Wie heeft er door de storm en onweer vannacht met een extra persoon/dier in bed gelegen?
- Nee
- Ja m’n kind
- Ja m’n kinderen
- Ja m’n hond
- Ja m’n kat
- Ja een ander dier (?)
0 stemmers
Wie heeft er door de storm en onweer vannacht met een extra persoon/dier in bed gelegen?
0 stemmers
Kat was net terug van z’n opname bij de dierenarts. Zo blik dat hij er weer was, hij is zo bang voor onweer en het idee van hem dan alleen in z’n hokje in een vreemde omgeving had ik echt niet getrokken.
Hier geen noodweer/onweer gehad
Ja, de katten van een vriendin! Was met haar op de terugweg van een concert en op het station waar zij heen moest en ik moest overstappen vielen zoveel treinen uit dat ik niet meer thuis zou komen. Dus heb gezellig met haar katten op de bank geslapen en ben nu onderweg naar huis
Wie wil er vandaag weer storm?
0 stemmers
Ik houd zo van storm/regen na een warme dag. Idealiter zonder enige schade uiteraard.
Ik heb echt lang nog op het balkon gezeten en genoten van de lichtshow en dramatische wolken (zit daar overdekt) en de buren ook, was echt gezellig.
Virgil van Dijk
0 stemmers
In ons vorige huis hadden we een grote tuintegel naar zolder gesleept en daar de wasmachine op gezet. Dat scheelde veel!
Ik hou ook echt van onweer en zat gisteren in de auto op de snelweg toen het echt in volle gang was en ik vond dat heeeeel vet. Maar thuis zat m’n hond die echt heel bang is voor onweer dus zij is iets van 8 uur lang in blinde paniek geweest en we konden pas om 02:00 gaan slapen daardoor dus ik hoop dat het even klaar is ![]()
Ik heb gedoucht. Ik moet wel zeggen dat ik hier anders mee zou omgaan als ik in een oude boerderij uit 1800 zou wonen, of eengezinswoning met schoorsteen die goed uitsteekt. Voor mijn gevoel kan er in een niet zo oud appartement niet heel veel gebeuren. Of is er geen verschil met het gebruik van de wastafelkraan die iedereen wel heeft gebruikt denk ik en ik alsnog moest gebruiken voor tanden poetsen.
Het ging wel door mijn hoofd dus het was geen uitgebreide baddersessie.
Oh ja bij de buren vroeger ontplofte de schoorsteen. Die blikseminslag is denk ik de hardste knal wat ik ooit heb gehoord. Hele buurt schrok wakker. Niet zoveel later hebben ze het huis te koop gezet. Zouden wel getraumatiseerd zijn.
Ik ga stuk om hoe je dit schrijft haha
Ja m’n vriend die onweer heel serieus neemt stond gister ook te douchen (wel toen het ergste voorbij was maar toch), dus ik dat verhaal van 12 jarige Max vertellen uit 2019
maar we wonen in een huis van 3 jaar oud, volgens mij is het risico dan nihil (ik ging dat een beetje opzoeken)
Met dit weer een middagje shoppen:
0 stemmers
Ik liep naar de binnenstad om alleen maar fruit te kopen en het was echt druk. Niet dat ik verwacht dat mensen niet meer winkelen met deze hitte maar toch. Is toch geen klap aan joh.
Ik zou vandaag gaan, maar ga wel een andere keer. No way dat ik nu pashokje in, pashokje uit ga.
Mijn benen zwellen altijd zo erg op met deze hitte dat ik niks op een fatsoenlijke manier over mijn dijen krijg. Ga mezelf echt die kwelling niet aan doen
Ik moest even naar de HEMA, maar het was daar zo lekker koel dat ik best de hele dag had willen blijven ![]()
Ik ben in de mall in leidschendam, hier is het rustig voor een zaterdag ondanks lekkere airco
Ben vanmiddag geweest maar was eigenlijk wel chill, overal airco en totaaal niet druk. Daarna lekker op t terras. No stress.
Het bedrag is 39,20 en je moet een tikkie sturen voor de helft jij stuurt een tikkie voor :
0 stemmers
De helft → ik voel me ik gierig want blijkbaar neem ik de moeite om precies de helft uit te rekenen
€20 → wow ik verdien er een paar cent op ik voel me ook gierig