En heb jij wel eens seks op een waterbed gehad?
- Ja was een succes
- Ja was geen succes
- Nee maar zou ik wel een keer willen proberen
- Nee en wil ik ook niet proberen
0 stemmers
En heb jij wel eens seks op een waterbed gehad?
0 stemmers
Maar als je steeds die persoon bent, is de kans dat je weer gestoken wordt wel ook groter he? Of was je dat als kind dan niet aan het doen?
Als je toch een wesp wil doden moet je dit btw nooit doen door te slaan, dan trek je andere boze wespen aan. Met de elektrische vliegenmepper kan wel, maar veel beter nog is gewoon negeren of ergens anders wat toegankelijker eten voor ze neerzetten.
Een pinguĆÆn in mijn scheenbeen. (Dierentuin was ze los liepen. Ik deed niks, keurig op afstand te kijken, pinguĆÆn loopt naar me toe en āhapā! Deed best pijn.
Ben eigenlijk een beetje verbaasd dat best veel mensen nog nooit door een wesp zijn gestoken. Maar misschien had ik pech. Wij waren wel als kind bang gemaakt voor wespen dus dan gingen we juist rondrennen en gillen en in combinatie met zoete ijsjes en dergelijke niet zo handig. De laatste keer was volgens mij eind tiener/begin 20 in mn mond. Er zat een wesp aan mn glas en die stak* in mn mond aan de binnenkant van mn onderlip. De vriendin waar ik was had zoān speciaal ding in huis om het gif eruit te zuigen gelukkig haha.
Nee als kind bleef ik stil of wandelde ik kalm weg, zoals mijn moeder me geleerd had haha. Ik werd altijd zonder confrontatie gestoken, vaak op de fiets of als ik per ongeluk op een bij of wesp ging staan.
Ja in de jungle zat mijn been vol kleine bloedzuigers. Bij iedere pauze moest ik ze er even af pellen.
Ik ben nog nooit gestoken maar op 1 of andere manier doodsbang voor wespen. Voorheen rende ik altijd hysterisch het hele terras over en kon ik niet meer nadenken. Maar sinds ik een dochter heb wil ik haar dit niet laten zien. Dus het vergt alles in me maar ik probeer stil te blijven zitten en niet in paniek te raken (van binnen steff ik nog steeds vd paniek) maar ik wil gewoon haar niet bij voorbaat al bang maken door de reacties die ik geef.
Eet jij ook het velletje (korst?) van de burrata?
0 stemmers
Het hele punt van de burrata is imo de combinatie binnenkant + buitenkant
Het is nog nooit in me opgekomen om dat niet te eten? Dat is toch gewoon de buratta?
Haha ik dacht ook welke korst?
Misschien denk ik hier teveel over na, maar ik zie echt even een heel awkward beeld terwijl je doggy doet voor meš¤£
Pannenkoeken bakken
0 stemmers
Ja misschien dat mensen het gevoel van een āvelletjeā vies vinden? Ik vind dat bijv met zelfgemaakte pudding ook geen ding maar ken ook mensen die dat verschrikkelijk vinden
Het heeft geen korst zoals harde kazen dat hebben ![]()
Burrataās buitenkant is gewoon mozzarella. Dat wordt dan gevuld met room en meer mozzarella. Er is geen korst of vel, dat IS kaas
Ik ben dus gescheiden maar vind het heel belangrijk dat we de verjaardag van mijn dochter samen vieren. Dat is in mijn huis en dit doen we elk jaar zo. Haar vader is er dan dus, zijn broer, moeder, tante, en zijn vriendin (als hij die op dat moment heeft) haar vader heeft ook wel eens geprobeerd om de verjaardag van onze dochter twee keer te vieren. Dus bij mij en dan bij hem met zijn familie en vrienden.
Dit wil ik dus niet, ik vind het belangrijk dat we het samen als 1 familie vieren, we zijn al niet zo groot en wil niet dat typisch gescheiden ouders twee verjaardagen etc. En hij en ik kunnen ook gewoon prima met elkaar overweg.
Kan ik hem dan een bijdrage vragen voor deze verjaardag dus voor de boodschappen?
Ik ontvang verder geen kinderalimentatie van hem.
0 stemmers
ik heb geen kinderen maar ik vind minstens 50-50 eigenlijk vanzelfsprekend. maar hij mag ook best meer betalen want jij zit met de hele organisatie in huis
Waarom wil hij het ook graag bij hem thuis doen? Vindt hij het leuk om een verjaardagsfeestje te organiseren voor jullie kind? Misschien dan om en om doen. Dan heb je ook het vraagstuk niet van een bijdrage vragen.
Zo waar heb jij de lat liggen ![]()