Stel je persoonlijke vraag #59

Ik heb gestemd op 3 per dag, maar ik pak er 2. En alleen in m’n snackbakje op werkdagen. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wist niet eens dat die noot bestond joh.

Ben je ooit bezig geweest met een dieet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Paranoten zijn vooral gewoon een snelle manier om de aanbevolen hoeveelheid selenium binnen te krijgen. Vooral als je niet veel vlees en schaaldieren eet. Maar 1-3 is genoeg voor je dagelijkse behoefte en te veel selenium is schadelijk

1 like

Ik had tot ik deze posts las 5 minuten geleden echt nog nooit over selenium nagedacht

94 likes

Ik ook niet en ik denk dat ik in zo’n handje notenmix vast wel eens ongemerkt meer dan 3 van die dingen heb binnengekregen :joy: of doen ze in zo’n verpakking maximaal 3 paranoten in totaal om juridische en gezondheidsredenen? :joy: ach ik leef gewoon nog

Dit is tevens de eerste keer dat ik het woord paranoten gebruik geloof ik.

5 likes

schrijf jij wel eens reviews? nav influencertopic. ik vind dat ook altijd wel leuk om te doen haha

• ja regelmatig
  • ja maar alleen als het uitzonderlijk goed of slecht is
  • nee nooit

0 stemmers

Zo’n vaart loopt het niet, maar je moet niet dagelijks zoveel van die noten eten.

1 like

Ik wist niet eens dat het bestond.

1 like

Ja het is toch niet standaard om zó na te denken over iedere voedingsstof, tenzij je een tekort hebt of weet dat je iets misloopt omdat je bepaalde producten niet wil/kan eten? Zou ik echt krankzinnig van worden.

5 likes

Ik lees ze wel graag, maar het lijkt mij dus heel ongemakkelijk dat je dan veel reviews schrijft en mensen die jou kennen dat lezen. Echt een rare schaamte, want hier en op social media post ik van alles

12 likes

Kuch eiwit hype kuch

7 likes

Ik schrijf er best veel omdat ik er ook veel lees.
Heb wel eens gehad dat ik een review over iets in Spanje hebt geschreven en een collega dat had gelezen en die was het er helemaal mee eens. Was een leuk gesprek die daar uit voortkwam.

Ik vind het echt heel handig. Kijk ook vaak naar foto’s van revieuws.

1 like

Ik heb dit dus ook heel erg!!
Ik had me op gegeven moment voorgenomen om wat meer restaurant recensies achter te laten van plekken die ik sympathiek vind maar ik vind het zo ongemakkelijk somehow :")

2 likes

same bij google reviews, als het nou anoniem zou zijn zou ik het wel doen, maar heb niet zo’n zin in dat bijvoorbeeld mijn werkgever of collega’s of zo zien hoe ik haat op de kapper om de hoek

airbnb doe ik wel altijd

10 likes

Ja da’s m’n punt ook:)

Mn schoonzus blijft 3 nachten logeren. Dat is altijd gezellig. Ze vroeg aan mij of ze mocht dweilen beneden, ik zag idd dat ik de dweilstok in de hoek had staan. Nu denk ik, omg, ze vindt de vloer smerig. Ik vind dit trouwens zelf niet :grimacing:. Of ze wil misschien gewoon helpen. Wat zou jij denken?

• Ze vindt de vloer smerig
  • Ze wil gewoon helpen

0 stemmers

1 like

Allebei? Maar dan niet op een manier van ieuw bah wat vies.

1 like

Ja ik dacht dat we het helemaal spik en span hadden gemaakt dus nu word ik helemaal onzeker :sweat_smile: het zal vast meevallen.

Mag ik? Lijkt mij wijzen op vies vinden.
Zal ik? Eerder op hulp aanbieden.

8 likes

Ik zou eerder hier en daar wat vlekken ofz verwachten dan echt een vieze vloer. Want dan denk ik meer hoe heb je überhaupt schoongemaakt als het nog vies te vinden is :sweat_smile: