Ik had geen idee dat er ren aan zat te komen, maar ik ben nu op precies dezelfde plek als toen. Dus wie weet.
Is het in Spanje anders te zien?
Ja, waar hij hier gedeeltelijk is, is het op bepaalde plekken in Spanje een volledige zonsverduistering.
Heb niet echt een vriendschap erom verbroken, maar het was wel de aanleiding dat ik meer afstand nam en uiteindelijk zijn we geen vrienden meer en is het doodgebloed. Was geen relatie met een getrouwd persoon, maar ze ging wel meer dan een jaar vreemd met iemand die in het buitenland woonde. Ze ging dan regelmatig naar hem toe en dan zei ze tegen haar vriend dat ze voor werk naar het buitenland moest. In het begin had ik er niet zoân moeite mee en steunde ik haar wel en hadden we het er veel over hoe verwarrend het was etc (als in: je kan verliefd worden en dan kost het tijd om uit te zoeken wat je moet). Maar na een jaar trok ik het echt niet meer eigenlijk. Ze had gewoon een volwaardige relatie met 2 personen en ik ging ook veel om met haar vriend en ik voelde me echt vreselijk dat ik ook moest liegen tegen hem. Ze zei dan elke keer van: ja ik ga het echt zeggen en het uitmaken (met haar vriend want daar was ze na een tijd wel over uit). En dan deed ze dat maar niet en dat sleepte maar voort.
Ik heb een nieuwe vriendin die dit dus doet (zij is de derde vrouw). Ze is er zelf heel chill onder, maar ik zou het echt nooit doen. Maar het is een hele leuke meid en ik zie het niet als obstakel in onze vriendschap verder.
Het enige wat ik wel echt niet vind kunnen is dat ze ook bevriend is met de bedrogen vrouw đ«
Je hebt gewoon een paar vrienden nodig die wat drama in je leven brengen. Als we ons allemaal gedragen wordt het leven saai ![]()
Hoe heet deze website?
In de vriendengroep van een vriend (ca. 40j) hebben mannen een soort van âgeruildâ van vrouw (of de vrouwen geruild van man, maar de mannen zijn beste vrienden Ăšn hebben ook een bedrijf samen). Echt juicy, want dit was in het begin ook stiekem. Ze zijn nu weer een paar jaar verder en weer min of meer bevriend.
Kan me zelf niet voorstellen dat ik de behoefte en laat staan de tijd en energie zou hebben om vreemd te gaan, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat het helemaal niet zo erg is de âtweede vrouwâ te zijn als je het kan verenigen met je geweten? Die man doet waarschijnlijk echt moeite voor je, komt altijd naar jou of betaalt een hotel (hoop ik dan). Soort van wel de lusten en niet de lasten. Niet iedereen wil direct een superserieuze relatie en samenwonen, kinderen maken.
Kinderen maken, alsof het een bouwpakket is. Ik heb het altijd al zo smakeloos vinden klinken.
Maarja waarschijnlijk dus ergens toch te gelovig opgevoed.
Kinderen maken:
- Klinkt prima
- Eh ik zou het niet zo verwoorden
0 stemmers
Neuken heet dat (meestal)
Ken jij iemand met meta / recording glasses?
- Ja helaas wel
- Ja ikzelf
- Ja mijn partner
- Nee mijn leven is vrij van pervert glasses
0 stemmers
Reviewclub. En the insiders is ook zoiets, maar het aanbod daar is de laatste jaren vrij marginaal.
Bij âBritâ dacht ik aan Britt Dekker en niet aan âman uit UKâ. Tijd voor vakantie
Ik heb dit meegemaakt met een vriendin en vond het zeeeeeer complex omdat ik zelf de âbedrogen partnerâ ben geweest. Heb de vriendschap er niet om verbroken, maar wel gezegd dat ik absoluut niet gebruikt wil worden als alibi in de affaire, en ook niet voor haar ga liegen. Gelukkig duurde het niet lang.
Ik bestel echt nooit een cappuccino, echt een boomer drankje đ«Ł
Wow helemaal vergeten, die linksboven met microfoon ! Echt uren mee gespeeld, heb ergens de bandjes nog liggen van ons homemade radioprogramma. We hadden een eigen jingle en alles (op de xylofoon)
Mijn moeder heeft m zelfs nog bewaard maar we kwamen er laatst achter dat hij het niet meer doet ![]()
Haha ja wij hadden die rechtsboven en onze buurman is toen een keer komen vragen of we ALSJEBLIEFT op wilden houden met ons gekrijs door die microfoon ![]()
Cappuccino voor boomers? Wat bestel je dan wat geen boomer drank is?![]()