Stel je persoonlijke vraag #59

Utrecht had er een, volgens mij ook nog de eerste van Nederland, maar die was binnen een jaar oid failliet :muscle:t3: :muscle:t3: :muscle:t3: :muscle:t3: want wij hebben hier smaak.

O’tacos is in Nederland trouwens helemaal failliet gegaan en overgenomen door een Nederlands bedrijf, Johnny’s burger die gohhh burgers verkopen maar ook o’tacos menu hebben overgenomen daarnaast , dus als je die ziet kan je daar ranzige Franse taco’s halen.

Edit: ik lees net dat verschillende Johnny’s Burger vestigingen deze zomer ook failliet zijn gegaan dus wss zijn die 62 vestigingen snel weer weg.

4 likes

Ik gooi eigenlijk nooit eten weg als ik het gewoon niet zo lekker vind, maar die ene keer dat ik o’tacos heb geproefd, werd ik bij elke hap steeds misselijker. Dus toen heb ik het toch maar weggegooid.

7 likes

Wat is je favoriete Thuisbezorgd-categorie om te bestellen?

• Italiaanse pizza
  • Burgers
  • Kip
  • Shoarma/Döner/Kapsalon
  • Sushi & pokebowl
  • Spareribs
  • Curry
  • Amerikaanse pizza
  • Grieks
  • friet + frituursnacks
  • Surinaams
  • Thais
  • Mexicaans
  • Salade
  • Chinees
  • Indiaas
  • Indonesisch
  • Koreaans
  • Vietnamees

0 stemmers

1 like

Ik vind dit echt zo asociaal

20 likes

Ja dit. Onze buren vertelden dat zij vroeger regelmatig last hadden van verstoppingen in het riool, omdat de bewoners voor ons regelmatig babydoekjes doorspoelden. Ondanks meermaal aangegeven te hebben zei hij. Ik snap dat dan niet. Ik had de factuur gewoon naar hun laten sturen.

(Destijds zat het riool op elkaar aangesloten)

Ik heb in een vorig appartement een overstroming gehad omdat de gekke bovenbuurvrouw de luiers van haar baby doorspoelde :+1: die kwamen allemaal uit de leidingen toen die opengemaakt moesten worden. Gelukkig was ik die week niet thuis

5 likes

Jaloers is een groot woord, maar ik zou het inkomen + de gratis spullen wel willen.

@itakepictures syrisch!

6 likes

Ik wist niet dat dat niet “mocht”, gooi van dat vochtige wcpapier altijd door de wc.

omg de smaak op dit forum is zo slecht sorry hoezo pizza en sushi zo hoog :sob::sob::sob: en surinaams chinees indonesisch etc zo laag

5 likes

Maar deze afbeelding is niet echt te missen, toch?

9 likes

Poll kan beter meerkeuze! Top 3 ofzo

Volgens mij heb je tegenwoordig best wel veel vochtig toiletpapier wat wel in toilet mag (staat dam op de verpakking)

1 like

Ondanks dat dat erop staat wordt het nog steeds afgeraden omdat ze heel langzaam oplossen, ook als het plastic vrij is. Dus ze kunnen nog steeds een verstopping veroorzaken.

12 likes

Maar waar ik woon is het Surinaamse eten dat ik kan bestellen echt niet lekker :cry: en Indonesisch hebben ze niet eens :grinning: vandaar pizza!

Thais, want lekker en het blijft gewoon nog goed als het langer duurt.

1 like

oh ik las de vraag meer hypothetisch eigenlijk, ik bestel thuis nooit omdat ik de opties mwah vind. op mijn werk soms wel trouwens maar ik klikte gewoon op wat ik het liefste zou bestellen als alle opties er waren.

2 likes

Heb jij een film of tv-serie die je vaak opzet als je een slechte dag hebt gehad of als je bijv. angstig, gestrest of eenzaam voelt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En wie ja heeft gestemd ben ik ook wel benieuwd wat je op zet.

Ik moest hier net aandenken, omdat ik mij wat angstig voelde en toen voor de zoveelste keer een willekeurige aflevering van all creatures great and small opzette. Het helpt bij mij om iets op te zetten wat ik al ken en cozy is. :sweat_smile:

1 like

The Holiday is al heel lang mijn go to knusse film.

7 likes

Ik heb ja lekker gestemd maar bedoel eigenlijk vieslekker! En vooral een beetje nostalgisch omdat ik vroeger een keer in een dorp in Frankrijk gestrand was waar de enige plek waar je iets te eten kon halen alleen van die Franse taco’s had

3 likes

Friends of modern family vaak.

Geen film of serie maar podcast.

Als ik naar huis fiets snachts (van uitgaan bijv.) zet ik vrijwel altijd Aaf en Lies op. Het voelt een soort veilig. Ik kan best anxious worden op de fiets snachts en hun saaie gelul voelt alsof ik een moeder figuur bij me heb

10 likes