Stel je persoonlijke vraag #59

Daarna wordt het weer wat koeler, waardoor ik er mentaal mee kan dealen :joy:

10 likes

Ja eens! En de nachten max 20 graden is ook heel fijn! Dan krijg je zo’n lekkere zomeravond ipv plakkerige bende zoals eerder dit jaar.

3 likes

Klein beetje op proteĆÆne als ik meer sport omdat ik vegetarisch eet en weet dat ik niet zo heel veel/niet genoeg proteĆÆne binnenkrijg in m’n ā€œnormaleā€ dieet als ik er niet op let. Maar dat betekent dat ik op dagen dat ik sport een eiwitshake neem als ik denk dat het nodig is en verder vooral extra goed let op eiwitten in elke maaltijd. Los van die shakes soms koop ik niet heel de tijd producten met PROTEƏNE er op. Vezels ben ik niet mee bezig omdat ik 100% zeker weet dat ik ruim voldoende vezels eet.

4 likes

Wtf ik denk eigenlijk niet dat ik vaak over dieren droom?? Alleen over m’n huisdieren wel, altijd dat de weglopen verdikkeme

Maar I love alle dieren waarom droom ik niet vaker over dieren???

1 like

Kan jij het je voorstellen dat je bij Shell zou werken en tegelijkertijd kinderen hebt?

• Ja wat is het probleem
  • Tja wel een goed betaalde baan…
  • Ik zou misschien een andere baan zoeken
  • Ik zou het niet kunnen uitleggen
  • Ik zou uberhaupt nooit bij Shell gaan werken om ethische redenen

0 stemmers

1 like

Ik heb denk ik oprecht überhaupt nog nooit getankt bij Shell en als mijn broertje het doet grap ik dat hij zijn Nigeriaanse paspoort mag inleveren.

Edit: Is geen grote principekwestie gewoon een uit de hand gelopen inside joke

4 likes

Er zijn twee componenten aan dit vraagstuk waar ik me niks bij voor kan stellen hahahahaha

5 likes

Lol dacht dat je gewoon werken in een benzinepomp bedoelde

11 likes

Sorry hier komt een huishoudelijke vraag, hoevaak dweil je je vloer?

• Dweilen? Wat is dat
  • 1 keer per week
  • Elke dag
  • Gewoon wanneer ik zie dat het nodig is

0 stemmers

1 like

We hebben een robotstofzuiger die iedere avond zuigt en dweilt, maar dweil zelf ook wanneer het nodig is.

2 likes

Oh en werkt dat? Dat is te fancy voor mij. Ik heb een vriendin die zelfs kan instellen wanneer de stofzuiger naar boven gaat etc wtffff.

Ja ik vind het vooral met huisdieren en een rondkruipend kind heel fijn dat ik niet zelf elke dag moet stofzuigen en evt dweilen. De zuigkracht is echt vergelijkbaar met mijn gewone Philips stofzuiger maar bijv de hoekjes of moeilijk bereikbare plekken moet je echt nog wel zelf doen, maar het scheelt gewoon heel veel tijd.

1 like

Ik droom wekelijks wel over katten maar dat komt omdat ik vaak over mijn werk droom :joy:

En ook wel meerdere keren over dat ik een leeuw zie, geen idee waar dat over gaat want leeuwen zijn niet mijn favo katten

2 likes

Ik vind het wel erg maar voor m’n gevoel is dit elk jaar hetzelfde nieuws.

1 like

Dat ik mn huis uit zweet vind ik kut maar vooral de droogte en het risico dat heel Europa inmiddels begint af te fikken houdt me meer bezig. Vraag me echt af hoe lang dit nog vol te houden is :cry:

6 likes

Oke, ik dacht hoe verwoord ik dit. Ik krijg geen hap door mn keel als ik stress voel. Mn lichaam blokkeert dan. Maar ik hoor ook weer vaak over stress eten, dus heel veel eten. Ik doe dit anoniem!

• Ik eet dat niks
  • Ik dan juist veel meer

0 stemmers

1 like

Allebei, afhankelijk van het type stress.

51 likes

Langdure stress eet ik veel meer. Acute heftige stress kan ik geen hap door kn keel krijgen

33 likes

Ligt aan het soort stress, maar bij een gebroken hart, hele erge zorgen of acute stress waarbij ook echt adrenaline vrijkomt is mijn eetlust altijd meteen weg.

Wat tragere stress zoals een stressvolle periode op werk ofzo dan eerder geneigd veel te snacken.

9 likes

Is dit heel kwetsbaar?

• Ja dapper
  • Nee

0 stemmers

1 like