Gossip Girl
Derry Girls!
Modern Family
as we speak voor de 11e keer aan het kijken.
La vita e bella is de enige film die ik vaker heb gekeken. (zoveel gelachen en gehuild bij deze film). Maar dus niet per se bij een slechte dag. Andere films of series kijk ik nooit voor een tweede keer.
Nu niet meer maar ik heb random 2 weken een soort pleinvrees gehad en toen keek ik alleen maar Bon Appétit en HiHo Kids filmpjes op youtube??
Ik vind dat nu heel grappig want ik houd helemaal niet van kinderen
maar het was idd heel cozy en safe.
Ohh deze snap ik ook heel goed. Heb die aflevering met catholic vs protestants echt te vaak al gezien ![]()
The Office! En zoals hierboven ook al genoemd: ik val ook vaak terug op The Holiday
nana, echt deprimerend maar het werkt als een soort verdovend middel ofzo hahah
10 things i hate about you
Ook echt al meerdere malen dat ik beetje onbestemd sip was en dan gewoon aflevering 1 ging kijken en vanaf âIâm not being an individual on my ownâ is het dan meestal weer goed
Murder She Wrote
FC De Kampioenen
Allo Allo
(Die tweede moet misschien in het opbiechttopic)
Friends, new girl en modern family zijn mijn holy trinity.
Castle.
Pff heftige film hoor! Prachtig, maar echt heel verdrietig đ„č
Voor een man is 23cm natuurlijk héél groot dus voor zijn gevoel staat er een flatgebouw van 12 verdiepingen achter zijn huis.
Zure vent, maar ik snap hem wel. Voor de buren heel kut, maar hij richt zijn gezeik op de gemeente en krijgt steeds weer gelijk. Het is ook gewoon super kwalijk dat een gemeente zijn eigen regels niet hanteert en handhaaft. Hoop dat die buren eventuele kosten op de gemeente verhalen.
Seinfeld
Modern Family
The Holiday
Ik kijk niet alles 10x, dat snap ik nooit dat mensen dat kunnen. Er is nog zoveel moois te zien en op een gegeven moment is het toch saai? Maar als ik even mân zinnen wil verzetten zijn het bovenstaande. Normaal kijk ik een film/serie maar 1x, evenals boeken trouwens. Ik heb dus ook geen uitgebreide film/boekencollectie. Heb t altijd onzin gevonden om dvdâs te kopen voor de heb, fysieke boeken lees ik naast kookboeken heel zelden. Ik lees alles op mân E reader. Fysieke die ik gelezen heb geef ik weg of zet ik in zoân boekenkastje aan straat.
Nu ben ik toevallig vanavond bij vrienden die echt enorme boekenkasten vol hebben. Ik vind het heel gezellig, en twijfelde even of ik niet toch weer een echte boekenkast wil. Maar ik vind het ook zonde als het alleen om tentoon te stellen is en het veel ruimte inneemt.
Sorry ik dwaal af ![]()
Ik vind jou bijna altijd de redelijkheid zelve, je hebt gelijk al zegt mân onderbuik zure boomer.
Sex and the City, New Girl, Modern Family en Gossip Girl!!