Stel je persoonlijke vraag #59

Volgens mij keken wij toen via een cd??? Die moest je dan in een bepaalde hoek zetten oid maar ik snapte er heel weinig van.

Was vooral echt doodsbang dat ik ineens blind zou worden want op het jeugdjournaal hadden ze gezegd dat het gevaarlijk was om naar de zon te kijken en ik was soms zo’n vervelend Ernstig kind.

23 likes

Ik weet nog dat we op de camping stonden en dat mensen door een CD er naar keken, haha

1 like

Ik wil wel kijken, maar ik schat de kans dat ik een eclipsbril vind vrij klein in haha. Vergeet m toch te bestellen.

3 likes

Hoe spreek jij cajun uit?

• Kajoen
  • Keedjun
  • Kadjoen
  • Anders

0 stemmers

Ik hoorde iemand net kadjoen zeggen en ik dacht :exploding_head:

Ik ook! En toen het moment supreme daar was deed ook zo’n klierige jongen uit m’n groep alsof hij blind was geworden en was er dikke paniek :joy:

4 likes

Bij opticiens te verkrijgen nu! Cd is slecht, dat werd idd vroeger nog wel aangeraden @Zemraluani & @Mrs.Fraser, maar herinner me dat ook van vroeger

3 likes

Voor een scenario in een of andere sitcom, ja (denk aan It’s always sunny in Philadelphia)
Om dit daadwerkelijk te doen, nee

1 like

Ik heb gisteren een eclipsbril van mijn moeder gekregen haha. Voorbereide queen

4 likes

Kajuun zeg ik :joy: maar heb me eigenlijk nooit afgevraagd wat het moest zijn

5 likes

Ik heb geen idee wat cajun precies is. Kom er eigenlijk nooit mee in aanraking, dus ja, dan maar een verkeerde uitspraak.

Cajuns zijn een etnische groep in de bayou van Louisiana, geloof van oorsprong Frans?

Er is een Cajun keuken en de kruiden zijn daar onderdeel van.

7 likes

Haha ik voel me echt zo’n aardsloos (dit is geen woord weet ik) mens als ik zeg dat dat me dit echt 0.0 boeit. Net als het noorderlicht. Een vriend ging voor corona als gids werken in noorwegen voor dat noorderlicht. Oh mijn god ik vind die foto’s zo saai he :yawning_face: uiteraard nooit gezegd maargoed.

5 likes

Als jij scheermesjes koopt, koop je dan de vrouwenvariant?

• Ja
  • Nee
  • Verschilt
  • N.v.t.

0 stemmers

Over het algemeen vind ik de mannenmesjes vaak beter en scherper. Ze gaan ook langer mee, voor minder geld. Enige uitzondering is dat ik soms nog die vrouwendingen met zo een scheerzeep eraan haal, maar eigenlijk is losse schuim beter.

7 likes

Ja vind ik ook. En als ik mn vriend vraag om scheermesjes voor mij mee te nemen haalt hij altijd die voor mannen en ik ben er daardoor achter gekomen dat dat fijner en voordeliger idd is. Het stomme is als ik ze zelf haal ik vaak toch weer scheermesjes voor vrouwen koop. Die met dat blok zeep kocht ik vroeger vaak, maar die zeep is na 2 keer douchen bij mij ook verdwenen.

2 likes

Zeg jij cappu ipv cappuccino?
Ik hoorde een meisje van 5 jaar jonger ofzo “een havercappu en een koecappu” bestellen en ik voelde mij zo’n oma

• Ja
  • Nee ik zeg gewoon cappuccino
  • Ik bestel dit niet

0 stemmers

4 likes

Thuis of met vrienden wel, maar niet in een horecagelegenheid.

13 likes

Ja :smiling_face_with_tear: de enige mesjes waar ik geen bultjes van krijg zijn die teringdure van venus met dat zeepje eraan

1 like

Mijn man en kind gaan er speciaal voor naar Spanje :grimacing: ik ga wel kijken in Nederland, maar het is zo jammer dat het vlak voor zonsondergang is, lijkt me een heel andere ervaring dan in 1999 toen het echt kouder werd en de vogeltjes stil werden midden op de dag.

8 likes

ik was toen in het land van ooit was echt sick

11 likes