Misschien teveel product gebruikt en “plakt” de vloer daardoor een beetje? Dan voelt het viezig terwijl er net is schoongemaakt
Of misschien heeft ze zelf iets naar binnen gelopen of iets laten vallen en wil ze daarom dweilen?
Hot take maar: wat als je t gewoon ff vraagt?
Als je dat nog niet gedaan hebt he. Leuk al deze speculaties maar ik had het allang gewoon gevraagd ![]()
Ik zit bij zo’n reviews-voor-korting website, dus ik schrijf vrij regelmatig hele uitgebreide reviews op meerdere websites over producten die ik (bijna) gratis heb gekregen.
En over vakantieplekken schrijf ik ook wel vaak reviews (zonder dat ik er korting voor krijg).
Nou gelukkig was dat het idd. Ze was naar binnen gelopen en er zat nog potgrond (we hadden planten gekocht voor de tuin) onder haar sandalen dus dat geeft dan misschien iets af op de vloer. Maar ik dacht dat kan je toch gewoon zeggen. Andersom zou ik bij haar thuis ook niet zomaar gaan dweilen.
Een man met veel borsthaar (het figuur krijg je er niet bij haha, gaat puur om de hoeveelheid haar)
- Vind ik aantrekkelijk
- Liever niet, maar geen probleem
- Vind ik niet aantrekkelijk
- Anders
0 stemmers
Ik weet niet wat er mis met mij is of dat er iets mis is, maar ik ga meestal aantrekkelijk vinden wat ik veel zie en ik vind er op voorhand niet heel veel van.
Dus ben ik aan het daten met iemand met veel borsthaar: na een tijdje love ik het borsthaar en kan ik me een kale borst niet voorstellen
Ben ik aan het daten met een haarloos iemand: dan raak ik dat gewend en omarm ik dat
Maarrr met veel borsthaar, van jouw foto, komt vaak ook rug- en schouderhaar en ik wil er niet lullig over doen want tja lichaamshaar, maar toch vind ik het niks als het dan zo overloopt van rug naar hoofd uit een tshirt. Maar wie weet ga ik hier ook van houden als ik iemand datet die dat heeft en ik vind diegene leuk, die kans bestaat ![]()
Ik denk dat degene van het plaatje de schouders en bovenarmen van een wax beurt heeft voorzien, dat moet toch bijna wel? Als je zoveel en zo donker haar hebt op de borst zelf
Als ze het maar niet gaan scheren!! Na 2sec heb je stoppels en dan kun je nooit lekker met je hoofd op de borst chillen, net schuurpapier brrr
De hollandse kaassouffle:
- Hmmm heeeeerlijk
- Nmsvpe
- Wel oke snack
- Nee bah ewl
0 stemmers
Een beetje borsthaar vind ik beter dan helemaal geen borsthaar of geschoren. Rughaar daarentegen wel echt onaantrekkelijk.
Vind het niet aantrekkelijk maar zou er een leuk iemand ook niet om afwijzen.
Omg helemaal herkenbaar! Ik heb dus contact met iemand met deze hoeveelheid haar, maar dan ook op de armen (want inderdaad, de man op mijn voorbeeldplaatje, heel gek dat hij geen haar op z’n bovenarmen heeft?), en eerst dacht ik “uhl”, maar hem staat het dus echt heel goed? Hetzelfde met kalende mannen. Daar kon ik eerst ook niks mee, maar sinds ik iemand leuk vond die kaal was, vind ik dat ook heel aantrekkelijk? Misschien is het ook wel m’n leeftijd en volwassenheid hahaha, dat uiterlijk er niet meer zoveel toe doet, en het hem meer in vibessss zit.
Misschien omdat ik nu ongesteld ben dat het mn gevoel versterkt. Maar ik vind het eigenlijk heel zielig als je daarop afknapt. Daar kan een man toch ook helemaal niks aan doen
terwijl ik ook weer denk ewl nee.
Als je huidige partner nu ineens heel veel borsthaar zou krijgen?
- Geen enkel probleem
- Ewl vreselijk ik dump hem
- Leuk!
- Een beetje wennen misschien maar prima
0 stemmers
Nou, op dat gebied heb ik dan toch weer weinig medelijden met mannen want zelfs al zouden mensen/hun partner het lelijk vinden (wat ik niet vind) dan is scheren/waxen toch niet veel heftiger dan wat doorgaans van vrouwen wordt verwacht door mannen
Wat @Flamoes zegt: vrouwen hebben ook gewoon arm/been/oksel/buik/tepelhaar he. We zijn van nature ook niet volledig haarloos. Mannen verwachten dat wel (iew pedo vibes) dan kunnen ze toch zelf ook lekker harsen/scheren oid?
Ben je nep als je 3 tranen op je gezicht heb getatoeëerd terwijl je niemand hebt omgebracht en vooral Corné heet?
- Nee dat kan naast elkaar bestaan
- Ja dat is tragisch nep
0 stemmers
Hahaha ik bedenk me nu dat ik wel eens flink ben gebeten door een Shetlander, zijn tanden stonden in mijn been. Telt dat als bijzonder dier?
Heb wel nee gestemd shit.
Anyway ik heb ook een vraag!!
Heb jij (regelmatig) een zak aardappelen in huis?
- Ja lekker man!
- Nee
0 stemmers
Ja een familielid van mij heeft dit ook om stoer te doen (hoop ik, ik blijf graag ver bij hem uit de buurt) en dan ook zo’n degelijke naam🥲
Echt nooit. Vroeger aten we het thuis wel heel veel en heb ik nog voor mijn ‘uitzet’ zo’n heuse aardappelbak gekocht
nooit gebruikt
Oh die aardappelbak. Ik weet wel dat mijn ouders die hebben, maar nooit bedacht dat zoiets ook nog te koop zou zijn.