Stel je persoonlijke vraag #59

ben je wel eens gestoken door een wesp?

• ja 1x
  • ja meerdere keren
  • nee

0 stemmers

en ben je wel eens gestoken of gebeten door een bijzonderder dier? dus geen wesp mug daas kwal maar iets van een bloedzuiger ofzo. mijne was een pieterman (vis) deed echt pijn

• ja, namelijk
  • nee

0 stemmers

1 like

(Nog) niet maar ben altijd bang om door een stingray gestoken te worden als ik in de zee ga zwemmen. Dat gebeurt aan de lopende band hier dus ben bang dat het een kwestie van tijd is :sob: doet blijkbaar vet veel pijn.

3 likes

Misschien niet heel bijzonder maar ik ben door een hoornaar (zo’n enorm wespding) gestoken en het was fucking eng

3 likes

Allemaal mini kwalletjes/larven

Ik was aan het snorkelen in Maleisiƫ en voelde allemaal elektrische schokjes over mijn lichaam en mijn vriend had precies hetzelfde. Eenmaal uit het water had ik allemaal kleine bultjes, maar het trok gelukkig dezelfde dag nog weg.

2 likes

Gebeten door een vos en een keer op een zee egel gaan staan.

1 like

OkƩ totaal niet bijzonder qua dier hoor maar ik wil even mijn verbazing delen: ik ben dus laatst door een bij gestoken (hij zat blijkbaar in het gras op de camping waar ik was, en ging er met mijn grote teen op staan) en dat deed echt PIJN, ook echt voor 15 minuten ofzo?? Terwijl een wespensteek is gemeen maar die pijn ebt in mijn ervaring veel sneller weg.

Vond het daarna vooral kut dat de :honeybee: nu dood ging :frowning:

1 like

Potverdorie eergisteren nog. Was vergeten hoeveel pijn dat doet :unamused:

1 like

Bloedzuiger! Ook door mn sok in mn schoen en ik dacht eerst dat het een schaafwond was die weer open ging, maar in mn sok zat een grote stolsel en het bleef lang bloeden. Echt bijzondere want mn schoen zat gewoon strak!

1 like

Ja in mijn schaamlip

Ging op een stoel zitten waar blijkbaar een wesp op zat en die prikte mij door mijn spijkerbroek heen. Deed echt zeer

5 likes

Ik kon de pijn voelen terwijl ik dit las :cry:

Ik werd als kind elke zomer wel een paar keer gestoken. Je zou denken dat ik daardoor bang ben geworden maar integendeel, ik ben altijd de persoon die wespen en bijen wegjaagt. (Jagen is een groot woord, ik pak meestal een vel papier of een menukaart en leid ze zachtjes weg.)

4 likes

Oeps ja lees nu pas dat ik er Infanto van heb gemaakt. Maar Infantilio houd ik er in

hoe word je gebeten door een vos? omg

3 likes

Ik ben een keer gebeten door een sprinkhaan :cry: en een keer gestoken door een bij, toen ik die nota bene uit een emmer water viste. Hij kreeg z’n angel wel los maar mijn duim deed echt nog twee dagen pijn. Die sprinkhaan was ik trouwens ook aan het redden want mijn kat wilde hem vangen.

1 like

Ik heb het hier volgens mij wel eens verteld maar eerder hadden wij een surfplank in een sloot naast ons huis. We hadden toen een keer het idee om voorop te zitten en met onze benen al het gras etc uit de sloot te halen. Aan het einde van de sloot zaten er mega veel bloedzuigers op m’n benen.

1 like

Ik heb als 5jarige een schorpioenensteek op m’n onderbeen gekregen, tijdens het slapen in m’n eigen bed thuis.

Mijn buurvrouw was naar zuid-Amerika geweest en de schorpioen is waarschijnlijk per ongeluk in haar tas mee terug gegaan. Deze is uiteindelijk in mijn bed terecht gekomen (mijn kamer was aansluitend aan een kamer waar zij haar bagage neer had gezet en slecht geĆÆsoleerd huis) en werd ik wakker met een pijnlijk heftige plek op mijn been. In mijn bed vond mijn moeder de inmiddels dode schorpioen. Ik kan mij zelf alleen nog herinneren dat het veel pijn deed en dat ik meerdere keren per dag van gaasje moest wisselen omdat er steeds zoveel pus uit m’n been stroomde. Van foto’s heb ik kunnen zien dat de wond op een gegeven moment zo groot was als een rijksdaalder, best groot op zo’n kinderbeentje. Vandaag heb ik er nog een litteken van op m’n onderbeen, maar is dat litteken gelukkig niet meegegroeid.

8 likes

Gebeten door een schildpad

2 likes

Als dit in een boek was opgeschreven had ik het te vergezocht gevonden :flushed:

16 likes

Omg trauma

3 likes

Sowieso lijkt me seks op een waterbed heel onhandig. Lig je daar met zn tweeen alle kanten op te schudden. :face_with_spiral_eyes:

1 like

Een pinguin. In mn schoen wel.

3 likes