Stel je persoonlijke vraag #59

Ik vind dat jij dan ook ‘s avonds laat en ‘s nachts teringherrie mag maken en ze dan niet mogen klagen dat de kinderen moeten slapen.

Mensen met luide kinderen die dan de hele dag al hun buren in de herrie zetten, maar wel verwachten dat als hun kinderherrie eindelijk stopt de rest rekening houdt met hun slapende kinderen zijn echt the worst.

25 likes

Nee in het begin voelde ik mij schuldig als ik mijn ijsmachine laat aandeed, want dat klinkt alsof er een vliegtuig opstijgt, maar who am I kidding. De kinderen hebben sowieso 0 ritme qua slapen en klagen zouden ze toch nooit doen.

Het is ergens ook zielig want een hele jonge meid, die de taal nauwelijks spreekt en de hele dag thuis zit met een peuter en een baby die in no time achter elkaar kwamen. Ze kan die helemaal niet aan. Van de vent des huizes heb ik helemaal geen hoge pet op. Mijn compassie is wel flink gedaald toen de peuter laatst buiten op mijn hond afrende om keihard aan zijn haar te trekken. Hond zet het op een gillen, moeder staat er naast en doet of zegt niks.

Is het niet de kinderen boven mij, is het wel de agressieve teckel van beneden die urenlang zit te janken en max 100 meter per dag wordt uitgelaten.

Een sociale huurwoning is lekker goedkoop, maar je krijgt er ook heel wat voor terug :crazy_face:

Altijd zo triest als je de toekomst van de volgende generatie al voor je ziet in hun matige ouders.

5 likes

Mijn kinderen gaan in het weekend pas tussen 10 en 11 innde tuin, meer richting de 11 uur. Zou het vervelend vinden wanneer iemand zich aan mijn kinderen ergert.

Witte sneakers die best wel een beetje vies zijn.

• Nee bah kan niet
  • Ach boeiend
  • Ik heb zelf ook stiekem ergens smerige witte sneakers liggen

0 stemmers

Mn vriens gaf me vandaag gewoon die standaard witte nike air force 1. Ja lief hoor maar zijn boodschap is eigenlijk, dit paar hou je schoon :triumph: ja eh dit is al het zoveelste paar ik krijg het niet voor elkaar. Bij allstars was het iig altijd gedoogd dat ze er volledig afgetrapt uitzagen.

Met de hitte van afgelopen tijd snap ik ouders die vroeg de kinderen in de tuin gooien. Die moeten gewoon even hun energie kwijt. Ik denk dat je als ouders prima kunt afspreken spelen mag maar hou rekening met. Dus niet gillen of drummen.
Vroeger hoefde ik echt niet te gillen buiten ik werd direct naar binnen getrokken. Ook als ik aan het huilen was/jengelen dan was het direct naar binnen en ik snap ouders echt niet die dit toelaten. Heb vorige week als een karen nog mijn overbuurvrouw aangesproken op haar gillende kinderen, ik kon letterlijk geen letter uit mijn boek lezen. En dat was niet beetje wild spelen dat was echt overlast.

6 likes

Boeit me echt niet, sterker nog ik vind van die spierwitte nieuwe sneakers juist lelijk :sweat_smile:

5 likes

ik vind spierwit nieuw lelijk maar te vies eigenlijk ook. maar het hele idee van ‘oh vies kan je niet meer aan’ vind ik bovenal belachelijk. het zijn schoenen waarmee je buiten over de grond loopt, natuurlijk worden die vies. moet je ze dan weggooien na 3x dragen?

2 likes

ja tuurlijk maar bijv die air force worden na een bepaald punt niet meer heel schoon

Echt de lelijkste witte sneakers ooit dit

6 likes

vind ik nu ook (na sambas dan) maar 17-jarige ik die ze had gezien bij a$ap rocky piepte wel anders

edit @issa ja maar dat deed ik niet als 17-jarige asap rocky fan hahah

1 like

Over krijsende kinderen gesproken, is het op een camping wel normaal om je kinderen om 7u al te laten gillen en krijsen? :tired_face: de vorige camping was heerlijk stil maar hier zitten we redelijk dicht op elkaar en er is een stel dat hun kinderen totaal niet stil houdt (zelfs lekker mee loopt te roepen).

1 like

Ik vrees dat je er bij een camping al helemaal niet omheen kunt. Geen muren niks. Maar volgens mij hebben campings bijv. Wel weer de regel dat het na 23u stil moet zijn.

1 like

Ja ik vrees ook dat het 22-7 stilte is oid maar ik kan hier niet vroeg slapen door de hitte en mijn kinderen slapen daardoor ook pas om 22u en dan wil ik nog wel heel even chillen en boekje lezen haha. Maar ik zou zelf mijn kinderen echt niet om 7u al zo laten gillen, zou dan gewoon even een filmpje geven of een kleurboek ofzo tot in ieder geval 8. Maargoed het hoort erbij I guess.

1 like

Hier waren er vanmorgen ook om 07.20 al kinderen aan het roepen bij de glijbaan. Om 07.40 heeft een andere campinggast ze weggestuurd. Iedere avond om 22.00 scherp komt er ook een vader alle kids uit de glijbaan schoppen met de mededeling dat de dag klaar is :sweat_smile:.

6 likes
Maak jij je grote zorgen over de natuur door de droogte
  • ja
  • nee

0 stemmers

Heb je nieuws meegekregen over een Romeins scheepswrak
  • ja
  • nee

0 stemmers

Heb je het nieuws meegekregen over Perez Hilton?
  • ja
  • nee

0 stemmers

Zijn de eerste 3 nieuwsartikelen die ik vanochtend zag

3 likes

Ben jij gevoelig voor (mini) gifts die je bij een aankoop krijgt? Bijv een toilettas/miniatuur/spiegeltje bij parfum ofzo

• Ja onwijs
  • Als ik dat product toch al wil kopen trekt het me wel over de streep
  • Nee, boeit me echt nul

0 stemmers

1 like

Van die testertjes helemaal prima, maar ik hoef echt niet weer een toilettas ergens bij te krijgen.

5 likes

Hoe kan je je nou niet druk maken over de droogte :worried:

7 likes

Wel van die Paula’s choice mini’s bijvoorbeeld dus echt van een product dat je ook zelf kan uitkiezen. Mascara mini’s ook!

2 likes