Stel je persoonlijke vraag #59

Hahaha klinkt ook echt als een naam die we als kind verzonnen door onze eigen letters door elkaar te husselen. Groetjes Ghaia Brugel

Edit: oh kutje ik mis een C.

4 likes

Ik vind het toch wel mooier dan verwacht :new_moon_with_face:

4 likes

Ja die vond ik echt hot maar volgens mij was dat zo’n ongelofelijke lamlul die audrina zo slecht behandelde.

3 likes

Voor de mensen die wel naar de zonsverduistering hebben gekeken:

Was het net zo boeiend als je verwacht had?

• Ja sowieso
  • Even boeiend
  • Minder boeiend
  • Ik verwachtte uberhaupt niet dat het boeiend zou zijn

0 stemmers

Denk je dat oogartsen morgen druk zijn?

• Nee mensen zijn verstandig geweest en hebben niet zonder bril gekeken
  • Ja

0 stemmers

Het was vooral heel gezellig met de buren, allemaal om de beurt door de eclipsbril kijken

8 likes

Ik denk wel druk maar meer met mensen met onterechte paniek dan daadwerkelijk mensen met oogschade haha

14 likes

Ik wilde juist net posten dat ik het donkerder vond dan verwacht haha, had vandaan gehoord dat je daar in Nederland niets van zou merken.

2 likes

Ja hier zaten wij ons ook over te verbazen! Wij = mijn gepensioneerde buurvrouw en ik. Zij was helemaal hyped 🥹

6 likes

Ik vond het veel boeiender dan verwacht! Het was vet mooi. Plus wij waren eigenlijk onderweg om te kijken vanaf een brug en toen kwamen we onze buurvrouw tegen en bleek dat we het vanaf ons gebouw goed konden zien. Toen hij achter een gebouw dreigde te gaan nog verdiepinkje hoger gegaan. En telkens onderweg pikten we nieuwe buren op (en ook vanaf de straat naar binnen gebuzzed). We waren de enige 2 die een bril hadden gescoord dus echt veel mensen blij gemaakt haha, was echt gezellig. Nog drankje erbij gekregen en koekjes.

39 likes

Ja ik dacht ook dat het veel donkerder zou zijn. Hier in zuid Frankrijk ;96% zou het hier zijn)merkte we echt niks :joy:… konden de zon niet meer zien want die was al achter de berg, maar qua licht gebeurde er niks :sweat_smile:.

3 likes

Ben jaloers op mijn pa die in noord-spanje woont, daar zag het er gaaf uit!

2 likes

let jij nu extra op je waterverbruik?

• ik verbruik altijd al zo min mogelijk water
  • ja ik douche wat korter enz
  • nee niet mee bezig

0 stemmers

4 likes

sorry maar ik geloof echt niet dat het halve forum 24/7 met waterverbruik bezig is :sob:

8 likes

Ik ben wel door deze post niet in bad gegaan :pray:

5 likes

Ja bij hier heel de tijd mee bezig zijn zie ik echt dingen voor me als: water van eieren schrikken/groenten spoelen opvangen, kraan dichtdraaien bij het inzepen van je lichaam. En ik geloof niet zo goed dat veel mensen deze moeite nemen. Ik heb een hekel aan douchen dus ik let daarmee wel op m’n watergebruik :sweat_smile:

2 likes

Haha ik gooi wel echt het water van groenten/rijst/eieren enzo bij mn planten of in de tuin.

3 likes

Ik wilde niet per se kijken maar ik was wel buiten en iemand bood een bril aan dus toen durfde ik geen nee te zeggen, maar het was best mooi!

Ik vond het ook echt heel gezellig op straat en heel veel mensen liepen met een vergiet haha voelde echt peak corona ofzo 🥹

13 likes

ja dat bedoelde ik ook, dat je letterlijk niets extra meer KAN doen

3 likes

Nee precies. Dit zijn de dingen die ik nu dus allemaal doe maar normaal ben ik daar niet zo extreem mee bezig als nu.

3 likes

Wij zaten met heel veel mensen op het veen te kijken (is een vlakte), vond het echt een leuk saamhorigheidsgevoel!

5 likes