Stel je persoonlijke vraag #59

moest 2x lezen, ik dacht even dat je op het forum bedoelde (ik supportte je alsnog)

9 likes

Op de openbare school waar mijn kinderen op zitten, zitten ook kinderen van het azc op. Helaas reden voor heel veel mensen om hun kinderen van die school te halen.

1 like

Opgeruimd staat netjes

10 likes

Dat gebeurde bij mij op school ook, ineens allemaal klasgenootjes weg. Had daardoor wel lekkere kleine klassen :sweat_smile: mijn klas had 17 kinderen en die van mijn zusje maar 15. En ik ben er echt van overtuigd dat het heel goed voor ons is geweest om in aanraking te komen met vluchtelingen op zulke jonge leeftijd. We hebben daar echt heel veel van geleerd en hele mooie vriendschappen opgebouwd. Het is zo belangrijk om niet in een bubbel op te groeien. En zijn geen racisten geworden wat heel veel mensen uit dat dorp wel zijn. En het beste wat we er allebei aan overgehouden hebben zijn super leuke vrienden.

12 likes

Ik ben in de zomer jarig, dus ben het wel gewend dat mensen (en dus ook mijn vriend) op vakantie zijn. Soms vier ik het later en soms niet. Dan vier ik het gewoon direct met de mensen die er wel zijn, mijn ouders :joy:

2 likes

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of hier miljonairs zitten. Heb wel altijd het idee dat hier veel rijke mensen zitten, maar of die zĂł rijk zijn?

Ben jij miljonair?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En nu anoniem:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou jij het hier eerlijk publiekelijk zeggen als je miljonair was?

• Ja
  • Weet ik niet
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Hier ook kleine klassen daardoor. Alleen maar blij met ons kleine gezellige schooltje!

Ja dat kan maar dat zou dan wel de verpaarding van de agrarische ruimte tegenhouden

5 likes

Ja andere mensen ben ik wel gewend en vind ik niet erg. Maar ik moet bekennen dat zeker nu ik op een zaterdag jarig ben ik het toch wel echt jammer vind als mijn vriend er niet is. Maar goed vind t ook weer overdreven om daarom te verwachten dat hij niet gaat. Hij stelde zelf voor om als ik het niet leuk vind een dag eerder terug te komen maar dan moet ie ook weer extra kosten maken voor een vliegticket ipv auto dus vind dat eigenlijk ook weer zonde. Dus ja eigenlijk ben ik het probleem en kan ie het ook gewoon niet goed doen.

6 likes

Ik zou het ĂŒberhaupt niet tegen veel mensen zeggen, but there would be signs :joy:

10 likes

Ik ben opgegroeid naast een heel groot azc. In al die jaren slechts 1 incident (wel heftig, ik zag vanuit mijn slaapkamer hoe een doodgestoken man in een bodybag werd geritst), maar verder alleen maar gewoon neutrale herinneringen hieraan. Van mij mogen ze naast me komen wonen hoor.

5 likes

Wij hadden 3 jaar een tijdelijke achter ons huis op een grote boot. Nooit last van gehad.

1 like

600 extra buren, nee bedankt. Wel liever een azc van 600 personen dan een appartementencomplex met boomers.

2 likes

van die winkels dat je zo’n foto van je oog laat maken voor aan de muur ofzo

• leuk, heb ik
  • leuk, heb ik niet
  • echt tering gaar en creepy en die ‘kunst’ ervan is ook gewoon lelijk en tacky wtf moet je daarmee
  • ik ken dit gelukkig niet

0 stemmers

3 likes

Ik denk altijd dat dit van die witwas zaken zijn. Zie daar nooit iemand

6 likes

Ik vind het vooral irritant als mensen gaan doen alsof hun ogen zĂł bijzonder zijn. Ze lijken groen in dit licht maar goud in dat licht dus ik weet niet welke oogkleur ik heb hihihi

27 likes

Spaar jij magneetjes, bijvoorbeeld van vakanties?

• Ja
  • Ik spaar ze niet per se maar ik koop er wel eens een
  • Nee

0 stemmers

Ik ben op vakantie en er zijn zoooo veel magneetjes te koop

Ik doe heel cliché altijd mijn best om de allerlelijkste te vinden, liefst met veel glitter en zo, mijn ijskast hangt er vol mee :smile:

16 likes

Sparen ze niet echt, maar als we er tegenaan lopen nemen we een flesopener-magneet mee en idd hoe kitscherig hoe beter. :ok_hand:

1 like

Ik zelf niet, maar onze kinderen hebben allemaal hun eigen ding om te sparen (van elke vakantie / stad) en een van hun heeft magneten. En we hebben ook sleutelhangers en pennen in de family :crazy_face:

3 likes