Ruimte ijsjes zijn denk ik huismerk? Ola heeft volgens mij patent op de naam raketjes.
Nee dit is mij in mijn vroege jeugd persoonlijk overkomen.
Ja heb van het ah huismerk idd. Wat treurig dat je daar patent op aanvraagt haha
Ik noem het een raketje en geen raket ijsje
Maar ik vraag niet wie wil een raket ijsje? Dan zeg ik wie wil een raketje?
Jaa ik ook haha, ik denk iedereen maar ik wist niet dat het huismerk ineens ruimte ijsjes heet jemig. Ik mis trouwens een potlood ijsje of bestaan die dingen nog. Ik bedoel die met chocola op het puntje, maar ik kan het nergens vinden. Dus misschien heeft dat ijsje wel nooit bestaan ![]()
Je stelt dat de kans nihil is maar daar is juist geen wetenschappelijke onderbouwing voor. Je verwijt anderen dat ze stellige conclusies trekken, terwijl je zelf ook een conclusie trekt die de wetenschap niet kan bevestigen. Er is geen veilige ondergrens vastgesteld dus advies is geen alcohol.
Het is net als verse vis in een zwangerschap, de econoom zegt daarbij ook het veilig is, verse vis kan ook bacteriƫn en parasieten bevatten.
Ze kregen beide al snel een nieuwe partner en dat vond ik best wel pittig. Vooral omdat ik nooit echt doorhad dat het er aan zat te komen (scheiden). Ze hebben ook geen ruzie gehad het zat er niet meer in. Dus wel met vrede uit elkaar maar het was voor mij behoorlijk onverwachts.
Het hele plaatje viel uit elkaar, ik dacht altijd dat we het zo gezellig hadden met kerst, Pasen en andere feestdagen.
Ik gebruik gewoon toetsenbord en touchpad van mn laptop
Ja, hoe oud ik was? De eerste keer 13, de 2e keer 17 of 18 en de 3e x 20 (die laatste was de officiƫle scheiding op papier, die ervoor waren traumatischer
)
Welk npo programma is het minst ethisch verantwoord?
- Vier handen op ƩƩn buik
- Au pairs
- Een huis vol
- Dream school
0 stemmers
Ik verwijt niemand iets en vraag me echt af hoe je daarbij komt? Enige wat ik niet snap is dat mensen steeds zo bezig zijn met elkaar en blind in de rage bait van een totaal irrelevante vrouw stappen. Het is ook selectief geven om kinderen; want ondertussen staan we erbij en kijken we ernaar terwijl de kwaliteit van zoān beetje elke voorziening voor kinderen achteruit holt. Maak je bezorgdheid om kinderen productief, denk ik dan.
Ik zal nooit ergens zeggen dat alcohol in de zwangerschap veilig is. Ik zeg dat de kans op ernstige complicaties van een incidenteel glas minimaal is. Dat zijn twee verschillende dingen. De wetenschap doet daar wel onderzoek naar, alleen niet met de kwaliteit en schaal die nodig is om definitieve conclusies te trekken. Als je je kind de gezondste start wilt geven drink je niet, daar is iedereen het over eens.
@Zemraluani ik snap vier handen en dreamschool op zich nog wel in de context van de tijdsgeest. Maar au pairs vind ik wild, want ze zoeken dus in 2026 bewust naar totaal incapabele gezinnen en sturen daar jonge tienermeisjes heen. Elk seizoen belandt er minstens ƩƩn in een gezin waar gewoon obvious kinderen verwaarloosd worden. Er krijgt er altijd wel een te maken met emotioneel geweld?
Het programma Baby te huur
- Ken ik, vond ik leuk om te kijken
- Ken ik, maar vond ik niet leuk om te kijken
- Ken ik, maar keek ik niet
- Wat?
0 stemmers
Ja vond ik leuk om te kijken. Maar dat was volgens mij pas ethisch onverantwoord. Die titel ook haha
Vorige week bestelde ik een borduurpakket. In de bevestigingsmail zag ik dat ik per ongeluk 2 keer hetzelfde pakket had besteld en betaald. Dus ik mailde de webshop of ze 1 pakket wilden opsturen en het bedrag dan terugstorten van het andere pakket. In de mail die ik daarna ontving stond dus 1 keer en het bedrag is teruggestort. Ik ontving alsnog 2 pakketten door de brievenbus. Ik wil dit dus terugsturen naar de webshop. Maar een vriendin zei, nee die zou ik gewoon aan iemand weggeven.
Wat zou jij doen?
- Terug sturen naar de webshop
- Weggeven aan iemand
0 stemmers
Hoe groot is die shop?
Groot lijkt me, je kan verschillende talen aanvinken.
Hmm dat is meestal gewoon een matige webshop feature. Voor mij ligt het daar wel helemaal aan! Amazon
ofzo ga ik zeker weggeven maar een kleiner shopje stuur ik wel even een mailtje. Kans nog dat ze zeggen houd maar.
Mh17 heeft op de een of andere manier ook niet op zoān zelfde manier indruk op mij gemaakt? Denk dat ik al flink was afgestompt ofzo
Edit bedoel niet op zoān zelfde manier als bokito ![]()
Bij MH17 werkte ik op het vliegveld, was echt zo bizar om dat te horen en dan mensen nog een goede vlucht te wensen. En toen daarna de slachtoffers naar Nederland kwamen was er elke keer een minuut stilte, vond dat echt heel mooi dat de hele vertrekhal echt doodstil was. Gewoon een paar duizend mensen en je hoorde echt helemaal niks.