Stel je persoonlijke vraag #59

Ja of dat de groep die normaal stipt op tijd is er om 14u is en de groep die laat is er ook om 14u is terwijl ze er om 12u zouden “moeten” zijn?

2 likes

Eetkamerstoelen voor 400 a 500 euro per stuk:

• Ja, als het echt mooie stoelen zijn
  • Is de mensheid is gek geworden?
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind het al moeilijk om te verkroppen dat ik stoelen heb gezien voor 100 per stuk die ik graag wil hebben haha

6 likes

Ja nou! Ik keek op japandi eetkamerstoelen. Voor in de toekomst eventueel want we gaan wel verhuizen. Ik kwam op een site waar ze tussen de 4a 500 per stuk kosten. Mn vriend dacht dat je er dan iig 4 kreeg hahaha. Ik denk ook al kan iemand het betalen dat je ergens voelt dat het belachelijk is. In de jaren 50 kreeg je dezelfde kwaliteit meubels voor whatever 25 gulden.

2 likes

Ik heb het geld er niet voor over. Boeit mij verder niet zo of iemand anders dit wel wil betalen.

5 likes

En al helemaal lastig om iets te vinden wat EN betaalbaar is EN mooi maar vooral OOK comfortabel. Ik houd van lang tafelen en zoveel stoelen, ook dure, krijg je echt een hernia of houten reet van. Of ze zijn heel comfy en superlelijk.

11 likes

Zou het zelf nu niet doen, want niet mijn prioriteit, maar als ik het budget zou hebben en het goede kwaliteit is prima. Ik heb meerdere designmeubels die nieuw echt duur waren/zijn, al 30+ jaar oud zijn en eruit zien als nieuw.

6 likes

Ja als het goede kwaliteit is en je er de rest van je leven mee kan doen. Mijn opa en oma hadden voor hun huwelijk een prachtige set gekregen en die is 60 jaar later nog steeds geliefd en doorgegeven binnen de familie.

En je kan met kwaliteit stoelen ook eerst een of twee kopen/mixen en matchen met stoelen uit de kringloop en een aantal jaar later nog een paar erbij.

Edit: sowieso ben ik heel erg van pas spullen kopen als iets op je pad komt dat echt bij je past, niet koste wat het kost alles in je eerste huis meteen perfect. zoals bij kopen zonder kijken dat ook alles tot in de puntjes af moet zijn, ook het washok haha.

14 likes

Alleen mijn opa en oma hadden er vroeger 1, vond dat als kind echt super cool :joy:

2 likes

ik vind dit echt iets uit totally spies haha

4 likes

Mijn ouders hadden er vroeger 1. Ik durfde daar echt niet op te slapen, dacht dan dat ik kon verdrinken.
We moesten er ook altijd heel voorzichtig op gaan zitten, want ze zeiden altijd dat het heel snel stuk kon gaan. Was dus wel een goede tactiek van mijn ouders om nooit kinderen in hun bed te hebben.

3 likes

Wij hebben er een gekregen bij het uit huis gaan. Zou het zelf nooit kiezen.

Wat wel lekker is, als het warm is kan je hem iets koeler zetten en als het koud is juist iets warmer.

4 likes

Ja dit is voor mij ook echt zo’n jaren 90 ding idd
Wat toen heel fancy was. Tegenwoordig hoor je er nooit meer iemand over.
De ouders van een vriendin hadden er vroeger 1. Weet nog goed dat wij daar nooit op mochten (en nu denk ik wat hadden wij uberhaupt te zoeken in die slaapkamer van die ouders? :joy:)

3 likes

Mijn eerste vriendje was ontmaagd op een waterbed :rofl: door een ouder meisje met een hele ouderwetse naam iets van Germa oid en dat is sindsdien met mijn associatie ermee haha heel random

9 likes

Mijn ouders hadden dit! Scheen goed te zijn voor mijn moeders reuma :woman_shrugging:t3: ik vond het heel naar liggen.

1 like

Ik lees steeds Infantilio.

7 likes

Ja, dat is echt heeerlijk inderdaad!

De zachtheid, een waterbed is veel zachter vind ik dan een matras. Dat is dan ook direct de reden waarom ik zelf nooit een waterbed zou kiezen.
Als ik slaap draai en beweeg ik heel weinig, waardoor ik regelmatig met een pijnlijke heup wakker word. Dat heb ik op een normaal matras veel minder, omdat je voor mijn gevoel meer ondersteuning heb.

En laten we eerlijk wezen, seks op een waterbed is echt lastiger dan op een normaal matras. Want het is zacht, dus je zakt weg, het golft etc. Dus dat is ook niet ideaal haha.

8 likes

Jaaa ik had een vriendin en die vond het echt niet te doen, seks op een waterbed. Toen ze een normaal bed kochten na jaren waren ze daar heel blij mee dat het weer op een normale manier kon.

4 likes

Het is niet stipt vanaf een tijd, maar als het vanaf 13 tot 18 is en mensen komen om half vijf en blijven dan wel vier uur, dan vind ik dat irritant :joy:

1 like

Dat kan ik me heel goed voorstellen haha!

Je moet echt op de golven meebewegen anders is het echt helemaal klote.

Oh en ander groot nadeel, het kan lek gaan. Dat is echt fucked up haha

2 likes