Twee van die hele dure kleurenwaaiers, echt top nu ik m’n huis aan het verbouwen ben en kleurencombi’s wil uitdenken. Ze gingen weg en toen mocht ik ze hebben! En een iphone (oudje hoor) die ze vergeten waren dat ik had. Dat is nu een back up mobiel.
Ja ik ga morgen ook gewoon lekker bodypumpen, je kunt altijd wat rustiger aan doen als het toch te zwaar blijkt met dit weer.
ooh grappig, mijn bureaustoel en beeldscherm vondik zo tyfus lelijk, dat ik die met plezier heb teruggebracht toen ik er weg ging. Zou ook niet weten waar ik dat moet laten, want heb geen kantoorruimte. Die spullen stonden in de woonkamer, echt heel ergerlijk vond ik dat in coronaperiode.
Vond dat werk ook heel stom, dus ik zou het dan nog liever in brand steken dan er tegen aan kijken.
Nee sowieso niet ivm essentieel beroep. Nu zit ik zelf wel binnen, dus zit toch in de airco.
Ik vind zo’n les op het moment zelf nog wel te doen, maar ik blijf het dan de hele dag bloedheet hebben en nazweten enz. Heb jij daar geen last van?
Ik sport altijd in de avond haha, overdag kan niet in verband met mijn werk. Dus daar heb ik minder last van. Nazweten duurt zeker wat langer, maar dan neem ik ook gewoon wat langer de tijd om af te koelen en ga ik pas douchen als ik droog ben.
Met dit weer zoals vandaag prima, weet niet hoe gezond het is met 38 graden
Ligt eraan of je het gewend bent en hoe je conditie is. Als je beginner bent en amper conditie hebt, dan lijkt het me niet heel verstandig en kun je beter iets doen wat rustig is.
Maar dat geldt voor alles dat uitputtend voor je lijf is + potentieel gevaarlijk qua temperatuur.
Als ik amper buiten kom met de warmte en al een tijd niet heb gefietst, ga ik ook niet mijn eerste rondje in jaren met deze hitte doen.
Er zal wel airco zijn, maar die kan het vaak maar 4-8 graden koeler maken en daarna moet je alsnog de hitte in. En mijn sportschool heeft gewoon de goedkoopste versies hangen die snel stuk zijn, dus daar zou ik niet op vertrouwen.
hahaha ja deze vraag
ik heb ook wel eens gehoord ‘is het niet een beetje te warm om te werken?’ ja mevrouw jij zit hier om dingen te bestellen die ik naar je moet komen brengen?!! ik wil best ophouden met werken maar dat gaat niet als er mensen waarvan jij er één bent op het terras zitten die gaan klagen bij mn baas als ze niet geholpen worden
ja dit, echt elke dag afgelopen weekend
en van de meeste mensen is het echt wel lief bedoeld hoor, meer van joh meissie hou je het nog een beetje vol? maar kom nu niet bij mij aan als het terras ramvol zit en je 3 minuten op je drankje moet wachten met ‘hallo we hebben het erg warm en we hadden net drinken besteld maar het is er nog niet dus komt het nog???’ dan word ik echt leip hoor haha
Toen ik nog in de horeca werkte waar het automatisch geregeld werd via zo’n klimaatsysteem is er weleens een collega bij het openen van de oven flauwgevallen. Daarna zijn we gestopt met eten serveren wat uit de oven moest komen (prima optie voor een koffiezaak). Dat ding keek naar het gemiddelde van afgelopen week of zo maar het was echt opeens van 10 graden naar 26 graden gegaan. Dus de verwarming vol aan was echt volledig overbodig maar niemand van het gebouwbeheer wist hoe ze het moesten aanpassen.
Een cardreader. Vergeten in te leveren en er is ook nooit naar gevraagd. Nog nooit gebruikt verder maar ik durf hem ook niet weg te doen? Ook nooit hoeven te gebruiken voor dat werk, dus waarom ik dat ding überhaupt gekregen heb ook geen idee
/GerdaSmitmodusaan
Heb je even?
Potloden in verschillende soorten h /b
Dure fineliners
Fancy gummen die het daadwerkelijk doen
Papiersnijder
Scotchtape
Plakbandhouder
Perforator
Notitieboekjes
Nietmachine
Nietjes
Paperclips
Insteekmappen
Laptopstandaard
Laptop (de persoon die de laptops beheerde stopte op dezelfde dag als ik, en toen ik die wilde inleveren had hij net alles afgesloten en zei hij: “doe er maar mee wat je wil” en dat heb ik toen ook gedaan. Nooit meer wat van gehoord).
Al dit spul had ik thuis liggen vanwege de pandemie, en daarna nooit mee teruggenomen.
Hoef tot mijn pensioen mijn persoonlijke kantoorartikelen niet meer aan te vullen
En…hoeveel IKEA potloden heb jij in je bezit?
Ik heb gisteren en vandaag samen 180 km gefietst, maar het was dus echt goed te doen!? Goede koele wind en als je beweegt voel je dit hitte echt minder!
Ik vind fietsen echt zo’n activiteit die ik juist vermijd in de warmte. Wel echt knap 180, wow! Op de racefiets?
0.0, want heb al goede potloden van mijn vorige werkgever
Ja, ik twijfelde ook, maar was die dag ervoor een kleiner stukje fietsen met iemand en dat was eigenlijk juist lekker! En nee, op de e-bike! Ik wil wel super graag een racefiets, want dat fietst veel lichter en sneller. Ik had vandaag wel de hele tijd tegenwind en moest zuinig zijn met mijn accu en een km voor mn huis was hij dan ook leeg 🫠
Ik ging trouwens een vriendin bezoeken die op 90 km afstand woont en een nachtje blijven slapen! En toen ik daar aan kwam had ze een hele vega BBQ voorbereid
was echt heel leuk en ik heb eindelijk weer de pistache sorbet gegeten van Masimo ![]()
oke maar je kunt hier toch niet zeggen oh 180 km fietsen in 30+ graden is echt chill lekker verkoelend de wind en dan zat je op een e-bike
hahaha
de mate van inspanning en beweging is echt niet te vergelijken met een normale of racefiets laat staan in deze warmte, dan moet je gewoon heel erg oppassen voor oververhitting
Ik heb een hele verzameling plopkappen