Stel je persoonlijke vraag #59

Vonden ze ons te jong voor. Maar ik was geloof ik 8 ofzo, dus vond het ook een rare keuze. Kreeg het toch wel mee op school. M’n broertje was 3 dus die kreeg het veel minder mee en daar kan ik me nog wel wat van voorstellen.

2 likes

Dit heb ik een paar jaar geleden geloof ik nog gehoord bij dat programma waar BN’ers optrekken met een zwangere tiener.

4 likes

Dit voelt soms echt als een koortsdroom maar zo leip dat het echt is gebeurd :joy: RIP Bokito

11 likes

Moet je als zwangere geen domme keuzes maken zoals drugs en drinken ook omdat mensen die wel heel graag een kind hadden gewild en die niet kunnen krijgen er alles voor gedaan zouden hebben?

• Ja dat telt mee
  • Nee wat boeit mij hun nou weer

0 stemmers

4 likes

Zijn jouw ouders gescheiden?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Zo ja, hoe oud was je toen?

• 0-5

• 6-10

• 11-15

• 16-20

• ouder

0 stemmers

Heb jij hier voor jouw gevoel onder geleden?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

iemand die ik ken was daarbij echt cool, ik zou dan echt mn persoonlijkheid daarvan maken zoals die ferry zandvliet met de bataclan

4 likes

Gescheiden? Niet iedereen is eerst getrouwd hoor :stuck_out_tongue:

3 likes

Tja, uit elkaar, wat je wil.

5 likes

Mijn moeder corrigeerde mij hier vroeger altijd op, vandaar. Maar ik snap het wel, gescheiden of uit elkaar is gewoon wat anders.

Meermaals dus niet 1 leeftijd aan te koppelen :smiling_face_with_tear:
definitief toen ik 16 was

2 likes

Ben jij nu ongesteld?

• Nee
  • Ja bloederige high five

0 stemmers

2 likes

Maar dit is feitelijk waar en dat bewijs gaat er ook niet komen omdat het onmogelijk te onderzoeken is. Dus zeggen we: doe maar helemaal niet. Mijn manier van doen is het niet om dat te negeren, maar ik ben ook echt verbaasd over de ophef want de kans dat van een paar glaasjes FAS/ernstige gedragsproblemen/vroeggeboorte/sterfte ontstaat is nihil.

Vind het ook wel raar om te verwachten dat influencers hierin een soort moreel leiders horen te zijn. Die mensen verkopen letterlijk beelden en arbeid van hun kind en het beroep bestaat uit jou wijsmaken dat je iets nodig hebt.

2 likes

Haha oeps dit is persoonlijk

Bij wie stem jij (vrijwel) altijd in met alles wat de ander voorstelt? Dus je stemt dan ook in als je het er niet per se mee eens met bent. Het gaat er dus om dat de keuze altijd de keuze is van die andere persoon. Denk bijvoorbeeld bij het kiezen van een vakantiebestemming, restaurant, meubels en behang. Denk aan beslissingen over zaken waar mensen eigenlijk altijd verschillende meningen over kunnen hebben.

• Partner
  • Oud(ers)
  • Kind(eren)
  • Andere familie
  • Vriend(en)
  • Iemand anders, namelijk
  • Ik ben dat voor iemand anders
  • Niemand

0 stemmers

Nav verhalen van mijn collega over zijn gezin. Hij en zijn partner laten zich volledig leiden door hun kind van 6 jaar. Op alle verjaardagen eten ze in het favoriete pannekoekrestaurant van hun dochter en ze gaan met alle vakanties naar de camping waar zij altijd naartoe wil (die ene waar het kind van jongs af aan naartoe gaat). Ook al willen ze ook eens iets anders met hun vakanties doen. En mijn zus die eigenlijk altijd instemt wat mijn ouders vinden. Dus als zij vinden dat iets niet kan, neemt ze dat over. Ook al is ze het er niet mee eens, recent nog over de inrichting van haar nieuwe keuken.

Ik stem 90% van de tijd in met wat mijn 3 jarige nichtje wil als ik op haar pas omdat ik niet met de langdurige consequenties hoef te dealen en geen zin heb om een discussie aan te gaan met een klein kind. Ik stel ook altijd (water)ijsjes voor als ze vervelend doet want dan houdt ze op met vervelend doen, echt een goeie tip! Ik heb ook snoep/koek voor onderweg geïntroduceerd als ze ergens niet weg wil en ik wel, ook echt een ideale tip.

Gelukkig heeft ze nooit echt wilde plannen en boeit het mij heel weinig hoe voedzaam ze een half dagje per week eet dus iedereen blij.

31 likes

Ja wow die mh17 had mijn beste vriendin de vlucht die 2 uur eerder vertrokken was. Dus zij was nog onderweg terwijl de mh17 neer ging, maar iedereen twijfelde ineens in welk vliegtuig ze nou zat

5 likes

Ik weet alleen nog dat ik tv zat te kijken en het beeld ineens op zwart of blauw oid ging, toen was Claus overleden.

De dood van MJ weet ik ook nog, want was fan en mijn vader belde me vroeg in de ochtend.

Alle andere gebeurtenissen weet ik nog wel, maar niet waar ik toen was?

Als jij een wees was in een weeshuis en daar al best een tijdje zat en als het dan open dag was en er een yuppengezin geïnteresseerd in je was maar ze uiteindelijk naar huis gingen met een kleine pratende muis, zou dat iets doen met je zelfbeeld?

• Ja
  • Nee dat zou ik niet persoonlijk opvatten

0 stemmers

4 likes

Geïnspireerd door stuart little?

2 likes

Ik neem aan dat iedereen hier wel een raket ijsje (een raketje dus ja) kent? Hoe noem jij dit:

• Een raket ijsje
  • Een ruimte ijsje

0 stemmers

Ik heb net bij de ah ruimte ijsjes gekocht en omdat ik niet in de kleine kinderen wereld zit dacht ik. Heet dat tegenwoordig zo?

1 like