Stel je persoonlijke vraag #59

€ 19

26 likes

De helft want ik doe het via mn bankafschrijving, en tikkie pakt het precieze bedrag. Hoef zelf niks te rekenen.

10 likes

Heb jij wel eens last van huidhonger?

  • Nog nooit gehad
  • Bijna nooit
  • Soms
  • Best wel vaak
  • Altijd
  • Ik antwoord niet op een vraag met zo’n vies woord er in :nauseated_face:

0 stemmers

3 likes

Nu niet meer maar tijdens de coronacrisis maanden geen aanraking ervaren gaf mij zeker “huidhonger”

5 likes

Hoe langer ik single ben hoe minder ik hier last van heb :joy:

8 likes

Ik weet niet of dit goor of ongezond is ofzo, maar ik heb het met mijn kinderen :grimacing:

12 likes

@CloserToFine Oh ik hoe langer hoe meer zin. Maar als ik dan denk aan knuffelen met een random iemand ugh daar heb ik geen zin in, dan ervaar ik zelfs een gevoel van walging :smile: Voor mij is het dan wel het complete plaatje van verliefd zijn en diegene willen aanraken. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte om verliefd te worden of zijn. Dus conclusie: ik doe er niks mee en dat is helemaal goed.

@Spencer Nu je het zegt, ik kijk wel altijd uit naar een baby vasthouden ofzo. Dit vind ik wel meteen ook goor klinken. Maar ik ben na een middag oppassen op een leuke baby toch wel vol met oxytocine dus tja toch huidhonger?

4 likes

Haha ja ik wil ook de hele tijd m’n kind aanraken, over zn (liefst koude) arm of been wrijven of aan z’n oor friemelen ofzo.

4 likes

Lijkt me niet, ik hoef eigenlijk ook door niemand aangeraakt te worden (ok een knuffel van een vriendin is prima) maar mijn kinderen wil ik het liefst de hele dag knuffelen en kusjes geven :smiling_face_with_three_hearts:
Sorry schop mij maar heel gauw naar zw/k.

4 likes

Laatst ging ik m’n nichtje van 2,5 voorlezen en toen kroop ze helemaal tegen mij aan en sindsdien verlang ik zo vaak naar dat gevoel, zó fijn

Ik zou soms wel meer met vrienden willen knuffelen maar ik ben daar helemaal niet het “type” voor, dat soort intimiteit. Maar ik zou dat wel willen!

19 likes

Ik heb dit ook! Ik vind aanrakingen lastig om te doen, maar ik zou het meer willen! Ik weet ook niet hoe je daar ineens wel mee begint!?

Mijn jongere zusje heeft een andere jeugd gehad en ging nog vrij lang tegen me aan liggen op de bank als we film gingen kijken. Ik vond dat zo fijn, maar durf dat zelf niet echt op te zoeken!

11 likes

@boonie @Sjern merk je geen verschil tussen vrienden? Ik heb een paar vriendinnen met wie ik intiem ben op die manier. Tegen elkaar aan liggen op de bank, als zij hun baby’s voeden daar zowat naast kruipen. Maar dat gaat best natuurlijk ofzo, bij anderen heb ik het niet of een stuk minder.
Bij anderen was aftasten hoe een ander daarin is en dan kan het wel meer worden in de tijd. Je kan kijken of je een knuffel kan aan bieden als diegene verdrietig is bijvoorbeeld of hoe iemand reageert op een hand op de schouder. Net zoals in een relatie/daten eigenlijk. Met aftasten, goed letten op elkaars lichaamstaal en toestemming vragen.

3 likes

Ik heb het tegenovergestelde

1 like

Ik ben vandaag naar de ikea geweest en het was heerlijk rustig. Er was een feestdag wat ikea vierde dus je kreeg een lolly met zweedse gehaktbal-smaak en je mocht aan een rad draaien met altijd prijs!

6 likes

IMG_6276

53 likes

Gadver

3 likes

Ja same! Het was lekker rustig en koel binnen, was echt een goede keuze. Heb me zowaar nuttig gemaakt vandaag en allemaal kapotte spullen in huis vervangen (die ik al een jaar uitstelde).

Dat Midsommar kan ik overigens niet meer los zien van die horrorfilm :smiling_face_with_tear:. Die film staat nog in mijn brein gegriefd.

3 likes

Dit is de weersverwachting voor komende week (iig in mijn stad haha). Kook jij met dit weer?

  • Ja ik kook hetzelfde als ik zou doen bij 15 graden minder
  • Ja maar wel super easy maaltijden (post hieronder ff receptjes please of dm ze :pray:)
  • Nee take-away all the way
  • Anders

0 stemmers

Ik denk dat ik morgen van die kant en klare saladebakken ofzo ga halen en dan warm ik wel iets bij op in de airfryer? Echt geen zin om deze week te gaan koken, ik voel het zweet al in mn naad lopen bij de gedachte eraan

Heb dit weekend zo’n Griekse “salade” gemaakt met feta enzo en dat was ook echt lekker!! Aanradertje

2 likes

Ooh daar zat ik ook op! Vooral colorize challenges vond ik leuk om te doen.

Welk programma gebruikten we ook alweer? Geen photoshop, want dat kende ik al en ik moest dat andere programma weer leren

1 like

Ik heb week boodschappen besteld dat bestaat uit salades, fruit en powebowls. Ik ga niet bij een kookplaat of oven in de buurt komen met deze temperaturen.

5 likes