Stel je persoonlijke vraag #59

Als je zelf kunt kiezen vind ik het soms wel leuk. Maar meestal zijn het dingen die ik helemaal niet nodig heb of niet passend zijn. Bij Upfront kreeg ik een keer een sample eiwitpoeder terwijl ik niet tegen zuivel kan en zelf altijd de vegan versie bestel. Vind het vaak zo zonde want het belandt ergens in een kast of je gooit het weg.

3 likes

Ik heb liever geen gratis mini’s of samples erbij. Over het algemeen zijn het producten die mij niet boeien en zit ik met die rommel

4 likes

Ik krijg juist altijd goede producten. Mini- mascara’s, luxe reisverpakkingen van de producten die ik koop/ gebruik (of de veel duurdere versie daarvan).

Ik kreeg vorig jaar toen ik m’n favo Shu Umuera reiningsolie kocht er zonder grappen denk ik 15 kleine versies bij die bij elkaar gelijk stonden aan een volle (of 1,5 fles) en superhandig zijn ook om mee te nemen.

Van die random parfums of samples dat je net zo een mini kwastje een rondje lipstick krijgt doe ik niks mee. Maar heb ook wel eens mooie mini lipsticks gehad en die vind ik weer wel top.

7 likes

hoe spreek jij het jaartal 1995 uit en waar kom je vandaan? ik hoorde een belg dit net zeggen als negentienhonderdvijfennegentig in een video en nu vraag ik me af of dat een belgending is of iets van die specifieke man

edit oh de vrouw in de video zei wel negentienvijfennegentig dus misschien is die man de vreemde eend in de bijt

• negentienvijfennegentig, ben nederlander
  • negentienvijfennegentig, ben belg
  • negentienhonderdvijfennegentig, ben nederlander
  • negentienhonderdvijfennegentig, ben belg

0 stemmers

1 like

Waar?:scream:

4 likes

Volgens mij is dit niet Vlaams nee! Maar ik hoorde het onlangs ook, en mijn theorie was dat het iets van jongeren is? Die ver na 2000 geboren zijn.
Want we zeggen wel achttienhonderd etc, en voor hen klinkt 1900 misschien even ancient?

3 likes

dit was philip heymans volgens google en die valt niet binnen die categorie haha. maar ik zou wel 1800 als achttienhonderd zeggen maar bijv 1840 wel gewoon als achttienveertig

2 likes

Poets jij je tanden voor of na het ontbijt?

• Voor het ontbijt
  • Na het ontbijt

0 stemmers

Ben jij bewust bezig met voldoende vezels en/of proteïne binnenkrijgen?

• Alleen proteïne
  • Alleen vezels
  • Allebei
  • Het boeit me allebei niet

0 stemmers

1 like

Oh wat grappig, ik testte dit ff uit door het hardop uit te spreken. En ik zeg dus wel achttienhonderdveertig :scream: maar wel negentienvijfennegentig

ja en nee, ik weet niet zo goed wat ik moet stemmen haha. ik zorg wel dat ik gevarieerd eet en zorg dat ik elke dag groente, fruit, vaak iets van peulvruchten, tofu, koolhydraten enz eet. gewoon zodat ik alle stoffen die ik nodig heb binnenkrijg. maar het is ook weer niet zo dat ik helemaal ga kijken naar specifieke voedingswaarden enzo op verpakkingen bijvoorbeeld

41 likes

Ja precies dit! Ga het echt niet zitten narekenen elke maaltijd, en voel weinig voor producten waar in grote letters PROTEIN of extra fiber oid op staat.

2 likes

Jawel, allebei, maar als je dat zegt denken mensen dat je 6 kilo kipfilet en 10 eieren wegbeukt terwijl ik eigenlijk gewoon vooral probeer om aan al mijn warme maaltijden iets van linzen of bonen toe te voegen bijv. Helemaal nieuwe schijf van vijf. (Schijf van vijf maxing?)

10 likes

wasberen :joy::joy:

6 likes

Ik droom nooit over dieren behalve over mijn eigen kat :joy:

4 likes

Ik droom vooral over insecten en muizen en ratten enzo :cry:

2 likes

Ja ze zijn nooit leuk :cry: vannacht was wel echt raar, weer niet zeker meer of er nou ongedierte bij was maar er kwam ook een gigantische schorpioen uit de muur oid?

Ik wou dat ik eens relaxed over puppies of kittens droomde ofzo :sob:

1 like

ken je de nevelpanter? ik hoop van niet want dan kun je hem nu googelen en zien dat hij een heel mooie vacht heeft en de (relatief) grootste tanden van alle katten!!!

2 likes

Ik heb toevallig laatst wel een paar keer over olifanten gedroomd maar dat komt omdat ik de laatste tijd allemaal filmpjes over (baby) olifanten kijk voordat ik ga slapen. SO CUTE. Zo klein en dik met die megaflaporen en dat kleine staartje. En dat slufje waar ze nog geen controle over hebben en nog niet mee kunnen eten en drinken. Waar ze dan rondjes mee ga draaien. :smiling_face_with_three_hearts:

Oja ik droom wel over huisdieren en dat is nooit leuk in mn droom ben ik ze dan een lange tijd vergeten eten ze geven en zijn ze er slecht aan toe. Heel eng en ik begrijp niet waarom ik dat droom.

6 likes

Kende ik niet, dus gegoogled.
Love deze foto :heart_eyes::pleading_face:

15 likes

Volgende week weer 2 dagen 35 graden.

• Heerlijk
  • Gatverdamme zeg
  • Maakt me niks uit
  • Liever niet maar kan erger

0 stemmers

2 likes