Stel je persoonlijke vraag #59

Ik denk dat iedereen op bepaalde vlakken een aansteller is.

Ik ben heel chill over pijntjes, ga zelden naar de dokter.
Maar ik kan stevig zeuren over bijvoorbeeld een spelfout op een verpakking (laatst nog op een flesje bier: “win a price” ipv prize).

Als je je nérgens over aanstelt, dan ben je toch geen mens?

8 likes

Tuurlijk, maar sommige mensen lijken echt amper de dag door te komen zeg maar. Vooral vervelend voor zichzelf maar lees dat hier best vaak.

13 likes

Ik heb een angststoornis en smetvrees, dat zijn synoniemen voor aansteller haha

3 likes

Ik vind mensen best snel aanstellen. In het mom van slechte reviews; ik ben net terug van een natuurhuisje wat in het bos stond. Het park had een aantal slechte reviews omdat er een paar spinnen in het huisje zaten. Nou sorry hoor, je boekt een huisje midden in een bos en er zit een insect in, boehoe.

20 likes

Bij aanstellers denk ik aan mensen die het altijd koud hebben en geen tomaat lusten ofzo. Of nog erger, fastfood niet lekker vinden :face_exhaling:

8 likes

Ben jij jaloers op een influencer

• Ja op eentje
  • Ja op meerdere
  • Nee

0 stemmers

Liepen jouw ouders vroeger op deze Adidas badslippers?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

IMG_7120
Droeg je vader deze sloffen?

• Ja, vroeger
  • Ja, nog steeds
  • Mijn opa wel
  • Nee

0 stemmers

3 likes

En dan had hij deze voor in de tuin:

7 likes

Holy shit dit is echt een memory unlocked!!

Mensen die de hele dag blijven klagen over een nachtelijke mug en daardoor niet kunnen slapen. Koop een hor, drink een blik red Bull en houuuu op. Je bent niet minder moe als je blijft klagen hoor.

7 likes

oh ja dat vind ik ook irritant. wat verwacht je ook? of mensen die hun hele vakantie meteen verpest vinden als het weer tegenvalt, dat vind ik ook zo irritant. ik kan het me voorstellen als je een strandvakantie op bonaire geboekt hebt en het regent dagenlang maar 9 van de 10 keer is er genoeg te doen.

7 likes

Echt lekker om geen Instagram/facebook/tiktok te hebben en nul interesse in welk persoon (die ik toch niet persoonlijk ken) er nu weer een stroopwafel aan het eten is.
Echt het boeit me al nul wat mensen doen die ik ken, laat staan complete vreemden met een leven dat ik totaal niet ambieer vol met dingen die ik nog saaier vind dan saai en niet in mijn interesse liggen (aka spullen(troep)/geld/kleding/make-up/huizen/interieur/reizen/kinderen/zwangerschap/relaties)

9 likes

Jaaa

Of nog erger als het priiiiima weer is, alleen gelijktijdig in Nederland nog warmer/zonniger en dan enoooorm balen dat iedereen thuis het ook leuk heeft.

12 likes

jaaaa of juist andersom, als het op vakantie lekker weer is en dat mensen dan helemaal glunderen dat het in nederland regent. ik snap dat je denkt van gelukkig ben ik daar niet, maar sommige mensen genieten dan gewoon van het feit dat het slecht weer is. op zo’n oh jullie hebben lekker kutweer-manier

11 likes

Bij die dingen zelf denk ik niet per se aan aanstellen. Meer als mensen moeilijk gaan doen om een stukje tomaat in hun eten of als ze telkens aan iedereen vragen of ze het ook koud hebben enzo.

Nee maar ikzelf en iedereen die ik ken wel (die badslippers)

1 like

Mensen die “ziek worden van de airco” :expressionless:

Kijk dat je last krijgt van de droge lucht als een airco op standje 16° graden in je gezicht staat te blazen dan begrijp ik dat. Maar een stabiel gekoelde kamer aan een vriendelijke 23°???

Maar goed die mensen vinden misschien dat ík me aanstel als ik klaag dat 30 graden op kantoor te warm is.

19 likes

Je word ziek van een airco als de airco slecht (of gewoon niet) onderhouden word: dan komen er constant allerlei ziektemakers de ruimte in uit de airco. Het ligt niet aan de ingestelde temperatuur, is gebrek aan onderhoud.
Veel particulieren (en ook bedrijven) onderhouden die dingen matig of niet.

17 likes

voor de nederlanders: kende je o’tacos voor vandaag

• ja en ik heb het gegeten, was lekker
  • ja en ik heb het gegeten, was niet lekker
  • ja maar nooit gegeten
  • nee nog nooit van gehoord
  • ik ben belg maar wil graag stemmen

0 stemmers

Anoniem: Spoel jij wel eens babydoekjes/vochtige doekjes door de wc?

• Nee nooit
  • Ja soms
  • Ik zei soms maar stiekem altijd
  • Ja altijd wel

0 stemmers

• Alleen thuis
  • Alleen op openbare plekken
  • Thuis en ook op openbare plekken
  • Ook bij andere mensen thuis

0 stemmers

Ik doe dit zelf niet maar mijn schoonmoeder dus wel. Ben benieuwd hoeveel mensen dit doen?

3 likes