Ik heb een hemdje en een t-shirt van wol-zijde combi van Hanro en dat is zooo lekker. Gaat ook eeuwig mee als je er zuinig mee bent. (Ik was het trouwens niet speciaal met wolwasmiddel, gaat gewoon mee op 30 graden met de donkere was). Soms heeft zalando goeie aanbiedingen, heb dat shirt met 70% korting kunnen kopen
Ik kijk echt nooit specifiek naar het materiaal eigenlijk
ben blijkbaar in de minderheid.
Ik heb afgelopen winter twee 100% kasjmieren truien gekocht bij de kringloop voor 7,99 per stuk. Eentje leek wel ongedragen en eentje leek na een beurt met een wol/kasjmier kammetje ook weer als nieuw.
@issa dat âlevenâ met je kleding vind ik ook heel mooi! Ik was al mijn wollen/kasjmieren truien met de hand en kan er ook zo van genieten om alles weer erbij te pakken in het najaar. Ik heb ook viltwol gekocht om gaatjes te repareren en heb daar een trui en jas perfect mee gerepareerd, zie je niks meer van. (Al vind ik het ook heel tof als je gaatjes zou repareren met bewust een contrastrerende kleur, dan krijg je allemaal gekleurde bolletjes op je trui)
Haha ik heb helemaal geen meldingen gekregen van dit topic! Nee ik snap het, maar het voelt zo viezig vergeleken met de rest, dus toen ging ik twijfelen
Maar helder (ik eet 'm trouwens altijd helemaal op).
Ik laat het niet bewust staan maar heb wel meer skitta als ik topjes draag en niet recent heb geschoren. Love gen Z hiervoor ![]()
Paranoten
- Eet ik niet
- Eet ik er 3 van per dag
- Eet ik er 30 van per dag voor huisgemaakte ozempic
0 stemmers
Ik nam een tijdje een bakje noten mee naar mân werk, inclusief 3 paranoten. Maar ik vind die noten zo vies en een collega vindt ze heel lekker dus ik gaf ze altijd aan haar, alsof dat mijn selenium intake goedpraatte ![]()
Ik eet er 1 per dag want ik dacht dat dat de bedoeling is
edit na even googlen: blijkbaar varieert het seleniumgehalte enorm per paranoot. Van 20-100 microgram. Wat een onbetrouwbare nootâŠ
Waarom specifiek drie? Is dat de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?
Idk ik heb dit van een vriend die heel gezond leeft ofzo en die zegt dat meer dan 3 giftig is, als in je krijgt dan bijwerkingen en 3 is goed voor de vezels of iets?
Ik vind ze smerig dus ik eet ze sowieso niet
Word je dun van de giftige overdosis paranoten?? Asking for a friend
Dit doet me zo denken aan dat ik een keer een handlettering cursus gaf aan volwassenen. En er was een vrouw die wilde helemaal niet de uitleg luisteren en vond schetsen maar onzin. Dus toen begon zij gewoon op een dun a4 schetsblaadje haar handlettering werkje te maken.
Er stond: a paranoot a day, takes the doctor away.
Ik vond dat zo grappig dat ik dus een foto gemaakt had, dus die zal ik nog eens opzoeken. Het zag er ook echt niet uit want ze ging ook met gekleurde inkt die bedoeld was voor de letters alles eromheen schilderen dus het was helemaal gebobbeld en dan met die fout in de tekst moest ik altijd weer lachen als ik die foto zag.
Never forget dat ik voor het eerst in het huis van mn ex kwam en zijn ouders woonde tijdelijk bij hem in en die gingen in de avond al de tafel dekken voor ontbijt met op elk bord 1 paranoot ![]()
![]()
![]()
Ik kom van een single moeder met adhd met weinig interesse in gezond eten. Dit leven stond zo ver van mij af ![]()
Ik vind dit zo cute wel
Lol WAT
Voor mannen schijnt het goed te zijn voor de spermakwaliteit dus misschien wil hij gewoon heel vruchtbaar zijn haha
Post mortem word je wel lekker skinny
Preach
Oh dat is zo heel erg iets wat tegenvalt terwijl je dacht dat het zou aanvoelen als ultieme luxe⊠MAAR ik moet toegeven dat dit was om teleurstellende seks te hebben dus dat kan meegeteld hebben.
Ja je kleren repareren geeft een goed gevoel op één of andere manier.