantal kinderen dat zich hier achtergesteld voelt is meer dan 85%. Of dat zegt wat over het publiek of het forum (jongens worden eerder voorgetrokken?) of men voelt zich over het algemeen eerder achtergesteld dan voorgetrokken.
Er staat dat 33% het niet evenredig verdeeld vind, dat is heel anders dan 85% voelt zich achtergesteld?
Absoluut, ik kan me sowieso niet voorstellen dat ik mijn partner een uitje zou verbieden of op de emotie te spelen om het af te blazen? En andersom kan ik me niet voorstellen dat ik me iets zou laten verbieden
Gedrag dat niet acceptabel is binnen de relatie kan altijd voorkomen, ook buiten zo’n vakantie. Voor mij zou dat absoluut gevolgen hebben maar het maakt voor mij geen verschil of het op Ibiza plaatsvond of bij ons in de buurt.
Haha ik vind juist typisch dit forum om heel veel best te vinden van hun partner
Ja?? Ohh nee ik vind men hier over het algemeen heel jaloers en wantrouwend. Maar misschien ben jij 1 van hen en verbaas jij je dus juist andersom ![]()
Ik denk dat het ook vooral heel erg van de situatie en je partner afhangt. Als mijn partner dit ineens zou willen als zuipvakantie met vrienden zou ik me wel gaan afvragen waar dat ineens vandaan komt.
Maar iemand heeft daar een huisje/wil perse naar een bepaald feest/concert daar en vraagt zijn vriendengroep mee. Prima, vind ik niks van.
Plus ik weet van mijn partner dat hij nooit zo dronken wordt dat hij niks meer weet en rare dingen doet. Als hij 20 was geweest had ik het waarschijnlijk minder fijn gevonden.
Ja ik ben mega jaloers en wantrouwend!
Als m’n vriend op vriendenvakantie wil have fun schat, maar ik zou zuipvakantie op Ibiza wel onaantrekkelijk vinden.
Voelt het voor jou persoonlijk als een mug je steekt?
- Ja
- Nee is willekeur
0 stemmers
Het IS ook persoonlijk want ik word altijd gestoken en mijn vriend nooit. ![]()
Ugh ja mijn man die gisteren liep te mopperen over een mug die hem uit zijn slaap gehouden had. Oh vervélend voor je dat hij om je hoofd zoemde en daarna besloot om mij 5 keer te steken ![]()
![]()
![]()
Ik ben 2 nachten op rij in mijn linker middelvinger gestoken, dus JA!!! ![]()
(Ik snap ook niet hoe het kan, van alle vierkante centimeters waaruit een lichaam bestaat echt preciiiiiies 2x op het middelste kootje van m’n middelvinger)
Ja ik ook
ik ging wandelen met mijn vriend en ik had 16 muggenbulten en hij 0 ![]()
En ik heb een soort allergie dus dat is extra kut
Ik ben gelukkig de persoon die niet geprikt wordt. Het zoemen is irritant dus dan doe ik oordoppen in. Maar ik word dus wakker van mijn vriend die dan weer midden in de nacht muggen in de klamboe aan het killen is.
ik vind het wel echt gemeen als muggen mijn zoontje steken want HALLO HIJ IS EEN BABY DOE NORMAAL
maar dit hoort vast in zw/k groetjes
Ik heb in juni gekampeerd op een camping in de regio waar veel bosbranden zijn nu in Frankrijk, momenteel zijn ze gewoon nog open maar je mag eigenlijk niks, niet naar strand, niet sporten etc. Wat zou je doen als je nu op zo’n plek was?
- Naar huis
- Blijven en vakantie afmaken
- Anders…
0 stemmers
Anders, nl een andere plek een heel eind verderop zoeken om m’n tent neer te zetten. Wel daar weg in elk geval, ik denk dat ik niet lekker meer zou slapen en dat ik ook niet het risico zou willen lopen dat je opeens halsoverkop moet vertrekken.
Ik was die kant al niet eens meer op gegaan.
ik voel vooral woede als ik er een dood sla die dan vol met bloed zat. bitch dat was MIJN bloed hands/stinger the fuck offfff
Naar huis, waarom blijven?
Het is momenteel vreselijk, inwoners op de vlucht mensen zijn hun huis kwijt, zoveel dieren overleden, hele ecosystemen helemaal vernietigd, vogels die op de vlucht moesten maar hun jonkies moesten achterlaten. Al die arme paarden door dopjes op de vlucht
Ik zou geen enkele reden weten waarom ik er zou blijven