Stel je persoonlijke vraag #59

Dit zou tering grappig zijn

1 like

Haha ik heb een keer een jongen aan de deur gehad die ging rappen. Hij wilde geld inzamelen om een plaat op te nemen. En ipv dat hij aanbelde bij iedereen in de portiek ging hij alles 1 voor 1 af. Was suuuuuuuper ongemakkelijk want hij ging er helemaal in op met zn ogen dicht en alles.

16 likes

New fear unlocked. Ga nooit meer zomaar mijn deur open doen :joy:

2 likes

Heb je er naar staan kijken tot het einde?

2 likes

Hahaha, krijg beetje deze vibes:

Ik zou alsnog geld geven trouwens, want je hebt iig de ballen.

4 likes

Ja absoluut! Hij deed ook niet een coupletje refreintje, maar gewoon begin tot eind hele nummer. En ik weet ook gewoon nog een deel ervan: ga je mee met mij, ga je mee met mij? Ga je mee, ga je mee met mij. En dan zo’n air horn geluid.

2 likes

Het bewijs:

37 likes

Maar heb je hem geld gegeven?!

3 likes

Ja tuurlijk

Doktor is ook prachtig

6 likes

Oke Bea!

@PaulieBleeker ik ben bang dat ik dit ga worden :joy:
Love Ikea

1 like

Ja zelfs zo een:

Heel oud. Van de vorige bewoner. Kunnen echt tering veel aardappelen in. Maar wij hebben 0 aardappelen in huis.

5 likes

Kijk uit wat je zegt, dan mag je ook alleen dit servies :sob:

2 likes

Ik dacht heel even dat dit bewijs was van de rapper :joy:. Zeker door die muzieknootjes.

17 likes

Wel beetje anti-ikea omdat ze mijn favoriete panini al een paar jaar niet meer verkopen

Haha wat moet je nou met een pallet aan aardappelen :joy:

Ja echt geen idee want denk dat er wel 20 kg in kan ofzo… maar omdat dat ding in de kelder staat kon je er aan het begin van de winter aardappels in laten storten en die kun je dan blijkbaar heel lang houden?

3 likes

Ja dat had m’n oma vroeger ook in de kelder. Als ze geoogst waren werden ze door een aardappelboer gebracht voor de winter en dan deed ze er ook steeds een laagje chemisch poeder tussen dat ze niet gingen rotten/kiemen.

Toch vraag ik me af of ze vroeger verder ook andere aardappels hadden, die van mij zijn binnen een week al ontkiemd op een donkere droge plek. Biedt zand eraan laten bescherming? Nu koop je ze bij de appie natuurlijk ‘schoon’.

Edit: lees nu dat die kiemremmer poeders sinds 2020 verboden zijn voor particulieren. Nou ja m’n oma is er 96 mee geworden :sweat_smile:

9 likes

Loop jij wel eens een rondje door je huis om te checken of er niet ergens een insluiper zit?

• Ja elke dag
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Hooguit 1x per 1 a 2 jaar
  • Nooit

0 stemmers

Ik doe dat dus haast nooit maar kwam er vanavond achter dat mijn balkondeur de hele dag open heeft gestaan terwijl ik op werk was, dus toen voor de zekerheid even onder het bed gekeken :joy:

5 likes

Geen insluiper, maar mijn huisgenoot heeft ooit een slang aangetroffen in ons huis - die de buren al maanden kwijt waren en wij hadden al een tijd geen muizen meer. Oh zei de buurvrouw ook nog enthousiast hij is echt gegroeid!!
Krijg weer helemaal de kriebels nu ik dit typ. Hij was te snel weg en we hebben hem nooit meer gevonden. Het was geen gif- of wurgslang (melkslang), maar toch.

Ik heb echt jaren - ook nadat ik verhuisde - voor het slapengaan onder en in mijn bed gekeken en check het nog steeds regelmatig. Het is een soort automatisme geworden.

19 likes