Stel je persoonlijke vraag #59

AI reclames op tv

• Leuk! Ik koop nu extra flessen Remia en ga vaker naar de Mediamarkt
  • Meh
  • Vreselijk

0 stemmers

Hahahaha vooral dat sukkelige drafje doet ā€˜t ā€˜m… da’s geen Protector en Provider!

1 like

Nee maar mijn zusje koopt ze voor me :joy:

Tellen die mensen hun huis mee? Want ik heb inmiddels wel het idee dat veel mensen op het forum in een huis wonen waarvan de huidige waarde de 1 Millie nadert

4 likes

Als je een huis hebt van een miljoen, maar nog een hypotheek moet betalen, ben je nog geen miljonair toch?

8 likes

@Zemraluani maakt een grap toch :o

1 like

7%??? Of zitten mensen te trollen

2 likes

Geen idee. Maar neem de uitslagen hier toch nooit zo serieus.

2 likes

Misschien is dit heel dom en overduidelijk hoor, maar waarom zou je dat hier niet eerlijk zeggen?

1 like

Omdat je dat sowieso bij elk gesprek opnieuw in je gezicht zou krijgen. ā€œJa maar jij bent miljonair dus je hebt geen recht op sprekenā€

(Facts, maar wel irritant)

12 likes

Wat Vicky zegt. En daarnaast zijn er ook altijd mensen die hun financiƫn graag prive houden.

3 likes

maar op dit forum zijn dat nooit de mensen met geld haha die maken juist alle spaargeld-polls altijd

3 likes

Ik vermoed juist van een aantal mensen hier dat ze veel geld hebben of iig meer dan hun posts zouden vermoeden en dat privƩ houden.

8 likes

Sowieso iedereen uit het beleggen/sparen-topic

6 likes

Oh zo lees ik die weer helemaal niet! Mensen die een paar tientjes per maand beleggen bv ik bedoel juist mensen die nooit over geld praten of er spastisch over doen.

3 likes

Je gaat verhuizen en je komt op de dag dat je de sleutel krijgt aanrijden bij je nieuwe huis en er komen allemaal buren naar buiten om je op straat te verwelkomen.

• Wat super leuk en lief!
  • Niet niet nodig, maar vriendelijk
  • Overdreven en liever niet eigenlijk

0 stemmers

2 likes

Beide buren kwamen hier op onze eerste dag in het huis een bloemetje en een speciaalbierpakket brengen. We kenden ze al omdat we lang verbouwd hebben, maar vond dat heel cute

10 likes

ben jij zelf bij je buren langsgegaan toen je in je huidige woning ging wonen?

• ja, ik heb aangebeld en me voorgesteld
  • nee maar ik heb me wel voorgesteld aan mensen toen ik ze voor het eerst tegenkwam
  • nee ik heb helemaal niks gezegd
  • anders
  • nvt/ik woon nog thuis/woon in een ongerept natuurgebied in scandinaviĆ« en mijn enige buren zijn elanden

0 stemmers

2 likes

Nieuwbouw project, dus kende m’n buren al van kijkdagen. Toen uiteraard mezelf wel voorgesteld, maar iedereen kwam hier ongeveer tegelijk wonen. Vind het echt heel leuk, want ik ken nu zoveel buurt/straatgenoten en iedereen maakt ook altijd een praatje met elkaar.

12 likes

Dat lijkt mij wel een van de voordelen van nieuwbouw, dat iedereen tegelijk inhuist en je daardoor meer contact hebt. Als je later verhuisd voelt het soms al beetje als gevestigde orde

4 likes