Ik ben bij een hele goede geweest, er zijn een hoop prutsers helaas. Heb een hele leuke middag gehad en kreeg toen ook een kleurenkaart mee. Die heb ik jaren echt gebruikt maar nu niet meer en wijk ik er vaak vanaf. Maar de basis zit nog wel in mijn hoofd en zal niet snel kleuren dragen waarvan ik bleek ik m’n gezicht ga zien.
Jaren geleden maar ben alweer vergeten waar daar uit kwam dus wil het binnenkort opnieuw doen
@ZusjevanJoost Waar heb jij dit gedaan?
Echt een hele leuke enthousiaste warme vrouw. Ik vind haar echt de beste.
Volgens mij doet zij het tegenwoordig subseizoenen (vroeger niet) maar dat weet ik niet zeker. Je zou het even via insta of mail aan haar kunnen vragen.
Dat is hier best in de buurt, chill!
Nooit gedaan en heb er ook geen interesse in. Denk niet dat het iets voor mij gaat toevoegen.
Kan jij zelf zonder hulp bepalen of een kleur je goed staat?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Houd jij bij het kopen van kleding bewust rekening met hoe een kleur jou staat?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Ik houd er zelf niet veel rekening mee, omdat ik toch kleding koop in kleuren die ik sowieso mooi vind en die mij toevallig goed staan.
Ik ging eens kijken op de site en je moet dit invullen als je contact wilt leggen:
Weet jij het antwoord hierop?
- Ja duh
- Geen idee
- Ik twijfel
0 stemmers
Weet ik wat het betekent? Ja. Kan ik het antwoord uit mijn hoofd geven? Nee. Ben wel benieuwd wie dat wel (ongeveer) kan. Want dat vind in echt vet
Wat betekent het? Pi gedeeld door wat?
Edit oh nee niet eens gedeeld door. Iets met een wortel of zo? Ja geen idee dus.
Pi tot de macht e (e is het getal van Euler), en e = 2,7 nog wat volgens mij?
dus zal een getal onderin de 20 zijn denk ik? Maar ik kan dit echt niet uit m’n hoofd uitrekenen hahaha
dit is de eerste keer in mijn leven dat ik hiervan hoor volgens mij
“Influencer zijn is gewoon een baan”
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Als je overdag vermoeid bent, door een slechte nacht bijvoorbeeld. Ben je dan ook vaak (een beetje) misselijk?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ja, zoiets moet het zijn. Precies uitrekenen gaat mij ook niet lukken maar tussen de 21 en 25 lijkt me sowieso
Volgens internet krijg je het bij wiskunde b (heb ik niet gevolgd) maar ik heb het geleerd bij het vak bedrijfseconomie op mijn studie om rente op rente uit te rekenen. Maar nu ben ik wel benieuwd waarom dit een vraag is bij een kleurenanalyse haha
Als je er geld mee verdient is het een baan toch?
Genoeg influencers die alleen spullen/etentjes/etc aangeboden krijgen of er nauwelijks aan verdienen. Of helemaal niks. Ik denk dat fulltime influencer zijn en dus voldoende verdienen alleen weggelegd is voor de lucky few. Dus dan denk ik: eerder niet dan wel.
Ja, als je er niets mee verdient is het geen baan maar een hobby of ander tijdverdrijf haha. Maar het statement ‘influencer zijn is gewoon een baan’ impliceert dat influencer zijn ook geen baan kan zijn vind ik. Dus ik ben benieuwd of mensen die ‘nee’ of ‘eerder niet’ influencer zijn überhaupt geen baan vinden, of je nu geld verdient of niet
Dus even voor de duidelijkheid:
‘Influencer zijn (je verdient geld ermee) is gewoon een baan’
- Nee
- Eerder niet dan wel
- Eerder wel dan niet
- Ja
0 stemmers
Klopt. Ik kreeg ook flashbacks
Niet dat ik het antwoord wist. Meer, kak wiskunde b is wel erg ver weggezakt
Ik dacht dat dit voor die hoogbegaafdheidsvereniging zou zijn ofzo ![]()
Ik wist niet wat die e was