Stel je persoonlijke vraag #59

Een nieuwe collega, vind het zo creepy

3 likes

Sambuca, dan ben je een tiener

4 likes

Een cold brew met white mocha cold foam uiteraard (geen idee of dit bestaat überhaupt hahah)

7 likes

Oh bah, ik zou hier echt heel snel over gaan klagen en om beleid hierop vragen denk ik….

4 likes

Ja dat is echt voor oude mensen, misschien alleen in nl niet? Toen ik barista was in Engeland bestelden echt alleen 60+ers dat haha.

Als ik warme koffie wil gewoon een latte of flat white :woman_shrugging:t3:

1 like

Lijkt me toch ook helemaal niet okƩ in het kader van privacy en mogelijk gevoelige gegevens etc. inderdaad.

1 like

Makes sense dat je het penetrant kan vinden want oorspronkelijk komt het uit de darmen van een potvis :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Nooit geweten ik hou normaal echt niet van amber maar wel van molecule

2 likes

Is Amber ook die standaard geur van die vlokjes die je op de wc kan leggen als luchtverfrisser? Die je ook kan raspen?

1 like

Ja

2 likes

Molecule 01 is iso-e super, molecule 02 is ambroxan (vergelijkbaar met ambergris idd)

3 likes

dat zou zomaar kunnen ja! Een paar jaar geleden maakte iedereen van het forum ook zelf die parfum met een setje van de Hekserij, heel leuk

7 likes

Een vriendin van mij vertelde over een nieuwe relatie, helemaal happy bladiebla. Hoor ik later van een gezamenlijke vriendin dat die dude dus getrouwd was en kinderen heeft. Uiteindelijk heeft hij wel de relatie met zn vrouw verbroken maar dit heeft mijn beeld van mijn vriendin wel heel erg veranderd. Denk vooral omdat ze dat deel van het verhaal eruit heeft gelaten?

2 likes

Gelukkig was ik niet de enige

1 like

haha vgm is hier de cappuccino echt de meest bestelde koffie? ongeacht de leeftijd

10 likes

Ik vind amber ook heel erg vies (en musk trouwens ook) ik dacht ook dat ik de enige was die dat vind want het zit bijna in elke parfum :sob:

Ik vind Santal 33 ook echt walgelijk bijvoorbeeld. Maar ik vind molecule 01 dus niet echt sterk naar amber ruiken, maar er zit wel een aparte geur aan daarom had ik neutraal gestemd. Als ik hem gebruik is het meestal alleen in combinatie met een andere parfum.

1 like

Ja zo leuk! Ik zag er een in de kringloop laatst dus ik was heel blij, maar toen zat er een briefje op dat het defect was :confused:
Ik had helemaal zin om radio’tje te spelen met mijn kinderen en alles op te nemen op casette.

1 like

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of dat nog steeds zo is! Heb het idee dat in mijn regio de flat white de cappuccino ruimschoots heeft ingehaald (en mensen die van slappere koffie houden toch eerder een latte nemen). En dan heb ik het nog niet eens over de hippe niche zetmethodes die idd een heel specifieke doelgroep hebben.

Oudere generatie houdt nog wel iets meer vast aan de cappuccino mss, maar zelfs mijn boomerpa is over op de flat white.

4 likes

ik heb geen idee, was ook maar een gedachte hoor. ik drink zelf alleen maar iced americano bijna maar ik dacht dat cappuccino altijd wel populair is?

2 likes

Ik vind dat met m’n moeder altijd zo grappig, die vindt flat white volgens mij eigenlijk lekkerder maar vergeet altijd dat het bestaat dus dan bestelt ze een cappuccino en ik een flat white en is ze van ā€œoh nee ik wil ook een flat white!!!ā€ maar het blijft nooit hangen haha

4 likes