Een buurman komt om 20:30 een pakketje bij je ophalen. Je zit bh- en make-uploos op de bank in je chill outfit. Doe je open?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Een buurman komt om 20:30 een pakketje bij je ophalen. Je zit bh- en make-uploos op de bank in je chill outfit. Doe je open?
0 stemmers
Ik zet regelmatig de kliko in mn badjas buiten of haal iets uit de auto in alleen een shirt en een string. Lekker boeie
Waarom niet? Ik hoef geen indruk op hem te maken of zo
Ik had het stukje âin je chill outfitâ gemist en vond het echt gek dat zoveel mensen ja kozen.
Jij dacht zo goed als naakt? ![]()
Ja maar een paar seconden hoor maar dacht het wel even
. In my defense ik zit wel tv tegelijk te kijken dus las gewoon niet goed.
Ik doe niet open vanwege het tijdstip. Bel morgen maar op een eerder tijdstip aan.
Naakt of in je chilloutfit?
Mix daarvan. Groot shirt en string
. Ik zou de deur open doen voor wie het zich afvraagt
Ik maakte dit mee om 21 uur. 2 buurjongens kwamen de bal terughalen. Ik makeuploos, zonder bh, in een shirt en zonder broek đ« ![]()
![]()
Half 9 is toch nog een prima tijd?
Is niet per se dat ik het heel laat vind, het is meer dat ik rond dat tijdstip gewoon aan het chillen ben en andere dingen aan het doen ben. Dus gewoon simpelweg geen zin om de deur open te doen. Als je haast hebt met je pakketje, had je maar thuis moeten zijn. En anders hoor ik het wel met een appje of zoiets.
Edit: ik kan niet zien wie aanbelt. Dus geen idee of het de buurman is of iemand anders.
haha wat onaardig dit. het is toch een kleine moeite om even open te doen? en ja thuis zijn kan niet altijd want mensen hebben een baan. juist super irritant als je meerdere malen langs moet voor een pakketje omdat mensen niet open willen doen
Ik kan niet zien wie er voor de deur staat en er belt van alles aan. Ook s avonds. Mensen die belletje lellen, verkopers en heel soms gewoon random mensen. Ik woon in het centrum van een grote stad. Mijn buren komen sowieso nooit zo laat langs voor een pakketje, dus er is eigenlijk ook niks aan de hand.
dit is wel typische forumcontext want dit is toch een heel andere verklaring dan âgeen zin ben aan het chillenâ ![]()
O haha, dat vind ik wel meevallen. Tot begin avond doe ik voor iedereen open hoor, maar later heb ik er gewoon geen zin meer in. En dat is wel gewoon inderdaad omdat ik aan het chillen ben of zo. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die meer mensen aan de deur krijgt dan alleen buren en niet ziet wie aan de deur staat.
20:30 is toch begin van de avond?
Hiermee kan je makkelijk links en rechts onthouden:

Ohhhhh joh!! Nog nooit van gehoord!!!
Haha grapje maar soms word je zo moe van alle tips als het na 30+ jaar gewoon niet lukt, gaat het niet ineens wel lukken met zoân tip. Hoe vaak heb ik al wel niet moeten horen om een L te tekenen op mijn linkerhand. Net alsof ik tijdens het auto rijden even mijn handen zo ga houden en dan tellen na ga denken hmmm hoe kan ik een L maken. Hoe ziet die L er eigenlijk uit?? Misschien staat de L wel verkeerd?
Het kost mij echt een halve seconde om naar mijn hand te kijken of dat in te beelden, snap het probleem niet echt