Ook een scherm, maar ik werk er nog haha, maar ze zijn dat ook vergeten, en het was een oudje…
Ohja ik ook een scherm die ze kwamen brengen voor covid! Heb m idd nog steeds.
Toen mijn contract niet werd verlengd ivm ziekte waarbij de verwachting was dat ik überhaupt niet meer als docent kon werken - pijnlijk vertrek dus - kreeg ik van mijn leidinggevende de schoolgids mee “zodat ik daar nog eens lekker in kon bladeren” hahahaha om te lezen wat ik allemaal misloop zeker? Slechtste cadeau ooit.
(Ook wel een goede VVV bon erbij gekregen, hoor.)
Laptop: slim! Ik had eigenlijk ook moeten vragen of ik die kon overnemen maar ja, ik was niet bepaald op m’n helderst destijds.
Voordat je overstapt: mijn school heeft wel een tropenrooster maar alleen voor de kinderen. Wij moeten gewoon blijven ![]()
Huh geven ze die juist niet mee aan nieuw personeel om de school te leren kennen ![]()
Ik zag een melding van de school binnenkomen maar de mededeling was: “Joe we hebben mazzel dat we een (nieuw) gebouw hebben met goede klimaatbeheersing. Geen plannen om het rooster aan te passen!”
Geloof dat geen enkel bericht zoveel ‘hartjes’ heeft gekregen
.
Waarbij ik me bedenk, de BSO zit in een losstaand (ouder) gebouw met een plat dak…
Op mijn school geen hitteplan, de lokalen waren 30-36 graden zonder airco maar we hebben wel airco gelukkig. Alsnog koelt het niet zoveel af dat het echt lekker is, maar wel beter dan 30 graden. We hebben ook 0 schaduw op het speelplein dus dat wordt de hele dag in de klas.
Wij hadden een boekenkast met kookboeken en heb toen simpel stiekem meegenomen
We hebben deze week wel een verplichte organisatiebrede teambuildingdag waarbij we lekker de hele middag buiten moeten fietsen en sportieve activiteiten moeten doen. Met 37 graden
Het blijft nog stil, maar ik mag toch hopen dat ze daar een dikke streep door gaan zetten!
Mijn werk kan geen tropenrooster hanteren want werk in het ziekenhuis
maar het voordeel is dat de temperatuur daar stabiel vrij koel is. Ik ben alleen nu op vakantie in het bloedhete Frankrijk
Wordt het daar heel erg warm dat ze dat vragen? Bij de meesten is het thuis toch ook heet deze week, wat maakt je werkgever het uit of je thuis of op kantoor weg zweet, dat is dan toch aan de werknemer?
Ik ken mensen die bij gemeentes/de overheid werken en die krijgen van die onofficiële secundaire arbeidsvoorwaarden als een vrije middag op 5 december, eerder stoppen op kerstavond en oudjaarsdag en/of ijs/hittevrij.
Ik heb een keer een raketje voorbij zien komen. Maar dat was op een tijdstip dat de meesten alweer naar huis waren dus grote inkoop was niet nodig ![]()
Ik mag in de bloedhitte gaan varen. Echt niet, moet nog even een excuus verzinnen als ze niet verplaatsen.
Heb echt net bericht gehad dat het verzet wordt omdat het echt niet verantwoord is. Hopelijk zijn ze bij jou ook verstandig ![]()
Ik ga niet mee want het wordt 37 graden en dat trek ik niet/is gewoon onverantwoord lijkt me excuus genoeg
Nou volgens mij is klimaatbeheersing ook altijd kut
Haha ja klopt, is vooral iets voor een eerste werkdag, niet laatste werkdag
Staan vooral allemaal praktische zaken in zoals de jaarplanning etc. Er zat ook nog een strikje omheen ![]()
Ja het wordt echt heel erg warm binnen. Plat dak met niks van verkoeling. Blijkbaar kan de apparatuur er ook niet zo goed tegen dus vandaar de vraag/het advies niet naar kantoor te komen.
Gebruik nog steeds de inmiddels 9jaar oude iPad van m’n vorige werkgever.
. Ooit ‘gekregen’ toen ze nog geen laptops hadden. Tijdens COVID kreeg iedereen met spoed een laptop en zijn ze die iPads vergeten denk ik. Normaal wordt die apparatuur elke 5jaar preventief vervangen maar om deze iPad is nooit meer gevraagd. Heeft ook maar 1GB opslagcapaciteit dus ik gebruik hem alleen om de krant te lezen, haha.
Een HIIT (high intensity interval) lesje met dit weer
- Ja
- Nee
- Überhaupt geen HIIT les
0 stemmers
Je staat 9 van de 10 keer toch in de airco en anders maar gewoon omarmen. Het enige wat ik vermijd met dit weer is hot yoga, dan kan je me de rest van de dag opvegen.