Stel je persoonlijke vraag #59

Maar de meeste vrienden wonen niet drie provincies uit elkaar en hebben geen totaal uiteenlopende budgetten.

8 likes

Ja, en bij de vrienden die dat wel hebben vind ik het alsnog interessant om te weten eigenlijk. Nieuwsgierigheid naar elkaars leven, ook hoe iemand dat financieel inricht vind ik ook helemaal niet slecht in een vriendschap? Wie weet doe ik ook wel inspiratie op.

Zal er wel altijd bij zeggen dat niemand het verplicht is te vermelden, maar dat lijkt me in een goede vriendschap eigenlijk niet eens nodig want dat zal diegene dan wel aangeven.

13 likes

Ik snap je punt niet echt want ik zei in mn eerste post al dat ik het niet zo relevant vind tenzij je een huis zoekt voor ongeveer hetzelfde budget in dezelfde plaats. Dan snap ik (natuurlijk) dat je die informatie wil gebruiken om je eigen positie te versterken

1 like

Ik bespreek echt de hele dag dingen met vrienden die niet relevant zijn, maar misschien hebben we gewoon andere soort vriendschappen?

Ik snap gewoon niet waarom je geheim zou houden wat je betaald hebt.

33 likes

Ik vertel echt tegen iedereen die het wil horen dat ik 175.000 heb betaald :speaking_head:

Lekker wel want er staan nu allerlei appartementen in dezelfde blokken te koop voor 200.000

10 likes

buitenland telt niet dus alleen binnen nl

• ik woon in de randstad en kom weinig buiten de randstad
  • ik woon in de randstad en kom veel buiten de randstad
  • ik woon niet in de randstad en kom weinig in de randstad
  • ik woon niet in de randstad en kom veel in de randstad
  • ik woon niet in nl maar wil wel stemmen
  • anders

0 stemmers

Kom alleen voor concerten of vliegveld in de randstad

4 likes

Klinkt logisch! Ik doe dit overigens alleen in hotels. Ik heb weleens gelezen dat het personeel die de ruimtes verschonen dit juist fijn vinden.

3 likes

Ik werk in de Randstad, maar ik kom er voor mijn plezier vrijwel nooit

ik werk in de randstad maar woon in brabant :heart:

Ja en ik vind dat dus een hele rare manier van doen (ik vertel nog aan wildvreemden wat mijn huis gekost heeft. Who cares. Als je het wilt weten hoef je alleen maar je gegevens te geven aan makelaarsland), maar ieder zijn ding.

20 likes

Vind je het nog leuk om “oude” series te kijken jaren 80/ 90 / begin 2000?
Ik was begonnen met Six feet under en erger me aan dat het zo oud lijkt en smal beeld :sweat_smile:

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

4 likes

wat vind je irritanter? geen nuance want ja een uur te vroeg is natuurlijk kutter dan 5 min te laat en andersom maar over het algemeen

• mensen die te vroeg komen
  • mensen die te laat komen

0 stemmers

Deze gekozen maar ik kom van het platteland dus dat voelt heel raar. Ik ga wel regelmatig op familiebezoek enz maar “veel” zou ik niet willen zeggen.

1 like

Heerlijk juist, ik ben nu Seinfeld weer eens aan het kijken.

4 likes

Ik heb in mijn familie twee soorten mensen. Op een uitnodiging met de tekst ‘we vieren het vanaf 13u’ staat een aantal om stipt 13u voor de deur, en een aantal komt rond 16u een keer. Ik stuur dus twee uitnodigingen nu. Vanaf 12u en vanaf 14u. Veel prettiger voor ons :sweat_smile:

9 likes

Ik kijk Buffy en Angel weer opnieuw en heb er helemaal geen last van. Lekker rustig.

4 likes

Maar waarom gebruik je ook vanaf? Dat is dan toch ook een beetje open voor eigen interpretatie

40 likes

Ligt echt heel erg aan de serie. Bij Friend echt geen probleem en Prison Break ook niet, maar Desperate Housewives vond ik ineens allemaal zo oud dat ik het na 2 afleveringen weer heb afgezet.

1 like

Huh ik snap niet zo goed wat je met deze splitsing wil bereiken? Of is het punt dat men structureel 2-3 uur later komt? Anders is het toch een hele omslachtige manier om men tegelijkertijd te ontvangen :sweat_smile:

4 likes