en shirley maar die is minimaal zo kut
Ik googlede net typical Hungarian female face en werd aangestaard door een brunette met grote neus dus ik denk dat ik het begrijp.
oh ja adrien brody is ook hongaars dus ik geloof je meteen
Oooh ja, volgens mij hadden ze achterin een link dat verwees naar een soort gastenboek. Zo heb ik het eerste forum gevonden waar ik op zat (een schrijfforum) en als je zo steeds verder gaat qua fora kwam ik uiteindelijk hier terecht.
Ik heb ongeveer zoiets gedaan toen ik vijf jaar geleden mijn huis verkocht. Er was zo debiel veel overboden dat het allemaal als extra gratis geld voelde, en ik heb sowieso een gekke band met geld. De hoogste bieder was een expat, dan een investeerder die het wilde verhuren, en dan een gay koppel. Scheelde volgens mij iets van 17k. Eindstand wonen er twee gays en ik had nog steeds prima geld.
Zoals Britney zegt “There’s only two types of people in the world, The ones that entertain, and the ones that observe”
Jij bent als je moet kiezen meer
- Entertainer
- Observeerder
0 stemmers
Hoe bewaar jij je aanmaaklimonade?
- In de koelkast
- Buiten de koelkast
- Nvt
0 stemmers
Hoe gebeurd(e) dit bij je ouders thuis?
- In de koelkast
- Buiten de koelkast
- Nvt
0 stemmers
In de zomer een kan met limo en water in de koelkast, maar de fles siroop altijd erbuiten.
maar dat moet toch ook in de koelkast, dat staat toch op de verpakking ![]()
De geur na regen (petrichor):
- lekker
- neutraal
- vies
0 stemmers
Ja klopt, maar ik ben zelf opgegroeid dat het altijd buiten de koelkast stond. Zit natuurlijk heel veel suiker in, waardoor het niet zomaar bederft. Nu zet ik het ook in de koelkast, daar heb ik sowieso meer plak dan erbuiten.
En halvarine / margarine?
Vind het altijd zo grappig dat dit bij sommige winkels IN de koeling staat en bijna andere winkels erbuiten.
- In de koelkast
- buiten de koelkast
- Gebruik ik niet
0 stemmers
- In de koelkast
- Buiten de koelkast
- Gebruik ik niet
0 stemmers
Halvarine ![]()
![]()
![]()
Ruikt als een uitgebaggerde sloot.
De geur van benzine
- Lekker
- Neutraal
- Vies
0 stemmers
Ik ben waarschijnlijk psycho maar vond dit als kind al lekker
Elke volwassene die dit nu lekker vindt, vond het lekker als kind
Als jij kijkt naar je vriendinen, valt het jou dat de meerderheid de oudste of juist jongste zus is thuis?
Ik bedacht mij laatst dat bijna al mijn goede vrienden de oudste thuis zijn, en ik zelf ook.
- Ik ben zelf de oudste en vriendinnen zijn ook vooral de oudste thuis
- Ik ben zelf de oudste en vriendinnen vooral de jongste
- Ik ben zelf de jongste en vriendinnen ook vooral de jongste thuis
- Ik ben zelf de jongste maar vriendinnen meer de oudste
- Vriendinnen zijn niet overwegend de oudste of de jongste thuis (of enigskind, middelstekind etc)
0 stemmers
Dit komt vrij vaak voor geloof ik!
Ik kende vroeger zelfs kinderen die uitlaatgas lekker vonden. Gingen ze ook weleens lekker expres inhaleren ![]()
ik weet nooit hoe ik mezelf moet typeren want ik ben half de middelste en half de oudste thuis
heb een oudere halfzus die in het weekend bij ons was vroeger