Ik leef deze dagen op dingen als couscous/pastasalades, springrolls en koude borrelplankjes met kant en klare dingen. En AH heeft gazpacho in een fles die best oké is, dus die haal ik ook graag.
Plus wat vaker thuisbezorgd dan normaal, maar dan ook koude dingen zoals sushi of pokebowl.
Edit: dit recept is trouwens ook een aanrader Fresh and Easy Vietnamese Noodle Salad (Vegan Bún Chay) - The Wanderlust Kitchen
